~Din perspectiva lui Harry~Am ajuns impreuna cu Niall la o cafenea din apropiere.
Harry: Du-te si comanda ceva , te astept la masa aia din spate
Niall: Ok!
~Din perspectiva autorului~
In timp ce Niall s-a dus sa comande ceva , pe usa cafenelei intri tu. Te asezi la o masa si iei meniul uitandu-te prin el. Era mai aglomerat asa ca aceasta chelnerita intarzia sa apara. Te uitai prin jur , chelnerita facandusi apariti in sfarsit. Comanzi doar o cafea si astepti.
~Din perspectiva lui Harry~
Pe usa si-a facut aparitia o fata asa frumoasa. Trebuie sa aflu cum o cheama , cine e si...ei bine totul despre ea. Cineva mi-a stricat priveliste spre acea minunatie care statea la masa singura.
Niall: Harry esti ok?
Harry: Cred ca am sa vomit!
Niall: Ce? Din nou ai emotii? De ce mai ai emotii?
Harry: Uita-te acolo!
Niall: Ma duc sa o salut!
Harry: Ce? Eu ma duc sa-i cer sa fie iubita mea!
Niall: O sa o sperii!
Harry: Mai vedem aschiuta!
Harry vine spre tine si se aseaza in fata ta , zambindu-ti fermecator.Harry: Bunaa! Eu sunt-
Tu: Harry Styles...stiam (spui nepasatoare butonand telefonul)Harry: Uuu , te lasi greu...imi place!
Tu: Esti ciudat!
Harry: Il placi pe ciudatul asta nu?
Tu: Poate (cu un zambet strengar)
Harry: Serios? (plin de speranta)
Tu: Nu! (se bosumfleaza , si vine Niall)
Niall: Oh hei Y/N!
Tu: Niall , ce mai faci? (Harry parea total confuz)
Niall: Bine ,vrei sa mergem de aici?
Tu: Sigur! Pa Styles!
Harry:...Pa?
Hello! Ce mai faceti? Cum vi s-a parut capitolul? Multam celor care citesc si comenteaza sunteti cele mai tari :* Ete asa te cucereste Styles , ai vazut hă?