Hello , ce mai faceti? Am revenit cu un capitol , trist de data asta , deci pregatiti-va! La sfarsit aveti un mini joc , probabil v-ati dat seama din titlu :)) , spuneti-mi ce v-a iesit voua , probabil unele din voi il stiu , dar il mai faceti odata , care-i faza? :))) Multumesc pentru voturi si comentarii!! Ok , deci citire placuta!
Erai acasa si stateai pe canapea cu Harry. Doar ce v-ati certat deoarce pana sa vi tu acasa era o alta fata la voi in casa.
Harry: Ai de gand sa-mi vorbesti?
Harry: Y/N , te rog!
Tu: Poti doar sa ma lasi in pace?
Harry: Sti ce? Asta voi face! M-am saturat de tine si de capriciile tale!
Urca in dormitorul vostru si imediat coboara cu un geamantan , cand deschide usa se opreste si se uita la tine.
Harry: Daca eu nu te luam , nimeni nu o facea! (a iesit pe usa si a trantit-o)
Tu plangeai din cauza lui si acum il urai mai mult ca niciodata.
~after 2 weeks~
Erai mai bine. Doar ce venisei dintr-o scurta vacanta si te intorsesei la tine acasa. Seara cand tocmai ai iesit din dus si te-ai pregatit de culcare cineva bate la usa ta. Mergi sa deschizi iar pe pres gasesti un buchet de crini si un bilet pe care scrie: " Am ales sa plec. Stiu ca te-am ranit si stiu ca nu am mai dat niciun semn de viata si nu stiu de ce am zis acele cuvinte dar-" si de aici nu mai continua nimic. Erai confuza asta pana cand...
Harry: Dar te iubesc! Si vreau sa vi cu mine Y/N
Tu: De c-? Cum? Harry , ce mai vrei? (vine in fata ta zambind si se pune intr-un genunchi)
Harry: Te rog Y/N! Casatoreste-te cu mine! Si te implor iarta-ma pentru lucrul acela , doar lasa-ma sa iti explic. (Ti-a explicat ca acea fata care era in casa era doar o ciudata disperata dupa el si atunci cand el a dat-o afara , voia sa fie singur. Nu a vrut sa te jigneasca si acum ar face orice sa il ierti , asa ca , da, l-ai iertat)
Tu: Da , bine (spui entuziasmata)
Harry: Te iubesc mult!
Tu: Si eu pe tine!
Si de aici formati un cuplu minunat , si v-ati si casatorit. Happy end!
Asaaaa , acuuuuum trecem la joc! Nu uitati lasati in comentarii ce v-a iesit :)) si daca vreti o parere capitol :)
1. Culoare tricoului de pe tine
Alb- Niall
Negru- Louis
Rosu- Harry
Roz - Liam
Alta culoare- Zayn
2. Culoarea ochiilor tai
Verzi- New York
Caprui- Paris
Albastrii- Londra
Negrii: Tokyo
3. Luna nasterii
Ianuarie- pentru ca e plictisit
Februarie- pentru ca e disperat
Martie- pentru ca ma vrea
Aprilie- pentru ca il obliga mama
Mai- pentru ca m-a sarutat
Iunie- pentru ca e cald
Iulie- pentru ca ma adora
August- pentru ca are nevoie de mine
Septembrie- pentru ca suntem impreuna
Octombrie- pentru ca ma place
Noiembrie- pentru ca ma iubeste
Decembrie- pentru ca sunt prea mica
Modelul: Ma duc cu 1 in 2 pentru ca 3.