Tu: Hei Harry de ce esti suparat?Harry: Cum sa nu fiu daca tanti de la magazin mi-a dat cinci batoane de Twix in loc de patru?
Tu: Stai , nu inteleg!
Harry: Pai , am cerut patru batoane de Twix si ea mi-a dat cinci , iti vine sa crezi? Am fost jefuit!
Tu: De cand e patru mai mare ca cinci?
Harry: Nu intelegi Y/N!
Tu: Aici ai dreptate cretule!
Harry: O sa innebunesc...cinci batoane in loc de patru! Aaaaaaa
Tu: Oh mai taci , ti-a dat cu unul in plus , ai de gand sa faci o ancheta pentru asta?
Harry: *ridicandu-se de pe jos* Daaaa , asta e o idee geniala. Suna-l pe Paul.
Tu: In niciun caz Harry! Uite am o idee mai buna! *il iei de mana iar in 10 minute sunteti la magazinul in care a fost Harry*
Tu: Ma scuzati doamna i-ati dat acestui baiat cinci batoane in loc de patru-
Harry: Da! M-ati jefuit!
Tanti: *pokerface* Dragă, ti-am spus ca e o promotie daca iei patru iti dau unul in plus! Dar tu erai prea ocupat in a bolborosi nu stiu ce , vorbind singur si razand si mai ales topaind pe aici speriandu-mi clientii!
Harry: Si acum imi spuneti! Pff , o sa fac o reclamatie apoi va inchid magazinul asta!
Tu: Harry...
Tanti: Daca tu imi inchizi magazinul , nepotul meu te va inchide pe tine! El imi adora absolut tot ce e aici!
Tu: Dar aveti numai dulciuri si-
Harry: Uhm , iubito mai bine plecam! Buclele mele o i-au razna de la umiditate si la fel si parul tau!
Tu: Oh , numai la parul meu ma gandesc acum! *zici cu sarcasm iar Harry zambeste fermecator la tine*
Harry: Am inteles unde bati iubito , asteapta pana acasa darlin'
Tu: Ceeee??stiu , stiu , e naspa! Huoo...in fine , oricum multam ca cititi ,votati si comentati! :* <3 oricum uitati-va la media :)))