HERKESE SELAM ...LÜTFEN VOTE VERİN ...
MULTİMEDİA = ARTUN ASLAN :-)
''...Herkesin bir derdi var...Her derdin bir acısı ..acılarım katlanılmaz değil ama bir de tuz başkanı var.....''
Betonun soğukluğu bütün bedenimi sarmıştı.Eminim şu anda bedenim bembeyaz olmuştu.Üşüyüp , üşümediğimi bile anlayamıyordum.Elimden gelen tek şey titremekti.Öylece titriyor ve ağlıyordum.Evet , evet ben ağlıyordum.Kolay kolay ağlamayan ben , şimdi sessizce ağlıyordum.Buna sebep olansa beni saatler öncesinden karanlık mahzen gibi bir odaya kapatıp giden pisliğin tekiydi.Ve buna ceza diyordu.
Neden burada , bu halde olduğumu bilmiyordum.Ben bir adama ne yapmış olabilirdim ki ? Hayır , bu yaşıma kadar hep kendi halinde büyümüş bir kızdım .Kimseye zarar vermemiştim ya da vermiş miydim ? Hayır ....hayır ...hayır ...
Hep insanlar açlığa nasıl dayanıyorlar ki diye düşünürdüm .Şu anda onlar gibi olduğuma inanamıyordum.Açıkmış ve susamıştım. Kaç saattir bu haldeydim ? Kaç saattir yemek yemiyordum ? Artık midemi hissetmiyor hale gelmiştim.Eminim bu manyak adam beni öldürmese bile , açlıktan ölecektim.
''Kaya , lütfen kurtar beni .''
Gözlerim yarı açık , yarı kapalı halde yerde öylece cenin pozisyonunda yatıyordum.Bir anda kulağıma sesler gelmeye başladı.Önce kapının kilit sesi duyuldu.Ardından kapı açılma sesi , ayak seslerine bıraktı.
Önümde siyah spor ayakkabıları vardı.Başımı kaldırmama gerek bile yoktu. Kimin geldiğini adım kadar iyi biliyordum.Peki onun yüzünü görmeye hazır mıydım ? Ondan tam olarak emin değildim.
Bir süre sonra önümde eğilerek diz çoktü.Gözlerinde büyük bir karartı vardı.Nefret kokuyordu sanki.
'' Şu an o kadar acınası haldesin ki ben bile sana acıyabilirim.Ama işin garip yanı şu ki ; ne yazık ki sana acıyamıyorum.Sana acıması gereken ben değilim ! O ! O acıyacak sana !
Son kelimelerini bağırarak söylemişti. O kimdi ? Kimden bahsediyordu ?
'' Kimden bahsettiğini bilmiyorum . '' sesim güçlükle çıkmıştı.
Kahkahalarla gülmüştü bu sefer .Gülüşü , filmlerde ki kötü adamlar gibiydi.Gerçi oda bir çeşit kötü adam değil miydi ?
''Hadi ama küçük şeytan , kimden bahsettiğimi gerçekten bilmiyor musun ? Neyse , şimdilik bilmene gerek yok .Yakında çok acı şekilde öğreneceksin.''
Ne dediğini gerçekten anlamıyordum.Ve artık gerçekten canımı sıkmaya başlamıştı.
Bir anda saçımdan tutup , ayağa kaldırmaya çalıştı.Çığlıklar atarak , elinden kurtulmak için debeleniyordum. O kadar güçlüydü ki , benim çabalarım onun yanında sivri sinek ısırması gibi geliyordu.Bütün sertliğiyle , yerde saçımdan tutularak sürükleniyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN MASUMDUM
Romance"DÜŞÜM" ...TEK BİR İSİMLE BAŞLAMIŞTI HERŞEY...GÜLÜŞLER...HAYALLER...PARLAYAN GÖZLER...TAKİİ İSMİNİN YANINA BİR İSİM GELENE KADAR..."ARTUN..." SİZCE AŞK MI..İNTİKAM MI ?... -AŞK NEFRETE KARIŞTI NEFRET İSE AŞKA...-