BÖLÜM DÜZENLENDİ ARKADAŞLAR ...İYİ OKUMALAR ...
...SENDEN BANA KALAN TEK ŞEY ....GÖZLERİN ....
Duyduklarım karşısında , bedenim titremeye başlamıştı .Aklımda birbirinden farklı sorular vardı .Peki şimdi ne olacaktı ? Abim ne işler karıştırmıştı ?Abim bana göre iyi bir insandı .Onu bırakıp , çekip gittiğimde , sinirli ve acımasızdı .Ama o kimseye zarar verecek biri asla olamazdı.O benim abimdi her ne kadar bana kızgın olsa da beni seven , koruyan tek insandı.Annem ve babamdan sonra sığındığım , sırtımı yaslayabildiğim ağaçtı. Bedenim ve beynim sanki ölmüşlerdi.Ne yapacağımı bilemez haldeydim .Bir taraftan Kayayı düşünmeden de edemiyordum .Neden hala beni buradan kurtarmamıştı ? Şimdiye yerimi bulmuş ve gelip beni bu karanlık kuyudan çekip alması gerekmiyor muydu ? Tüm inancım ve güvenim ona aitti.Ben ne zaman bu güçlü duvarı yıkıp , buradan çıkabilecektim ? Düşüncelerim beynimi kemirip , bitiriyordu.
Bir anda kapının açılmasıyla , ağzımdan ufak bir çığlık kaçtı.Şu an karşımda uzun ve heybetli yapısıyla o adam duruyordu .Kaşlarının çatıklığı onu daha da sert gösteriyordu Ağzımı açıp , tam kendimi savunmaya geçeceğim sırada , aniden boğazıma sarılan eller ile durdum ." Sen yine ne haltlar karıştırıyorsun ? " diye bağırdı.
"Be - ben ..." boğazımı daha çok sıkmaya başlamıştı.Artık canım gerçekten acımaya başlamıştı.Elinden kurtulmak için kıvranmaya başladım.Ama bunun hiçbir faydası olmuyordu .
"Seni gebertirim lan ben ! Abin olacak piç , gelmeden seni gebertirim .Leşini de o pislik abine yediririm . " diyerek beni bir hışım yere attı.
Artık öfke bedenimi saran bir ateş gibiydi .Cesaretimi de ekleyerek konuşmaya başladım ." Abim sana ne yaptı ? "
Sorduğum soruya tekrar sinirlenerek , üstüme doğru yürüdü .Önümde diz çöküp , saçlarımı sertçe çekmeye başladı." Yakında öğrenirsin , merak etme .Şimdi kapat çeneni ! " diyerek ayağa kalktı .Bana dikkatli gözlerle bakmaya başlamıştı.Gözleri bedenimde kısa bir tura çıkmış gibiydi . Bu nedense utanmama ve sonucunda kızarmama sebep olmuştu.Hemen ardından gözleri gözlerimi buldu .Gözlerimin içine sert bir şekilde baktıktan sonra , yanımdan geçip gitti.Ben ise öylece arkasından baktım.Ve bir kez daha bu halime lanet ettim .
Aşağılık herifin varlığını düşünmemeye dikkat ederek , kaldığım odaya doğru ilerledim .Kendimi büyük yatağa attım . Bir an kendimi Kayanın kollarında hayal ederek , gözlerimi kapattım.
***
"Düşüm , beni affet !"
Sesin olduğu tarafa doğru koşmaya çalışıyordum .Fakat yine ayaklarım bataklïğa doğru çöküyor , kımıldayamıyordum .Etrafta ki kuşların sesi iyice beynimi yoruyordu .
"Düşüm , beni affet !" ah ağabeyimi bulmam ve bu olanlara bir son vermem gerekiyordu .
İste ağabeyim tam karşımdaydı.Sağ elimi ona doğru uzattım.
"Düşüm , o kıza zarar vermek istemedim !"
"Ağabey nerdesin ? " Bedenim adeta uyuşmuş , kımıldayamaz olmuştu .Çölün ortasında su bulmuş ama ona ulaşamayan Meryem ana gibiydim ...Hayatını kurtaracak , beni yaşatabilecek o mucizevi su karşımdaydı ama kavuşamıyor , kana kana içemiyordum .
***
Bir anda gözlerimi açtığımda nerde olduğumu kestirmeye çalıştım. Ah , evet o alçak herifin kaçırdığï yerdeydim .Yine aynı rüyayı görmüştüm.Yine aynı yer , aynı kişi ve aynı ses .Tek fark ...bu sefer o kızdan bahsetmesiydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN MASUMDUM
Romance"DÜŞÜM" ...TEK BİR İSİMLE BAŞLAMIŞTI HERŞEY...GÜLÜŞLER...HAYALLER...PARLAYAN GÖZLER...TAKİİ İSMİNİN YANINA BİR İSİM GELENE KADAR..."ARTUN..." SİZCE AŞK MI..İNTİKAM MI ?... -AŞK NEFRETE KARIŞTI NEFRET İSE AŞKA...-