MEDYA =KAYA (MATT BOMER )Evet ...İlk bölüm gelmiş bulunmaktadır...Tam bu bölümde konular anlaşılmasada bölümler ilerledikçe anlayacağınızı düşünüyorum.Yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın...Neyse iyi okumalar...:-)
Yavaş ve ürkek adımlarımla ilerliyorum.Etraf fazlasıyla karanlık ....Üzerimde beyaz uzun bir elbise var.Kahverengi saçlarım rüzgarda dalgalanıyor , birbirine karışıyordu .Nereye gittiğimi, ne yapmam gerektiğini bilmeden yalnızca yürüyorum.
"Düşüm , beni affet !"
Ses bir anda kulağıma dolmuştu. Ne olduğunu daha anlayamamıştım.Ve ses devamlı kulağımda çınlıyordu...
"Düşüm , beni affet !"
"Düşüm , beni affet !"
"Düşüm ,beni affet !"
Ah ! hayırrr bu ses onun sesiydi...Ona yaklaşmak istiyordum , ama her adımımda sanki biraz daha benden uzaklaşıyordu.
"Düşüm , ben affet !" işte bir kez daha bana seslendi.Bu seferde bütün gücümle ben bağırdım.
"Nerdesinnn hadi çık ortaya!"
seslendikten sonra cevap vermesi için bekledim.Ama artık yaprak dahi kıpırdamaz olmuştu.O sırada beni ürküten farklı bir ses kulaklarıma hapsoldu....
"Bedel ödeme zamanı Düşüm Özdemir !"
----
"Hayırrrrr!"
Hızlıca etrafımda dolaştırdım gözlerimi .Ahh , evet kabustu...yalnızca bir kabus.Sağ tarafıma uzanıp ışığı
yaktım.Tam içi su dolu bardağı elime alacağım sırada sol tarafımda bir hareketlilik oldu .Bakışlarım uçuşan perdeme bakarken kendime lanetler savurdum.Hangi akıllı yatmadan önce penceresini sonuna kadar açık bırakıp yatardı ? Evet , o akıllı kesinlikle bendim.Hızlıca ayağa kalkıp pencereyi kapattım.Elimi anlıma götürdüm , terlemiştim.Hala kabusun etkisindeydim.O adam kimdi acaba ? Neden benim kabusumdaydı ? Offf iyice saçmalıyordum. Düşüm yalnızca saçma bir kabustu ve bak işte geçti gitti.Burdasın sevgilinle yaşadığın o sıcacık evde ...Evet yaklaşık bir buçuk yıldır kaya sevgilimdi ve bir yıldır onunla aynı evde kalıyorum.O gerçekten mükemmel bir adam benden 5 yaş büyük ama bugüne kadar ne o nede ben bunu sorun yapmadık.Yalnızca o buna tepki göstermişti...
1 YIL ÖNCE...
"Söylesene , sen kafayı falan mı yedin ? Sen 19 yaşındasın o ise 24 ! Lanet olsunn ! Yine aptallık yapıyorsun ! "
Kulakları sağır edecek şekilde yine bana bağırmıştı.Ben ise karşısındaki kırmızı sallanan koltukta oturup bir yandan sallanıyor, bir yandansa yerdeki halının şekline bakıyordum.
Bu halıyı , bu koltuğu , duvardaki "LOVE" desenli saati ...hepsini ben seçmiştim."Sana diyorum cevap ver bana Düşüm! ''
Tekrar bağırdığında artık konuşmam gerektiğini anladım.Cesaretimi toplayıp ayağa kalktım ve tam önünde durdum.Boyu benden uzundu.Dikkatli gözlerle bana bakıyordu.
"Ben onu seviyorum ve oda beni seviyor.Bunun neresi suç ?"
"Birde soruyor musun ? O Piç senden büyük ! Öylelerini ben çok iyi bilirim .Şu anda sen onun gözünde bir oyuncaksın.Evet kesinlikle böylesin !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN MASUMDUM
Roman d'amour"DÜŞÜM" ...TEK BİR İSİMLE BAŞLAMIŞTI HERŞEY...GÜLÜŞLER...HAYALLER...PARLAYAN GÖZLER...TAKİİ İSMİNİN YANINA BİR İSİM GELENE KADAR..."ARTUN..." SİZCE AŞK MI..İNTİKAM MI ?... -AŞK NEFRETE KARIŞTI NEFRET İSE AŞKA...-