Jonas Brothers - Nebezpečí

94 4 2
                                    

Už dva dny už Joe, Nick a Kevin co jsou holky zač jako Armin, Vanes a May to ví o nich. Dneska příjde čtyri nový studenti první je sestrou Vanes jménem Alison která je čarodějka druhý student se jmenuje Billy , Bree a Adam jsou to bionici. A když Billy zahlídné Armin se do ní zamiluje. Tak šel za Armin a řekl ahoj jak se jmenuješ? A Armin odpověděla Armin Evans a ty? Billy Davenport. A Armin se zeptala kdo ten kluk a holka. a Billy odpověděl to jsou moji sourozenci moje sestra Bree a bratr Adam a kdo jsou ty ostatný se zeptal Billy. Armin odvěděla to je Joe, Nick  a Kevin to jsou naši kluci a to jsou moje kamarádky Vanesa,May a Alison. A alison je sestrou Vanesi. Joe, Nick a Kevin řekl těším nás. Bree se zamilovala do Kevina a Adam do Alison. Armin, Vanes a May odešli a Armin řekla na nich je něco divnýho cítím že jsou jako já. A Vanes řekla jak to že to cítíš? Armin odpověděla mamka mi dala do čipu něco abych cítíla kdo je bionik a ještě k tomu mám bionické oko že to i vidím. Ještě Armin dodala musíme jsi dávat pozor nevím co by se mohlo stát a co nám můžou udělat. Vanes i May řekli jo to musíme a musíme dávat pozor na kluci. Armin řekla to máte holky pravdu. Vanes se skácí na Nickovou náruč. A Nick se ptá Vanes jsi pořádku? Vanes odpověděla cítím že se blíží nebezpečí. Přišla Bree jsi pořádku? Vanes odpověděla jo jsem jen se mi zamotala hlava. a Bree řekla Armin potřebuju s tebou mluvit. Tak šla Armin za Bree a co o čem chceš se mnou mluvit Armin co se tady děje je tu něco divnýho cítím že ti můžu věřit. Armin odpověděla nic se tu neděje to mi můžeš věřit. Bree řekla dobře. Billy šel za Armin a zeptal se Armin máš už kluka a Armin odpověděla jo mám. A Billy se zeptal koho? A Armin odpověděla Joeva. Proč se ptáš? Billy řekl že tě mám rád. Billy odešel. A  Armin šla za Vanes řekla Vanes a May Bree něco tuší. Vanes řekla ted musíme být opatrný aby nás neodhalily a hlavně Armin protože by tě mohli před ničím použít. Armin řekla neboj i Bree má skoro stejný schopnosti jako já a trochu mám Billyho schopnosti. I ty  musíš dát pozor aby tebe neodhali i May i Alison musí dávat pozor a hlavně Joe, Nick a Kevin jsou to nebezpečná zvířata. Už skončila hodina a už šli domu a najednou přišli Armin, Vanes a May nepřátele a zautočili a Najednou našla Armin novou schopnost a to je energickej meč jako má billy. Tak nepřítel za utočil a Vanesa použila svoje schopnosti a May řekla May princezna z Efedie a proměnila se a najednou přišel Billy, Bree a Adam aby jim pomohli. A nakonec i přišel Joe, Nick a Kevin a proměnili se na vlci. A pak všichni použili své schopnosti. Billy použil Meč jako Armin a molekularní kinezi taky jako Armin a ještě Armin použila svojí rychlost jako bree, Adam sílu a energii z elektriky,  Bree rychlost a nevyditelnost, Vanesa žele ovládaní vody i ohen a led, May použila hůlkou, Alison použila kouzla a kluci použili vlčí schopnosti. A nakonec je porazili a zachránili svět a pak Billy, Adam a Bree řekli Armin ty máš skoro stejné schopnosti? A Armin jim řekla jsem taky bionik jako vy Armin dodala já už jsem to věděla dřív že jste taky bionici a Bree, Billy a Adam se vykuleně zeptají jak to? a Armin odpověděla cítila jsem to a pak se Bree ptá se Vanes. A co jsi ty Vanes? A Vanes odpověděla jsem mořská panna a pak se Bree ptá May. May a ty? May odpověděla jsem čarodejka a princezna Efedie. A zase Bree ptá a tvá sestra? Alison odpoví jsem čarodějka. Bree ptá a kluci? Joe odpoví za Nicka a Kevina mi máme vlčí krev. Kluci se ptají Billyho, Bree a Adama neprozradíme i vaše tajemství ostatných to neprozradíme. Ale slibte že i vy naše tajemství neprozradíte? Všichni neboj te se. A stali se s Adama, Bree a zatim i s Billy nejlepší kamarádi. Ale nikdo neví co se mezi Billym a Armin stane a vyvine..

Jonas BrothersKde žijí příběhy. Začni objevovat