May se ptá Kevina co jsem ti udělala? Ani Kevin neodpověděl na tu otázku co se ptala. A řekl Kevin je konec už tě nemiluju. A May v breku utekla. A já jsem řekla Kevine jen se nestydíš uděláš May dítě a pak jí odkopneš. A pak jsem se neudržela a použila jsem své schopnosti ( kokretně jsem použila za schopnost Molekulární kinezi) A zvedla jsem Kevina s M. Kinezi nad zem a vystřelila ho a řekla to máš za May že si jí zlomil srdce. Byl u toho i Joe, Nick, Billy, Bree a Adam. Pak šel Adam a za May aby jí šel uklidnit a řekl Adam May to bude dobrý a musím ti něco říct. A co se ptá May. A řekl Adam, May miluju tě jsem do tebe už dlouho zamilovaný a chci se tě zeptat jestli semnou chodit. A May je stoho vykulená a řekla já tebe taky miluju taky dlouho a řekla ano a políbily se.....
9. měsíců později...
Já, Vanes a May jsme 9. měsíců těhotný a víme co budem mít. (Takhle to řeknu všechny tři budeme mít dvojčata). Joe přišel za mnou a ptá se. Lásko je ti dobře. Řekla jsem lásko je mi fajn ale mám strach, pročpak? se ptá Joe, nevím co to udělá s mou bionikou. Nick přišel s Vanes. A najednou příjde i May ale sama a řekla nám ahoj a než to do řekla přišel Adam a řekl May, ahoj lásko jak ti je. Dobře mi je. I billy a Bree taky přišli. Ahoj holky a Joe a Adame. Ahoj Billy a Adame jsme všichni řekli. Billy si nejchytřejší bionik a chci se zeptat. Ano Armin řekl mi Billy, udělá mi to něco s bionikou? Neudělá neboj se řekl Billy....
Pokračovaní příště - Uvidíte co se příští kapitole stane......