Druhý den ve škole Billy mluví s Armin. Až se to narodí tak bude stejný jako my řekl Billy protože dáme mu nebo jí taky bioniku jako máme my. A Vaness tvoje dětatko bude zase jako ty i May. May se ptá Billyho. Kde je Adam? Já nevím řekl Billy. Jak to do řekl tak Joe přišel a ptá se mě Ahoj lásko jak ti je? Jsem Joevovi odpověděla ahoj je mi fajn. Poté přišel Nick a ptá se Vaness. Ahoj Vaness jak ti je? Ptá se Nick. Ahoj je mi dobře. Adam přišel a říká May lásko promin že jsem se opozdil. Něco pro tebe mám zavři oči. A May zavřela oči. A nastav ruku řekl Adam. Tak May nastaví ruku a dal jí ruky prstýnek a požádal o ruku. A všichni jsme měli radost. A najednou slyšíme křik. Tak tam Billy, Bree, Joe a Nick běží aby zjistli co se děje ( Řeknu to na rovinu jako první tam byla Bree).
O 30 minut později......
Přišli a řekli nám že je vše hotový a Joe mi řekl neboj stebou už nikam nepůjdu budu už navždy stebou. A jak to Joe do řekl tak mě, Vanes a May začali porodní bolesti. Tak nás Joe odvezl do porodnice
O 3 hodiny později....
Přišel porodní doktor a řekl kdo jsou otcové a Joevovi, Nick, Adam řekli to jsme my. A co máme? Řekl nedočkavě Joe. Gratuluju tatkové máte všichni tři dvojčátka a holčičky řekl porodní doktor. Můžem se na ně podívat. Ale jistě už na vás čekáji. A ještě otázka jak se budou jmenovat tatínkové. Joe řekl Francesca a Violetta, Nick řekl Katherina a Katie a Adam řekl Lilianka a Emma. Pojdte zamnou. Jak přišli do toho pokoje Joe s toho omdlél. Nick si šel pochovát svoje malý dvojčátka a Adam taky si je šel pochovát. A zachvíly se Joe probudil a šel za mnou a za našema dvojčátkami.
Tenhle díl končí a doufám že se vám tenhle příběh líbil.