Minule jste četl díl Jonas Brothers - Bella a Donald: Odhalení s vytvoření Bioniky 1 část. A tady je pokračování. A Potom Joe šel k počítači aby Armin, Billyho, Bree a Adama zachranil. Ale aby hlavně zachranil Armin Joevovou lásku. A jak Joe Armin a ostatní je zachránil tak Billy řekl Joevovi Billy děkuju moc za naší záchranu nejsi špatný kluk máš zlatý srdce. To samí řekli Bree i Adam Joevovi. A Armin Joeva obejnula a dala mu pusu a řekla. Lásko děkuju jsem ráda že jsi mě přišel zachránit i mé přátele. A Joe odpověděl není zač pro tebe udělám všechno protože tě miluju a nechci tě ztratit. A pak Bella řekla Armin moje dcerko promiň že jsem ti to neřekla ty a Demi jste jediný koho mám jsem vás chtěla uchránit. A hlavně tebe Armin. A Armin řekla já to chápu pro naší ochranu jsi udělala co si mohla. Mami mám tě ráda. Bella řekla já tebe taky. Armin se zeptala Belli mami kdy bude mít Demi taky bioniku? Bella odpověděla já nevím až jí zase vytvořím. Donald řekl Bello já ti stím pomůžu. A Bell (je to zkráceně Bella) řekla dobře a děkuju. Donald řekl Bell chceš se mnou znovu chodit? A Bell řekla jo lásko tolik let jsem čekala kdy budeme zase spolu. Donald zeptal Armin kolik ti je? Je s tebe krásná bionická dívka. Armin Donaldovi odpověděla je mi 17 let a děkuju Donalde. Armin se zeptala Donalda prosímtě kde budu spát? Donald odpověděl jako Billy, Bree a Adam v laborce. Když byli už doma u Bell. A řekla Armin dobře, ale je malý problém když já nejsem zvyklá na postel. A než Donald odpověděl tak zazvonil zvonek. A Armin řekla já otevřu. A za dveřma byl Joe a řekl ''Ahoj Armin,, Ahoj Joe pozdravila Armin. A řekla Joe budu se stěhovat. A kam zeptal se Joe. S mamkou k Donaldovi Armin odpověděla . A řekl Joe Armin musím stebou mluvit. O čem řekla Armin. A Joe se klekl a řekl vezmeš jsi? A zrovna Billy přišel A slyšel to. A utekl pryč. A Amin řekla Joe promin ale jsem na to moc mladá. A Joe řekl to nevadí a dodal musím jít bratři mě čekají. A jak Joe odešel tak přišla Vanes a May. A obě řekli ,,Ahoj Armin'' A Armin taky je pozdravila. A řekla holky musím s vámi mluvit. A Vanes a May řekli o čem. A Armin začala říkat. Holky já jsem se zamilovala do Billyho a taky ho miluju. A když jsem to chtěla Joevovi říct tak mě požádal o ruku. A Billy to slyšel a odešel. A chci to Billymu a Joevovi říct ale nevím jak. Prosím porádíte mi?. A Vaness řekla řekni to Joevovi co nejdřív. Ale radím ti zůstan s Joevem je to super kluk z vlčí krvy. Ale miluje tě. Vaness máš pravdu řekla Armin. To samí řekla i May. Holky málem jsem zapomněla řekl Armin budu se stěhovat. A kam zeptala se Vaness překvapeně. K Donaldovi řekla Armin. A kde to je? Zeptala se May. Holky neboj te se je to tady blízko. A zítra nejdu do školy řekla Armin. Dobře řekla Vaness...
.
.
.
.
Další kapitole se vše dovíte a jak to dopadne.
ČTEŠ
Jonas Brothers
Fiksi PenggemarPříběh je o lásce, dobružství a napínavý kapitoly a na pokračování.