Jonas Brothers- Holky těhotný

54 2 2
                                    

Úvod: Když uběhne druhý den. A když Armin zjistí co ani nikdy neřekla a nikdy by k tomu nevěřila že to se může stát a to samí se stane Vaness i May.
Příběh: asi před dvoumi měsíci Se Joe s Armin vyspal, To samí s Vaness a Kevin s May a začalo být druhý den když Armin neměla jít do školy být ráno špatně. A to samí bylo i Vaness i May. Tak jsi šli spolu do lékárny (protože jim to bylo podezřelé) a zrovna Armin a May spali u Vaness a Když byli v lékárně tak prodavačku všechny tři pozdravily. A prodavačka se je ptá copak to bude holky? A Vaness řekla 3x těhotenský testy. Dobře řekla prodavačka a dodala bude to stát 20korun. Tak zaplatili a šli domů k Vaness přišli a šli na to..
O 20 minut později.

Vaness se ptá Armin a May jak vám to dopadlo? Stejně jsme těhotný řekla Armin i May. A tobě? Stejně řekla Vaness. Co budem dělat? Řekla zděšeně Vaness. Já nevím řekla May. A co na to rodiče a kluci? Řekla Armin. Nevím řekla Vaness. Pak kluci přišli a Armin, Vaness a May byly nervozný co jim kluci řeknou. Joe přišel k Armin a řekl Ahoj lásko a Armin řekla jako Joe. To samí řekl Nick k Vaness a Kevin k May. A najednou Armin, Vaness a May omdleli. A Kluci co se děje a budí je. A jak se probudili tak se kluci holkách ptá jste pořádku a holky jim odpověděly jo ale musíme vám něco říct. A co? Sekluci vyděšeně zeptali. Jsme těhotný. Všichni? Se zeptal Joe. Ano řekla Armin. A Joe, Nick a Kevin řekli máme radost jsme štastní. A za dvě minuty Joe řekl křikem Budu táta. Nick to taky vykřikl. Akorát Kevin řekl nejsem na to připravený. A řekl k tomu že musím ti něco říct May. A co se zeptala May. Je konec řekl Kevin. A May začala plakat a utekla na záchod.

Příště uvidíte jakto dopadne s May a Kevinem...


Jonas BrothersKde žijí příběhy. Začni objevovat