Jonas Brothers- Úplněk

38 2 2
                                    

Joe řekl Armin dneska je úplněk a Armin řekla Joe že budeš semnou o úplňku? Že nikam nepujdeš? A Joe odpověděl neboj zůstanu ani nikam nepůjdu. A Armin řekla slibuješ? Joe řekl slibuju. Potom přišel Nick a Vanes, Kevin a May. A Kevin a Nick se zeptali Joeva a
Armin co děláte? Joe řekl nic jen odpočíváme. A co vy? Nick řekl taky nic Joe akorát je dneska úplněk. Joe řekl já vím. I Kevin řekl to samí co Joe. Vanes řekla Nicku buď dneska semnou. A Nick řekl budu se snažit být stebou. I May řekla zeptala jako Armin a Vanes a stejně jako Joe i odpovědili. Joe se podívál na hodinky co měl na ruce a řekl je 18:00hodin zachvíli výjde měsíc. Armin, Vanes a May řekli kluci co budem dělat? A kluci odpovědili užívat si romantiku. Armin, Vanes a May řekli tak jo. A když už vyšel měsíc. Tak se najednou proměňovat na vlci a než se proměnili tak Joe, Armin a Nick, Vanes a Kevin řekli i když budem vlci tak budem spolu. Armin řekla ze slzema v očích dobře miláčku. A najednou se Joe, Nick a Kevin se proměnili na vlky. Armin řekla miláčku jsem stebou. A pak Armin usnula u Joeva, Vanes u Nicka a May u Kevina. I Joe, Nick a taky usnuli. I když jako vlci. A  spali až do rána. Když bylo poledne 12:00 hodin tak se všichni probudili a už byl Joe, Nick a Kevin byli zase lidi.

Jonas BrothersKde žijí příběhy. Začni objevovat