Druhý den po úplňku se stane něco divného. Příjde do školy billyho, Bree a Adama táta a ani Billyho, Bree a Adama nevšimne akorát se všimne Armin. A Armin ho pozdraví a řekne dobrý den a on Armin odpověděl ahoj. A šel do ředitelny. A pak Armin se zamyslela protože jí byl povědomí a pak se Armin zeptala Bree kdo to byl? A Bree odpověděla to je náš táta a ani jsi nevšimnul. A pak dodala Bree. A pak Bree Armin pošeptá. Mě Billymu a Adamovi nám dál do nás bioniku ten Bioniku vytvořil. Je to Vědec jako tvoje máma. Pak i přišla Armin mamka a Armin mamce řekla ahoj a Bree taky pozdravila a Armin mamka odpověděla ahoj holky. A Bree se zeptá to samou otázkou. Kdo to byl? A Armin odpověděla to byla moje mamka. A Bree se zamyslí a říká si v duchu co tady dělali? To samí jsi říká i Armin. A Bree Armin řekla skusím to zjistit. A Armin odpověděla Bree pujdu stebou. A obě se zneviditelnili a Armin řekla Bree našla jsem včera v novou schopnost A šli do ředitelny. Pak přišel Joe a chtěl říct Armin novinu ale nemohl Armin najít. A pak přišli i Nick a Vanes i Kevin a May a řekla Vanes Joevovi už jsi to Armin řekl? A Joe řekl ještě nemůžu Armin najít. A Vanes řekla aha. Pak přišla Armin a Bree a řekli Adamovi už víme proč jsou tu naše rodiče. A Adam na to řekl proč? Bree řekla jsou třídní schůzky. A Adam řekl aha. Pak Armin šla Joevem a řekla mu ahoj miláčku. A Joe taky řekl Ahoj miláčku a dali si pusu. Joe řekl Armin mám pro tebe novinu, Armin řekla jakou? Joe na to odpověděl budu mít s bracháma koncert. A Armin řekla s radostí to gratuluji. Joe řekl děkuju. Armin se zeptala a kdy bude koncert? Joe odpověděl zítra ale Australie budem tam týden. Armin s toho omdlela v Joevovi náručí. Joe Armin probudil a Armin řekla Joe doufám že mi brzy vrátíš řekla klidně. Joe řekl vrátím a pak budem spolu. A pak skončila škola a to Armin, Billyho, Bree a Adama rodiče byli ještě ve škole. A Armin šla s nima domu a při cestě najednou na všechny čtyři někdo s auta vystřelil uspavací šipky. Aby je mohl unesl. Potom ten neznámí je přenesl do auto a snima odjel. A pak joe šel za Armin na proti protože Joe nebyl ve škole. A pak když Armin nemohl Armin najít. Tak Joe běžel za Nickem a Kevinem a řekl Joe víš kde je Armin? A Nick řekl nevím. Tak Joe, Nick a Kevin běželi za Vanes a May a Joe se zeptal ustaraně víte kde je Armin nemůžu jí najít. Vanes a May nevíme dneska jsme odpoledne spolu nešli ze školy šla napřed a k tomu řekli ale pomůžem vám Armin najít. Tak May řekla kouzlo krystal lokáto a objevilo se světlo který vedlo za Armin. Joe, Nick a Kevin se proměnily ve vlka. Ale nejdřív za Armininou mamkou která se jmenovala Bella. A přitom přišel i billyho, Bree a Adama táta kteý se jmenoval Donald a řekl ahoj Bello. A Bella řekla ahoj co tady děláš? A Donald řekl hledám svoje děti nepřišli domu. A May řekla podte semnou. Až přišli k jednomu domu a šli tam a nejednou uviději Armin, Billyho, Bree a Adama jak jsou zavřený v lajzrovým kleci. A pak tam přišel ten neznámí můž ale Donald řekl Daglesi? A Dagles řekl Donalde a Bello vítejte podívejte koho tady mám. Bella a Donald řekli pustije. A Dagles řekl Nepustím Adam, Bree a Billyho jsou moje děti a Armin je moje taky i Armin máma Bella. Donald řekl ty jsi je chtěl použit jak kyber vojáky. A Dagles odpověděl protože jsou moje. A Armin co že jako že jsem vaše nejsem jsem mamky dítě ani moje máma není vaše. A Billy se zeptal kdo to je proč říká že je to náš táta? A Donald odpověděl protože technicky je to váš táta a můj bratr. A Armin Dagles zná tvojí mámu protože chodila s Daglesem a pak se tvoje máma rozešla. A potom chodila semnou a přistěhovala se ke mě a stebou ale ty jsi měla dávno bioniku protože je to vědkyně jako já a pak jsme se taky rozešli. A pak jsem zachránil Adama, Bree a Billy když byli malý a nechál jsi je u mě abych je uchránil a vychoval protože jsem jsi přál aby byli hrdinové a postavil jsem laborku a ukryl je řekl Donald. A Billy řekl celou dobu co tobě víme tak jsi nám lhál. A Donald řekl chěla jsem vám to říct ale zdálo se mi to nebudete vědět tak pro vás to bude lepší. A Adam na řekl všechno se ted změní a dodál nejsem žid? A Bree na to řekla že to bude zvrat že se zjistí že nejsem sorouzenec. A Billy na to kývl. A Donald řekl Bello prosím vrat se ke mě pořád tě miluju. A Dagles na to řekl nepouslouchej ho miluju tebe já. A Bella řekla Daglesi tebe nemiluju tě. Pořád miluju Donalda. Chybíš mi. A Donald řekl já tebe taky. A Bella na to řekla taky mi moc chybíš. A taky chci být s tebou. A Dagles řekl Donalde ty Bellu nikdy nedostaneš je moje! Joe řekl šeptem Armin lásko zachráním tě protože tě miluju. Armin řekla děkuju lásko já tebe taky miluju. A Dagles řekl Joevovi. Ticho!! Nemluv s Armin!! A Joe řekl proč je to moje láska jestli na ní šáhneš a ublížíš jí tak tě roztrhám na malý kousičky!! A Dagles řekl ty tak. A Joe se proměnil. A Dagles se lekl a utekl. A potom se proměnil spátky.
.
.
.
Pokračovaní další část bude příště.
ČTEŠ
Jonas Brothers
Fiksi PenggemarPříběh je o lásce, dobružství a napínavý kapitoly a na pokračování.