"Size anlatacağım şeyleri iyi dinleyin çünkü yarın sözlünüz var."Dediğinde Bay Fitz, sınıftakiler biraz söylense de Bay Fitz her zaman dediğini yapardı. Ve bunu da yapacaktı. Neyse ki tarih dersini her zaman sevmişimdir. Bu yüzden dikkatli bir şekilde dinlemeye başladım.
"1800'lü yıllarda bir cadı doğar. Bu cadı diğer cadılardan farklıdır. Güzelliğiyle herkesi kendine aşık edebilir. Ve tatlı diliyle insanı mutlu edebilirdi. Ama bu cadının kalbi saf kötülük doluydu. Ama kim o güzel suratin altında kötülüğün yattığını nereden bilebilirlerdi ki.
Cadı 18 yaşına gelince Ravenswood'da çarsiya çıkar. O gün prens de halkını kontrol etmek için çarsiya çıkar. Ve cadıyla karşılaşır. Biraz muhabbetten sonra prens cadıya aşık olur. Çünkü güzelliği onu büyüler. Cadı onun prens olduğunu bilir ama hiçbir şey çaktırmadan onunla konuşmaya devam eder. Bunun üzerine birkaç gün geçtikten sonra prens cadıyla tekrar karşılaşmak için tüm halkın da davetli olduğu bir balo düzenler. Cadının içeri girmesini bekler. Bekler...
Ama cadı aslında çoktan içeridedir. Saklandığı için prens onu göremez. Ve üzülür. Cadı,kral ve prensin konuşmasını duyar. Prens eğer cadıyı bulursa onunla evleneceğini söyler. Ve kral da bunu kabul eder. Bunu duyan cadı prensin yanına gider. Biraz dans ve muhabbetten sonra cadıda ona aşık olur. Ve o gece prensle cinsel ilişkiye girer.O geceden sonra kimse bir daha onu görmez. Ve bir cadının çocuğu öğrenilir. Babası prense kızar. "Cadının bizim sarayda ne işi var"diye
Babasına ne kadar bilmediğini söylese de babası ınanmaz.Ve o geceden tam dokuz ay geçtikten sonra cadı kucağında bir bebekle ortaya çıkar.
Bunu duyan köylüler isyana başlarlar.
Ve prensin idam edilmesini isterler.
Çünkü cadıdan bir çocuğu olduğu için.
Prens idam edildikten sonra cadı meydana gelir ve konuşmaya başlar.
"Sizi ölümlü insanlar sizin 21. yüzyıl da olacak akrabalarınızı lanetliyorum.
10 Aralık günü 18 yaşına gelecek cadının laneti üzerinizde olsun.
Siz benim sevdiğime böyle yaparsanız bende sizin sevdiklerinize böyle yaparım. "
Dedikten sonra meydanı terk eder. Ve bir daha da cadıya ait hiçbir iz bulunamaz. "
"Evet çocuklar umarım hikayeyi not almışsınızdir. Yarın dediğim gibi sözlünüz var."dedi Bay Fitz ve zil çaldı. Sınıfa hızla Jason girdiğinde ona baktım. Benim yanıma gelip nefes nefese konuşmaya başladı.
"Mathilda, Fae gene ağlıyor."
Endişeyle ayağa kalktım.
"Şimdi nerede?"
"Tuvalette kapıyı kilitlediği için içeri giremedim."dediğinde hızla tuvaletin oraya hızla geldim. Ve kapıyı yumruklamaya başladım.
"Fae kapıyı açar mısın? "
"Fae sana diyorum."
"Fae!!!!" Diye bağırdığım da herkes bana bakmaya başladı. Ama umrumda bile değillerdi.
"Jason git ve bana yedek anahtari getir. Hemen."
"Fae umarım kendine bir bok yapmamışsındır. "
"Geldim. Al bakalım. "
Jason'nın elinden anahtari aldım ve kapıyı açtım.
"Aman tanrım Fae!!!"Evet birinci bölüm böyle saçma sapan karışık değişik bişi oldu. Ama inş beğenirsiniz. Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı
ParanormalBazıları sonradan kötüdür. Bazıları ise doğuştan. Sadece fark edemezler kötülüğün küçük bir bebeğin içine saklandığını.