☆2☆

76 7 0
                                    

Fae'i hiç böyle görmemiştim.
Ağlarken,bağırırken ya da duvara yumruk atarken görmüştüm.
Ama yerde kanlar içinde yatarken hiç görmemiştim.
Kafamı sıraya koyup bunları düşünüyordum.
O benim en yakın arkadaşımdı.
Şuan o can çekişirken benim burada hiçbir şey olmamış gibi davranmam kendimi daha da kötü hissetiriyordu.
"Bayan Goldberg kafanızı kaldırıp derse odaklanabilir misiniz?"
Sinirle kafamı kaldırdım. Yerden çantamı alıp omzuma taktım.
Hızla ayağa kalktım.
"Çıkabilir miyim?"dedim ve Bay Gray'in cevap vermesini beklemeden sınıftan çıktım.
Hazır sınıftan çıkmışken okuldan da çıktım. Ve Fae'in olduğu hastaneye doğru yürümeye başladım.

Hastaneye geldiğimde Fae'in kendi odasına geçtiğini öğrendim. Ve oda numarasını aldım. Odası üçüncü katdaydı. Hızla merdivenlerden çıktım. Odasının önüne geldiğimde ilk başta kapıyı tıklattım.
"Gir."
Sesi duymamla içeri girmem bir oldu.
"Fae tanrım iyisini. "Hızla yanına gidip ona sarıldım.
"İyiyim de neden bu saatte buradasın?"
"Okulu ektim. "
"Derslerin zaten kötüydü. Neden böyle bir şey yaptın?"
"Farkında mısın? Bilmem ama ben senin en yakın arkadaşım. Gerekirse okulu bile yakarım. "Dedim ve güldüm. O da benimle birlikle güldü.
"Bunu neden yaptın Fae?"
"Nedenini bildiğin soruları sorma bana Mathilda."
"Biliyorum ama bunu seninle çok fazla konuştuk. Bunu yapmayacağına dair söz vermiştin. "Dedim kızgınlıkla kaşlarımi çatarken.
"Üzgünüm elimde değildi. O an aklıma geldikçe delirecek gibi oluyorum."
"Bunu beraber atlatıcağız. "
"Bana ınanman hoşuma gidiyor. Sadece sen inaniyorsun. "
"Baban da seninle o da içten içe inanıyor."
"İnanmıyor. Ölmemi istiyor. Kimse senin gibi değil. "
"Farklı olmak da güzel. "
"Seni seviyorum Mathilda."
"Bende seni seviyorum."dedim ve ona sarıldım.
"Beni asla bırakma ve asla kötü biri de olma."
"Seni asla ama asla bırakmam. Ve bu da nerden çıktı şimdi?"
"Her insan kötü olabilir Mathilda. Senin iyilik dolu kalbin bile.Annem bile." Derken gözlerinden yaşlar süzülmeye başlamıştı.
Elimi yanağına uzatıp gözyaşlarını sildim.
"Ağla Fae.Aglamak insanı rahatlatir."
"Ağla ve içini boşalt."
"Hergün Ağlıyorum değişen tek şey içime daha çok acı eklenmesi. "
"Artık acıdan bahsetme çünkü içim daraldı. Baksana dışarıya hava ne kadar güzel. "
"Yağmur yağıyor Mathilda."
"Peki Fae peki lütfen olumlu ol güzel şeyler düşün."
"Artık gitsen iyi olur. Birazdan babam gelir ve onunla kavga etmeni istemiyorum."
"Tamam gidiyorum. Ama olumlu düşünmeyi unutma."dedim ve çantamı da alıp ayağa kalktım.
"Görüşürüz."
Elimi salladim ve kapıdan çıktım.
Eve gidince sinirli bir anne ile karşı karşıya kalacaktım. Ama Fae için değerdi.

Selam yeni bölüm yazdım sonunda ay inş beğenirsiniz yaw gene saçma oldu ama olsun ben buna bir şeyler ekleyecegim.

CadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin