Dny ubíhají

1.2K 103 3
                                    

Báry pohled:
Probudila jsem se a rozhlížela se po pokoji.

Já: Už jsou pryč?
Doktor: Neboj te slečno už odjeli ale hned na potom se vrátil jeden ten klučina a přivezl vám kameru.
On mi to splnil?
Musím mu poděkovat.

Doktor: Ale vy určitě výte že tady nejsem kvůli tomu.
Já: Vím.
Doktor: Mohu se zeptat co jste pociťovala?
Já: Něco na způsob smutku ale i vzteku že s nima nemůžu zůstat.
Doktor: Po pravdě slečno nikdy jsme tu neměli tak silného člověka jako jste vy. Ale musím vám říct že tu budete asi rok.
Já: Hlavně ať nikomu neublížím.
Doktor: Ale musím vás upozornit že tu je jistá možnost že někdo ublíží vám. Víme že si voláte s těmi chlapci a koukáte na jejich videa a proto kdyby se něco stalo vám dáme ovladač kterým nás přivoláte.
Já: Dobře. A co by se třeba mohlo stát?
Doktor: No. Ono. Jako. Ten váš přítel by si například někoho mohl najít.
Já: Aha no ani zatím spolu nechodíme jen jsme si řekli naše city.
Doktor: Ano. Tak já vás tady už nechám odpočiň te si nashle.
Já: Nashle.

Dny ubíhali jako voda a já se jednou měsíčně viděla s rodiči a Honzou. Daniela jsem od doby kdy tu poprvé byl viděla jen přes sociální sítě a to konkrétně skype.

Docela mě to mrzelo ale pochopila jsem že Daniel asi už ke mě nic necítí a že si našel jinou.
Natáčela jsem docela často a začala se zotavovat ze všeho. A podle fans jsou videa lepší než předtím taky mi jich dost přibylo.

Strávila jsem v léčebně rok a pět měsíců a dnes je zrovna den kdy opustím tohle místo.

Doktor: Připravená?
Já: Asi jo.
Doktor: Chtěl bych ti tohle aby ti nosilo něco štěstí.

Podal mi náhrdelník ve tvaru srdíčka s čtyřlístkem. Byl překrásný a já tomu budu věřit že má takovou moc.
Naučila jsem se že věřit a všechno je důležité ale nejdůležitější je láska, rodina a přátelství.

Šla jsem s Romanem to je ten doktor ke bráně a čekali jsme dokud pro mě nepřijedou rodiče.

Před námi se objevilo auto a z něho na mě vyletěl Honza s rodiči těsně za ním.
Pevně jsme se objali a já nemohla uvěřit tomu že ho teď uvidím každý den teda skoro.
Rodiče jsem taky objala a pak se otočila na Romana a jeho taky objala.

Já: Moc ti děkuji za to jak si mi pomohl nikdy ti to nezapomenu.
Doktor: Není zač jsem rád že ti je líp a kdykoli přijď maličká. Taky na tebe nezapomenu. Ahoj.
Já: Ahoj.

Honza mě vzal za ruku a zatáhl do auta a sedl si těsně vedle mě. Asi taky nemohl věřit tomu že jedu konečně pryč i táta s mamkou se na to tak tvářili ale všichni měli úsměv a to se mi líbilo.

Já: Honzo a co no Daniel. A buď upřímný připravovali mě na to.
Honza: Párkrát se zeptal jak ti je ale nooo jak to mám říct.
Já: Snažil se zapomenout protože nevěřil tomu že mě pustí a proto si našel oporu a on zjistil že se oba potřebujou a jsou spolu.
Honza: A tobě to vážně nevadí?
Já: Budu upřímná. Už jsem to čekala vůbec se mi neozval a Roman to čekal a celé mi to takhle řekl.
Mamka: Ale neboj zlatíčko na světě je tolik krásných kluků kteří by tě určitě chtěli.
Já: Mami nemusíme se zrovna bavit o klucích před klukem.

Všichni se zasmáli a já cítila Honzovu ruku kolem mého pasu. Položila jsem mu hlavu na rameno a on na mojí taky.

Mentův pohled:
Tak to bylo dobré.
Nevadilo by mi kdyby se bavili o klucích ve skutečnosti mě to zajímá.

Chci zkusit risk.
Dal jsem ji ruku kolem pasu. Všimla si toho ale položila mi hlavu na rameno a já si opřel taky o její. Cítil jsem něco co jsem dlouho necítil motýlky.

Strejda: Báro a jestli budeš chtít klidně můžeš spát u Honzy.
Bára: Vážně?
Teta: Určitě Honza se furt ptal.
Já: Teto domluvili jsme se že ji to neřekneš.
Bára: Teto?
Teta: Za tu dobu jsme Honzíka hodně poznali a tak jsme mu dovolili říkat nám teta a strejda.
Bára: Aha.

Objala mě a celou cestu jsme si všichni čtyři povídali.

Bára: Mohla bych natočit vlog jestli by vám to nevadilo?
Teta: Určitě ne zlato.

Vytáhla kameru prej se jí mobil hledat nechtěl.

Bára: Ahoj lidi ano jsem zpět! Konečně se vracím ze své dovolené a je tady semnou Ment!
Já: Ahoj.
Bára: Počítejte s tím že videa budou teď vycházet častějc a jak vím bude 4fans tak mě tam určitě čekejte budu tam i s Mentem. Tak to zatím bude vše tak čauky.

Vypla kameru a usmála se na mě.
Zase mnou projeli motýlci.
CO SE TO SEMNOU SAKRA DĚJE!
Po pravdě je hezčí jak se vrátila je na ní vidět že už ničím netrpí.
Ale nevim jak rozdýchá Vadima.

Já: Báro?
Bára: No?
Já: A mluvila si i s doktorem o Vadimovi?
Zašeptal jsem jí to protože její rodiče to neví. Do šeptání se připadala taky ale musela se ke mě víc přitulit aby nás neslyšeli.
Bára: Jo a řekl mi že kdyby ho to zase popadlo mám si s ním promluvit.
Já: S ním?
Bára: Taky mi to příde divný ale za zkoušku to stojí.

Strejda: Jsme tady děti!

Bára vylítla z auta a rozhlížela se kolem.

Bára: Vůbec se to tu nezměnilo furt bydlíš támhle a koukám že jste natírali plot.
Teta: Jo ty nic nepřehlédneš.

Bára měla jen baťoh dohromady.
Teta otevřela bránu aby strejda mohl zaparkovat a Bára odběhla na zahradu tak jsem běžel za ní.

Bára: Koukni jak to tu kvete ty růže a ten strom!

Běžela ke stromu a objala ho.
Really?
Pak se ale otočila a mrkla na mě.
Začala šplhat nahoru. Doběhl jsem pod strom za ní a když jsem se podíval kde je mávala na mě z plošiny.
Vyšplhal jsem za ní a přišel jsem na to že to je domek ale dost dobrej. Asi tu i někdy spala má tady nějaké plyšáky.

Bára: Tady jsem se schovávala rodičům.
Teta: Ale teď už si tam moc nelezla ale víme jak ho máš ráda a že tam určitě budeš někoho vodit.
Strejda: Ale teď pojďte dovnitř děti začíná pršet.

Pomalu jsem slezl dolů a čekal jsem na Báru.
Opravdu začalo pršet schoval jsem se pod terasu a Bára teprve slezla ze stromu.

Koukla se na oblohu a skákala v dešti. Vypadala opravdu štastně a jako malé dítě. Musel jsem se smát ale nebyl jsem sám i ona a její rodiče se smáli.

Už byla celá promoklá tak přišla za náma.

Bára: Co bude k obědu?
Teta: No mohli by jsme si někam zajít.
Bára: A může i Honza?
Strejda: Jasně že jo ale teď jdi s Honzou do pokoje a převlíkni se.

Došli jsme do jejího pokoje a začala zase jásat.
Jsem rád že je šťastná.
Podal jsem ji ručník aby se osušila.
Rovnou se i umyla a už připravená v tričku bez ramínek a kraťasech něco hledala. Aha podprsenku otočil jsem se a ona si ji dala.

Vypadala tak hezky.

Youtube hateKde žijí příběhy. Začni objevovat