Disneyland

999 76 2
                                    

O 5 dní později:
V letadle:

Danko: Furt se bojíš?
Já: Asi ne.
Danko: Asi budu spát.
Já: Já asi taky vždyť jsme vstávali strašně brzo.

Dívali jsme se na film kterému rozumněl jen Daniel takže když se zasmál musel mi to vysvětlovat.

Po chvíli usnul a já využila příležitosti vytáhla jdem mobil z kapsy a vyfotila ho.
V klidu furt spinkal za což jsem byla ráda. Stejnak po chvíli jsem usnula i já.

Probudil mě hlas letušky která řekla něco asi na způsob toho že budem přistávat.
Danko furt sladce spal snažila jsem se ho probudit ale místo toho se uvelebil na mě.

Já: Danko vstávej budeme přistávat.
Danko: Hmmm.
Já: Jestli tu hlavu dáš ještě níž tak tě probudím násilím.
Danko: Hmm.
A dal hlavu níž na můj hrudník a koukal mi do očí.

Danko: Ahoj.
Já: Nech toho musíme se připravit.
Danko: Mě še nechše.
Já: Nech toho mimi.

Dal svoji hlavu z mého hrudníku ale furt mi koukal do očí.

Já: Už se těším až budem blbnout a natáčet.
Danko: To jo budu točit jak šílenej.
Já: To já taky.

Letuška zase něco řekla a už jsme se blížili k zemi.

Welcome to Paris!

Danko: Super tak pojď.

Vystoupili jsme s věcmi z letadla a hledali jsme naše kufry. Čekali jsme u pásu asi 5 minut a konečně se objevil můj kufr a jelikož Danko vlogoval tak mu málem ujel.
Nasedli jsme do autobusu který nás odvezl k Disneyladnu.

Já: Jsem natěšená jak malé děcko!
Danko: Já taky nikdy jsem nebyl v Disneylandu a ani jsem v něm nebydlel.

Došli jsme do hotelu a vevnitř to bylo úžasné. Všude byl Mickey a prostě to bylo kouzelný.
Danko vše domluvil a dostali jsme klíče od apartmá.

Jeli jsme do třetího patra a po chvilce našli náš pokoj. Oba dva jsme vlogovali a já odemkla a vešla.

Danko: To je uplně kouzelný pokoj. Asi si myslí že jsme zamilovaný pár když nám ho dali.

Bylo to apartmá začínala uličkou z toho na pravé straně byla velká moderní koupelna. A po uličce následovala otevřená místnost a to byla ložnice. Byla úchvatná postel velká a najvíc s nebesy naproti ní velká televize dále tu byli křesílka a u nich menší stolek a u postele z každé strany noční stolek. A pak tu byl jeden větší stůl hned pod televizí.
Prošla jsem místností a mířila za Dankem na balkón.
Vešli jsme na něj a oba jsme se zarazili na ten výhled na Disneyland.

Danko: Tak to je úžasné nemám slov.
Já: Já vůbec nevím co na to říct a hlavně ten výhled na ten hrad nebo zámek.
Danko: Je to romantický.
Já: Máš pravdu.

Kamery byli už vypnuté vrátili jsme se do pokoje a začali vybalovat. Byla tu ještě jedna místnost a to byl šatník. Věci jsme si naskládali do skříní a rozhodli jsme se stříhat videa a až zítra si pudem užít park.

Seděla jsem na posteli s notebookem a najednou mi volal Honza.

Honza: Ahoj holka co Londýn?
Já: Čau no teď jsme s Dankem přiletěli do Paříže.
Honza: Wau a co tam děláte lidi?
Danko: Užíváme si.
Já: Ukážu ti kde jsme.

Youtube hateKde žijí příběhy. Začni objevovat