O dva měsíce později:
Praha Ruzyně:Lucce to nevadilo chápala to že si s ní chci někam zaletět ale nečekal jsem že to vezme až tak dobře.
Bára: Sakra Danieli pojď nebo nám to uletí!
Točili jsme oba vlogy.
Vlezli jsme do letadla a hledali naše místa. Pustil jsem jí k okýnku a já si sedl vedle ní.Vypadala trochu nervózně.
Já: Seš v pořádku?
Bára: Aha já ti to neřekla no tak nějak poprvé letím letadlem.
Já: Ničeho se neboj když tak jsem tu já.Usmála se na mě a natáčela výhled z okna.
Letadlo se už zvedalo a já natočil její reakci.Chvíli jsme pak točili výhled na město a vypli kamery.
Já: Jak se těšíš na Londýn?
Bára: Mega moc a ty?
Já: Taky rád se tam vracím.
Bára: Ale mám dvě prosby.
Já: Tak povídej.
Bára: Chci vidět tu mega hračkárnu a muzeum Harryho Pottera.Ani se ji nedivim.
Ale v tom muzeu jsem nebyl a to jsem o něm furt jen básnil.Já: Ok já to beru.
Bára: Jsem ráda že letím s někým kdo už tam byl.
Já: Já jsem taky rád že jedu do Londýna s youtuberkou.Asi hodinu jsme si povídali ale usnula mi na rameni.
Musel jsem to vyfotit hned jak budeme někde mít wifi dám to na ista a facebook. Je docela roztomilá Lucce jsem řekl že s ní budu dávat nějaké fotky.Za 4 hodiny co jsme seděli už pod náma byl Londýn.
Opatrně jsem Báru vzbudil.Bára: Už přistáváme?
Já: Ano budem.
Trochu se lekla.
Já: Ničeho se neboj jo?
Bára: Dobře.Přistávali jsme a konečně jsme mohli vylízt.
Oba jsme točili ale lidi jsou na to zvyklí. Došli jsme až k našemu hotelu a jelikož Barunka se nám trošku stydí tak jsem mluvil já.Jeli jsme výtahem ale točila jen Bára.
Bára: Jaké jsou vaše pocity pane?
Já: Super ta recepční byla moc milá a ptala se odkud jsme a prej dokonce v Česku byla tak jsem ji pozval na Slovensko. Ale už se moc těším.
Bára: No jo GoGouš mi bude dělat průvodce protože já bych sama nenašla ani svůj kufr. Už se těším až si koupím plyšáka.Tak proto do hračkářství.
Otevřeli se dveře a my našli svůj pokoj.
Bára otevřela dveře a před námi se rozprostíral velký a krásný apartmá. Mohli jsme si to dovolit díky youtube money ale i dárek od red bull za to že jsme oba skákali z mostu i letadla ale Bára si skočila dvakrát.Skončili jsme ložnici a já položil naše kufry a zas jsme oba natáčeli.
Bára: Tak a tady budem přebývat zbylích 14 dní mockrát ještě díky red bullu.
Já: Tak diváci my si s Ovcí asi teď odpočinem a zítra určitě někam zajdem. Co myslíš kam pujdem?Bára ležela na posteli a koukala do stropu.
Bára: To já nevim ale chtěla bych třeba k Big Bendu.
Já: Dobře. Cestovali jsme 5 hodin a ikdyž je to docela málo tak jsme museli vstávat brzo ještě si zabalit Ovce se musela ještě rozloučit bylo toho mega moc. Tak jo tak u dalšího dne zatím chvašaaaaaaaaa.Položil jsem kameru vedle Bářiný a padl vedle ní.
Bára: Tady se bude nebesky spát.
Já: To jo. Asi by jsme si měli vybalit.
Bára: Asi jo.Oba jsme si dali věci do svých skříněk a jakoby jsme mysleli stejně. Oba jsme si vyndali notebooky a zapli je. Je tu i pro nás soukromá wifi což je mega. Kolikrát ještě řeknu mega?
Bára: To heslo je hotelbritishUK. Docela lehký heslo.
Já: To jo. Tak jsem tam.
Bára: Já taky. No ty vole takovej spam.Podíval jsem se a když jsem to viděl. Na fb jsme dali naši fotku z letadla a komentovalo to několik lidí.
Hned jsem dal na ista tu fotku kde spala. Zavrněl ji mobil.Bára: Já tě zabiju!
Já: Ale celkem jsi roztomilá.
Bára: Haha hej koukni na ty komentáře všichni se mě tam zastávaj wau.Chápal jsem co je to pro ní.
Celá zářila ale vím že mi to rozhodně oplatí.Sestříhali jsme videa a dali je uploudovat. Moc jsme se u toho pobavili a koukali jsme přitom na videa ostatních youtuberů.
Moc jsem si to s ní užíval.
Bára: To byla doba už ho mám na kanále co ty?
Já: Za chviličku taky.
Bára: Ok pudu se převlíknout. Tak nelez do koupelny.
Já: Za co mě máš?
Bára: Za GoGa.Odnesla si věci a zamkla se v koupelně.
Yes konečně je tam.Sundal jsem si tričko, kalhoty a ponožky a dal si na sebe pewdiepie tričko od diváka.
Zalezl jsem zpět pod peřinu a zapl si televizi.
Přišla Bára v 4fans tričku který měla až pod stehna a trochu to vypadá jakoby pod ním nic neměla.
Já: Wau.
Bára: Nech toho spí se v tom dobře.Lehla si ke mě pod peřinu a dala si ruce za hlavu.
Bára: Ta co dávaj.
Já: Ani nevim teď jsem ji zapl.
Bára: Ok hádám že vše bude anglicky co?Podíval jsem se na nís pohledem REALLY?
Bára: Dělám si srandu. Nepustíme si něco mám na notebooku nějaké filmy stáhlé.
Já: Ok ale nic pro dospělé jo?
Bára: Za co mě máš?
Já: To nechci radši vědět.Dala mezi nás comp a pustila Harryho Pottera Fénixův řád měla ho i česky a anglicky ale vybrali jsme češtinu.
Dívali jsme se a oba si to užívali a krytizovali Umbrigovou. Pak tam přišla ta scéna kdy Belatrix zabila Siriuse a trochu jsem viděl jak se Báře lesknou oči. Já u toho taky brečel.
Nakonec jsme usnuli celkem rychle a už se oba těšili na další den.
Báry pohled:
Ach jaké krásné ráno tady je.
Dívala jsem se z okna na Londýn a užívala si výhled.Danko: Koukáš na výhled.
Škubla jsem sebou protože to jak mě vyděsil.
Já: Asi jsem tě vzbudila co?
Danko: Ne už jsem vzhůru trochu déle ale nechtěl jsem otevírat oči.
Jen jsem kývla.Vzala jsem si věci na převlečení a odešla do koupelny.
No téda vypadám líp než upravená ale né dělám si srandu oblíkla jsem se a upravila se.
Dobrý jde to vylezla jsem a Danko už byl také oblečený.Danko: Jdem na snídani?
Já: Klidně.Vzali jsme mobily a Daniel vzal klíče. Došli jsme do přízemí do restaurace pro hosty.
Naložili jsme si jídlo a pak to vyfotili a dali na insta.
Bylo to moc dobrý.
Vrátili jsme se do pokoje a já si zabalila vak s mým potiskem a Daniel taky si vzal se svým potiskem. Dali jsme si do nich věci mobily, kamery, mapu a Daniel vzal klíče.
Byli jsme nachystaný a odcházeli jsme z hotelu pryč.To co udělal Daniel jsem ale nečekala.
Vzal mě za ruku.Já: Co děláš?
Danko: Věř mi. Když si díky Danieli slavná možná se na tebe budou lepit a to co říkal Daniel tohle by mohlo zabrat.
Já: Dobře kam půjdem?
Danko: Co třeba Big Ben?
ČTEŠ
Youtube hate
ФанфикPříběh je o youtuberce. Považujou jí za nejhateovanější youtuberku. Zvládne všechnu tu nepochopitelnou nenávist?