Ondra s Michalem objednali pokoje pro youtubery a pro nás.
Já měla zvlášť pokoj vedle nich.
Hned jsem si vybalila a vytáhla notebook a zjistila, že je tu wifi.
Jeeeej.
V tom se otevřeli dveře a v nich Ondra.,, Ahoj, můžu?"
,, Jo. Zapomněla jsem, že sis vzal i náhradní kartu od mého pokoje."
,, No jo. Chtěl bych si s tebou promluvit."
,, Co se děje?"
,, Nevím, co proti tobě všichni mají. Podle mě videa máš skvělý. Myslím, že si s Danielem rozumíš."
,, Taky nevím. Ano, dá se s ním bavit, ale nechci, aby se se mnou bavil na akci, protože budu v rohu a koukat na ostatní."
,, Neboj se. Na. Tady máš moje číslo a kdyby něco, klidně uprostřed akce zavolej."
,, Děkuju."
,, Plán je jinak takový, že zítra půjdem na místo, kde se to bude konat. No, spíš Danko nás tam bude navigovat. Pak tam budem dělat vše potřebné, ok?"
,, Ok."
,, Tak dobře. Pěkně se vyspi. Dobrou."
,, Dobrou."
GoGův pohled:
Hned, jak jsem dorazil do bytu, zapl jsem notebook a díval se na její videa.
Nebyla tak zlá, ale bylo na ní cítit, že se bojí více se prosadit. Ani se jí nedivím.
Podíval jsem se na komentáře. Jen pár tam bylo hezkých a milých, ale opravdu ji drtili.Chudáček potřebuje pomoc a já jí chci pomoct. Zavolám Ondrovi.
,, Ano, Danko?"
,, Hele, máš číslo na Báru?"
,, Mám. Hádám, že ho chceš."
,, Ano."
,, Hele, ale ještě ti povím, že budeš taky na hotelu na pokoji vedle ní. Je to domluvený. A ještě ti zítra něco dám."
,, Ok. Tak zítra."
,, Tak čau."
A položil to.
Nevím proč, ale zrovna jsem to video zastavil ve chvíli, kdy byla blízko u kamery.Koukal jsem na ní a studoval každou část jejího obličeje a přemýšlel, proč ji asi nemají rádi.
Pak jsem si uvědomil, že se celou dobu usmívám. Nakonec jsem šel spát.
Báry pohled:
Vstala jsem nachystala se, Ondra pro mě příjde.
Byla jsem už i upravená a koukala se na televizi.
V tom někdo zaklepal.
Vzala jsem tašku s UK vlajkou, hodila do ní mobil a po zamknutí pokoje i kartu. Dala jsem si brýle a kapuci jako obvykle.,, Vypadáš jako hvězda z Hollywoodu."
,, Jasně, jako Justin Bieber v holčicí verzy. Takové mám taky komentáře."
,, Ale prosím tě."
Nasedli jsme do auta a jeli za GoGem.
Musela jsem vystoupit a zase si na něj sednout.,, Ahoj." Pozdravil mě.
,, A-Ahoj."
,, Jak ses vyspala?"
ČTEŠ
Youtube hate
FanfictionPříběh je o youtuberce. Považujou jí za nejhateovanější youtuberku. Zvládne všechnu tu nepochopitelnou nenávist?