BATIDAKİ KONSEY

403 7 3
                                    

BATIDAKİ KONSEY

Soğuk Rüzgar Valdi semalarını sert bir biçimde okşuyor,günün ilk ışıkları batının en haşmetli diyarının en güzel şehri valdinin üzerinde geziniyordu.Kuşların cıvıltısı diyara büyük huzur veriyordu.

Ama bugün Dev Kalenin etrafında ki kuşlar başka yere uçuyordu. Dev Kalede yani Thraktrulumda panik içinde büyük bir hazırlık vardı. Genç hizmetkarlar dev haşmetli kalede temizlik yapıyor,kadehler hazırlıyor,çıplak yüzeylere halı seriyordu.

Çünkü bugün Albarka için en önemli gün denilebilirdi belkide yarım asır sonra lord Nedranis tarafından aniden Krallar Konseyi toplanıyordu. Tüm albarkanın insan ve ank kralları teşrif edeceklerldi thraktrulum'a.

Genç hizmetkar uzun koridordan hızlı bir şekilde koşarak büyük paslanmış kapının kilidini açarak thraktrulum kalesinin en üstündeki dev salonun kapılarını dışarı açmıştı. Salon çok büyüktü

pencereler, tahtlar ve bayraklar vardı .Çok büyük bir konsey olacağı biliniyordu.O yüzden herkes işini çabucak bitirmeye çalışıyor,ve çabucak kaleden ayrılmaya çabalıyorlardı.

Birkaç hizmetkar ve muhafız dışında hizmetkarlar işlerini bitirdikten sonra kaleden ayrıldılar.

Krallar kalenin biraz uzağında karşılanacakatı. Oraya gelmeleri için de nerthar akıntısından sonra önlerine çıkan doğu ormanından geçmeleri ve muhafız kapısına kadar yürüyerek varmaları gerekti.

Öğleye doğru iki kral doğu ormanının muhafız kapısına bakan çıkışından görülmüştü,insan kralları gelmiş, insanlığın en eski köklü boyu zarif vamplar thraktrulum'a teşrif eden ilk konuklar olmuştu.

Sağda yürüyen haşmetinden anlaşılacağı gibi rlatkar dı nagmadın ulu kralı

soldaki ise vamphelanın ulu kralı tenrid'di ikiside insanlığın en eski boyu olduklarını kandan kırmızı gözleri, uzun boyları, geniş omuzları ve kumral ,uzun saçlarılya kanıtlıyorlardı.

Soluk tenleri kırmızı gözlerini dışarıya daha da çok çıkarıyordu.

Muhafız kapısındaki valdi muhafızı tam dokuz vamp saymıştı.Uzaktan heybetli üç nagmad beyi ve rlatkar sağdan geliyordu.

Soldan gelen ise dört vamphela beyi ve tendris'di.

Ağırca selamlarını ilettiler muhafızlara ve muhafız kapısından geçip üç fersah yürüdüler.Ve thraktrulum'un dev kapısına gelmişlerdi.

Kalenin en yukarısına çıktılar.Ve uzun koridordan ilerleyerek büyük salona geçtiler. Rlatkar ve Tendris iki büyük taht şeklindeki koltuğa oturdu.Nagmad beyleri rlatkarın sağına, vamphela beyleri ise tendris'in soluna oturdular.

Valdi muhafızı bu sefer doğu ormanından kuzey insanlarının krallarını görmüştü.

Üç kral göründü. Yanlarında her birinin iki beyi vardı.En sağdaki kuzey remgem(vethhurmun)krallğının asil kralı Egartumdu,ortadaki dağlar ülkesinin kralı Regnar ve soldaki ise güney remgem krallığının(fealtinas) kralı Uartun'du.

Egartum ve Regnar sarı saç ve sakal'a sahiptiler ama uartun nerila cemaatinden olduğu için açık kumraldı

Üç kralda masmavi gözlerinde umut taşıyordu. Uartun'un buraya ikinci gelişiydi. Regnar ve Egartum'un babaları elli yıl önce buraya gelmişlerdi.Uartun egartum ve regnar'a baktı ve duygulandı.Çünkü uartun uzun zamandır yaşıyordu andron ölümsüzlerinden biriydi ..

Remgem krallarıda thraktrulum'un büyük salonuna geçtiler hızlıca

Ve yerlerini aldılar.Tüm krallar artık son iki kralı bekliyordu doğu efendilerini...Ankları.

AGNADRUM:Kuzeydeki KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin