AGORİASDAN GEÇİŞ

62 2 1
                                    

"Odrin,Hadi uyan!"

Odrin zalosun kalın sesiyle göz kapaklarını yorgun bir şekilde açtı.Ve yükselen yaşlı ağaçların kapadığı gökyüzüne bir süre baktıktan sonra, yerinden doğrularak esnedi.Ama hala uykusu kanmamıştı.Çünkü kadim ormanlarda ilk nöbeti şafak vaktine kadar odrin tutmuştu ve uykusuna yenik düşüp zalosu uyandırmıştı.Relhandim ise odrin uyanmadan erzakları onun yerine üçe bölerek pay etmişti.Kadim ormanlarda daha hiç ilerlemeyen üç yoldaş'ın rotaları bile belli değildi.

"Hadi kahvaltımızı yapalım"dedi relhandim.Zalos ise kadim ormanlarda çokta uzağa açılmadan inceleme yaptıktan sonra relhandimin yanına döndü.Odrin ise hala uyanamamış bir şekilde relhandimin sağına oturdu.Ve erzağını yavaş yavaş yemeye başladı.

Ekip Yemeklerini yavaş yavaş bitirdikten sonra:

"Rotamız daha belli değil"dedi odrin"Nereye gideceğimizi belirlememiz gerek"

"Doğru söyledin"dedi relhandim"Kadim ormanların tehlikesini göz önüne alarak iyi bir plan yapmalıyız"

"Buraya gelene kadar sormadım"dedi zalos"Ama kadim ormanlar neden bu kadar tehlikeli olarak biliniyor?"

"Benimde fazla bir bilgim yok"diye cevap verdi relhandim"Ama az çok burası hakkındaki rivayetleri bilirim."

"Nedir o rivayetler?"diye sordu odrin.

"Aslında çok fazla rivayet var"dedi relhandim"Ama en bilineni şöyle anlatılır:Bundan çok uzun zaman önce andron da albarkanın krallar konseyi toplanmış derler.Ve o gün yedinci erothund yani muhafız kral nernard'lı eriast seçilmiş,ve eriast tahta çıkınca güney remgem krallığının agorias ormanlarına yani bu ormana büyük izleme ve gözetleme kuleleri yaptırmış.Ama bir gün bilindiği üzere kuzey ormanlarında hain bir saldırıya kurban gidince.Şer varlıkları buraya akın düzenlemiş ama kadim ağaçları yıkmaya güçleri yetmemiş, yıkamamışlar fakat tüm kuleleri yıkmışlar ve buraya yerleşmişler"

Odrin relhandim'in eriast mevzusunu ve erothund olayını bildiğini duyunca,Batıyı ve yaşananları bildiğini düşündü.Fakat konusunu açmak içinden gelmedi çünkü bu konu hakkında konuşmak veya bahsetmek ona büyük bir huzursuzluk veriyordu.Zalos'ta aynı şekilde batı hakkında bahsetmedi.

"Peki planımız ne?"diye sordu zalos.

Relhandim ise kadim ormanlara gelene kadar açmadığı özel çantasını açtı.Çantasının derinlerinden ise dürülmüş kahve yırtılmak üzere bir kağıt çıkardı.Kağıdı açtığında ise etrafları aşınmıştı.Ama üstünde ıgadın ve agoriasın ayrıntılı bir haritası vardı.Agorias içinde yönler ufak noktalarla,ve kesik çizgilerle belirtilmişti.Böylece üç yoldaş izlerini kaybetmeden ve kadim agorias ormanında kaybolmadan ilerleyebilecekti.Zalos haritayı incelediğinde orman üzerinde beş nokta vardı.Ve beş nokta dimdik bir şekilde ilerliyor,ve son noktada ikiye ayrılıyordu.Sol geçitin sonu ıgad halkının barındığı yerlere çıkarken,Sağ geçit ise ıgadın doğu bölümlerine,askeri üslerin ve ordugahların ve hanların bulunduğu bir yere çıkıyordu.Ama sağ geçit sol geçite göre daha gizemliydi.Sol geçitte her yer en ince ayrıntısına kadar yazılmış ve çizilmişti.Ama sağ geçitte ise çok az yer ismi yazıyordu.

"Planmızı kendimce kurdum"dedi relhandim haritayı inceledikten sonra"Agorias ormanında belirtilen yerlerden gideceğiz aralıksız,hızlı adımlarla gidersek bir günde yol ayrımına varmış olacağız.Ve yol ayrımında sağ geçiti seçip,oradan ilerleyeceğiz.Çünkü sol geçit fazlasıyla araştırıldı.Kral uartun ve benim fikrime göre sarı kurt burada yaşamıyor ama sağ geçit daha fazla aranmadı.Biz aramayacağız.Fakat hanlara askeri üslere ve nice yerlerde soruşturmalar yapmamız gerek.Ama dikkatli olmak zorundayız.Çünkü sarı kurtun dostu kadar düşmanı vardır.

AGNADRUM:Kuzeydeki KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin