Emm a plecat la scurt timp din cabinet deoarece nu aveam nevoie de alte informatii. Am observat ca acel baiat care tocmai a intrat in viata ei a inceput sa o schimbe. Se taie mai rar si mai superficial, iar țigarile nu prea le mai foloseste. Nu s a lasat. Dar incearca sa faca asta. Este o schimbare destul de vizibila. Zambesc larg cand aceste ganduri imi vin in minte. Este o fata frumoasa si foarte desteapta, percepe realitatea dar prefera sa vada doar partile rele. Ea este depresiva dar inca nu recunoaste asta. Poate acesta ar fi primul pas. Sa isi recunoasca problema, ca apoi sa o ajut sa o infrunte. Nu e o boala. E un moment al vietii care nu e tocmai benefic unei adolescente. O marcheaza iar asta ar putea sa i afecteze viitorul.
Primesc un mesaj. E de la Tete.
Tate: in seara asta. Tu si eu.la restaurantul din centru. Te astept. Imbraca te frumos . Ai niste bani pe noptiera mea.
Am intâlniree ooo daaa ♥ . Imi place sa cant cand sunt fericita iar asta este o ocazie. Imi verific programul, stai. Ce program ? Am o singura pacienta iar ea este Emm deci n am program. Imi iau geanta si cheile si ies pe usa cabinetului. Derific incuietoarea sa fiu sigura ca nu am sa am vizitatori neasteptati si o iau pe jos spre casa. Intre timp un telefon neasteptat imi face ziua mai buna.
- Bună mama !
- Hei scumpo ! Cum mai merge ? Ce mai e nou in viata ta ? Nu ai mai fost de ceva timp pe aici. Ne este dor de tine.
- Si mie imi e dor de voi, mamă, dar chiar sunt ocupată. Ti-am spus de Tate iar Emm este din ce in ce mai sociabila. Face progrese si ma bucur pentru ea. Asta seara voi merge cu Tate la restaurant si sunt foarte incantata. Il iubesc !
- Vai fata mea ! E indragostităă !
- Termina cu prostiile !
- Ok gata. Ai grija cu el. Ai grija de corpul tau, cine stie ce faceti dupa intalnire.
Un fior mi a cutremurat corpul. Poate o vom face, dar nu in seara asta.
- Dada . Nu o vom face prea curand. Te asigur .
- Nu vorbi prostii. Stii bine ca toate au un inceput iar tu nu ai facut niciodata asta.
- Mamă ! Te rog ! Termina cu asta ! Poate am facut o si nu ti am spus. Care e problema ?
- Nu ai face asta !
- Nu ai de unde sa stii. Eu am ajuns acasa si am treaba. Mai vorbim. Nu stiu cand voi trece pe la voi.
- Sa nu vii fara el sau nu intrii in casa!
- Dada. Gata. Pa. Te iubesc, mami !
- Si noi te iubim.
Nu a terminat bine de rostit ultimul cuvat, si eu i-am inchis in nas. Abereaza uneori. Trebuie sa ma pregatesc . Sa mi aleg rochia si oh am atat de multe de facut. Inainte de toate astea il sun pe micul meu 'pui' . Imi place sa l alint, mai ales de cand stiu ca tin la el.
- Da iubito .
- Bună, ce faci?
- M-ai sunat sa ma intrebi ce fac ?
- Da..
- Am treaba. Sper sa ajung in seara asta la intalnire. Te anunt eu. Vrei sa vin sa te iau ?
- Cum vrei. Daca poti, te astept.
- Bine. Eu inchid. Pa .
Starea lui ma nelinisteste. E rece..stiu ca mi a spus 'iubito' dar totusi, astept sa vad ce si cum se va comporta in aceasta seara. M-am gandit sa mi iau rochia cea roşie si pantofii mei negrii . Voi fi frumoasa in seara asta. Sunt gata sa plec. Aud soneria. Trebuie sa fie Tete.
- Bună seara, iubito!
- Bună !
- Putem merge? Esti gata ?
- Da.
Am ajuns la restaurant. A fost una din cele mai frumoase zile din viata mea. Ma face fericită. Am decis sa l las in seara asta sa ramana la mine. Sa dormim si noi impreuna, ca 'logodnicii'.
- Esti sigură ca vrei sa raman ?
- Foarte sigura. Eu ma duc la dus.
- Bine.
TATE POV.
Auzeam apa cum curge. Aveam ganduri perverse. Aşa că.. am deschis usor usa si am intrat in duş alături de ea. E aşa frumoasa.. A zâmbit timid cand a observat ca eram acolo. Am inceput sa o spal usor cu buretele . Avea o piele atat de fina. Am cuprins-o de talie . Si- a intors privirea rusinată de faptul ca o vedeam goală. M a sarutat salbatic in minutul urmator, fapt ce m a suprins placut si m-a excitat teribil. O iubeam. Am iesit la scurt timp din duş . Am invelit-o in prosopul ei vişiniu, mare şi pufos si am aşezat-o pe pat. Parea atat de mica si inocenta. M am asezat langa ea. O priveam flamand . A inchis ochii usor. M-a păcalit ca adoarme iar in secunda urmatoare era peste mine. Am inceput sa o gadil iar ea chicotea . In jocul nostru lupta nu era egala. Ne am rostogolit pana am ajuns jos. Acolo nebunia a avut loc. Am inceput sa ne sarutam. Limbile noastre se impleteau perfect. I am muşcat buza si am simtit un firişor de sange . Eram excitat la maxim. Ea fiind doar in lenjerie intimă care nu acoperea mare lucru, si eu fiind in boxeri. Nimic din uşoarele materiale ce ne acopereau goliciunea nu ne imbracau, ba dimpotriva. Am muscat o agresiv de gat lasand un semn, ocrotind insa locul cu limba. Imi infingea unghiile in spate, lasand urme . O atingeam ferm, pana cand am ajuns la sanii ei mici. I am masat usor sanul drept apoi pe cel stang urmand sa ii muşc sfârcul. A gemut de placere . Era topita sub corpul meu. A desfacut usor picioarele. Am vazut că mă vrea. Am intrat usor in ea. A inceput sa geama de placere. Eram perfect contopiti. Uitasem ce i drept de protectie dar asta nu mai conta. Ne iubeam. După cateva incercari mai usoare, am inceput sa dau cu putere. A țipat. Probabil tot etajul a auzit o dar nu mai conta. Ii placea. Mi am dat drumul in ea repede terminandu ne unul in celalalt in acelasi timp. Ne am ridicat de pe podea deoarece devenea incomod. Teo s a dus sa.si mai faca un duş dar eu am preferat in cadă. Am facut dragoste pentru a doua oara in acea noapte in cadă, in apa si in spuma. Era perfect. Am iesit impreuna parca epuizati de tot ce se intamplase. A adormit in bratele mele. Am sarutat o pe frunte si am adormit si eu.
CITEȘTI
Jurnalul unui psiholog
RastgeleTeofana, o fată în vârstă de 26 de ani provine dintr o familie cu oameni înțelegători şi buni, tatăl său fiind preot iar mama sa bibliotecara. Teo este psiholog incepator rezolvand doar cazuri relativ usoare pana intr o zi cand o puştoaica depresiva...