Κεφαλαιο 1

229 23 0
                                    

Ο ενοχλητικος θορυβος του ξυπνητηριου με τρανταζει. Πρωτη μερα της νεας χρονιας σημερα. Σηκωνομαι αργα αργα και βγαινω απο το δωματιο. Προχωραω προς το μπανιο ενω ακουω τη μαμα μου στη κουζινα. Πρεπει να μαγειρευει τηγανίτες,η μυρωδια μου χει σπασει τη μυτη.
"Καλημερα αγαπη μου" ακουω τη μαμα να λεει.
"Καλημερα και σε σενα μαμα. Χαρουμενη σε βλεπω."
"Ειναι επειδη σημερα το μικρο μου κοριτσακι θα παει 3η λυκειου. Εισαι τοσο μικρη αλλα και τοσο μεγαλη και χαιρομαι πολυ για σενα." Ναι η αληθεια ειναι οτι ξεκινησα το σχολειο οταν ημουν 5 αντι για 6 κι ετσι τωρα κερδιζω χρονια. Η μαμα παντα οταν ειναι χαρουμενη αρχιζει τις φιλοσοφιες της,κατι που ενω ειναι ελαφρως ενοχλητικο, μαρεσει κιολας.
Αφου ετοιμαστω κατεβαινω στην κουζινα και περνω πρωινο. Ο μπαμπας εχει φυγει ηδη στη δουλεια αλλα ειμαι σιγουρη οτι ειναι περηφανος για μενα. Μου στελνει μηνυμα η Στεφ.
Στ: ελα εισαι σπιτι ή ξεκινησες;
Εγ: σπιτι τρωω πρωινο
Στ: cool! Ερχομαι να σε παρω σε πεντε λεπτα να εισαι ετοιμη!
Το καλο με την στεφ ειναι οτι τα λεει ολα εξω απο τα δοντια και ποτε δε δισταζει να πει κατι, κυριως σε ανθρωπους που ξερει καιρο. Γι'αυτο παντα κανονιζει μονη της να ερχεται. Παιρνω το σακιδιο και ετοιμαζω την τσαντα μου. Κατεβαινω κατω και βλεπω τη Στεφ να ερχεται προς το μερος μου.

WitchesWhere stories live. Discover now