Την επομενη μερα ετοιμαζομαι για το μαθημα. Φτανω στο σχολειο και χαιρεταω τον Mike και τη Στεφ. Χαιρεταω και τους αλλους φιλους μας και βρισκω τον εαυτο μου να τριγυρναει στην αυλη ασκοπα ψαχνοντας τη Στεισι. Επρεπε να την ρωτησω απο που πηρε το τηλεφωνο μου χθες. Ψαχνω σε ολη την αυλη και δεν την βρισκω. Χθες ειπε οτι θα τα πουμε στο σχολειο αρα θα ερχοταν σιγουρα. Κουρασμενη απο το ψαξιμο γυρναω στην παρεα μου. Χτυπαει το κουδουνι και μπαινουμε ολοι μεσα στις ταξεις. Το μαθημα κυλισε αργα και βασανιστικα. Το πρωτο μαθημα ηταν μαθηματικα αλλα ηταν αρκετα ευκολα μιας και ηταν επαναληψη. Οι υπολοιπες ωρες κυλισαν το ιδιο και σε ολα τα μαθηματα καναμε επαναληψη. Σχολασαμε με 5ωρο. Η Στεφ με συνοδεψε στο σπιτι και κανονισαμε να βγουμε το απογευμα για καφε. Αναρωτιεμαι αν θα ηθελε να... θα τη ρωτησω.
"Λοιπον το απογευμα θα διαβασουμε λιγο και μετα θα ερθω να σε παρω κατα τις 7 οκ?"
"Ναι οκ. Στεφ?"
"Ναι?"
"Θα σε πειραζε αν,ξερεις,σημερα δεν βγουμε μονο οι δυο μας?"
"Εμμ τι εννοεις θελεις βα καλεσουμε καποιον?"
"Ναι αν θελεις κι εσυ"
"Γιατι να μην θελω βρε. Θες να καλεσουμε την Αφροδιτη-ακουσα οτι τα φτιαξε με τον Τζοννυ,σιγουρα θα χει ΠΟΛΛΑ να μας πει.
"Χεχε καποια αλλη μερα. Να απλως γνωρισα χθες μια κοπελα και επειδη δεν νομιζω να εχει φιλους θα ελεγα να την γνωρισουμε καλυτερα. Στεισι τη λενε."
"Χμμ...ενταξει τοτε κανενα προβλημα! See ya later babe!"
"Χαχαχα see ya!"
Ενθουσιασμενη απο τη συμπεριφορα της κολλητης μου ανεβαινω στο σπιτι χαρουμενη. Τσιμπαω λιγο μεσημεριανο και σαλατα και ανεβαινω στο δωματιο μου. Αποφασιζω να παω στο σπιτι της Στεισι αντι να της στειλω μηνυμα για να μαι σιγουρη οτι δεν θα αρνηθει. Κανω τα μαθηματα μου και διαβαζω λιγο κι ετσι τελειωνω νωρις. Δεν ειμαι σαν τη Στεφ,εγω παντα ξεκιναω νωρις τα μαθηματα για να εχω μετα ελευθερο χρονο. Ετοιμαζομαι-βαζω ενα ωραιο ψηλοκαβαλο σορτσακι και μια ασπρη μπλουζα απο μεσα. Βαφομαι λιγο απαλα και φοραω τα καινουρια μου ασπρα πεδιλα. Παιρνω μια τσαντα,βαζω μεσα τα απαραιτητα και στις 6.15 ειμαι ετοιμη. Κατεβαινω κατω και παω προς την εξωπορτα. Χαιρεταω τους γονεις μου και βγαινω εξω.
STAI LEGGENDO
Witches
Teen FictionΗ Sophie μια δεκαεφταχρονη μαθητρια ιδιωτικου λυκειου εχει τα παντα και ζει μια φυσιολογικη ζωη. Αυτο ομως θα αλλαξει οταν γνωρισει τη Στεισι η οποια κρυβει ενα πολυ μεγαλο μυστικο. Κατι που αν το μαθει η ζωη της θα αλλαξει για παντα. Ακομα και...η...