Κεφαλαιο 15

84 12 0
                                    

Το πρωι σηκωνομαι και κατεβαινω κατω. Βλεπω τη μαμα μου να μου τηγανιζει κρεπες και να βαζει σε εναν δισκο κρουασαν και χυμο. Ο μπαμπας μου δεν πηγε στη δουλεια και βοηθαει τη μαμα μου στη κουζινα. Η αληθεια ειναι πως δεν θελω να φανω εγωιστρια αλλα μετα απο αυτο που επαθα βρισκω τους γονεις μου μαζι να κανουν πρωινο μετα απο πολυ καιρο.
Πηγαινω προς την κουζινα και καταλαβαινουν οτι ειμαι εκει.
"Καλημερα αγαπη μου"λενε ταυτοχρονα ο μπαμπας κι η μαμα.
"Καλημερα σας. Φαινεστε χαρουμενοι."
"Ναι ειναι επειδη το βραδυ κοιμηθηκες καλα ετσι δεν ειναι?"
"Ναι ετσι ειναι. Λοιπον θ φαμε ολοι μαζι?"
"Ναι αγαπη μου αλλα σε μιαη ωρα φευγω επειδη μου ειπαν απο τη δουλεια οτι σημερα ειδικα δεν μπορω να λειψω"λεει ο μπαμπας
"Ενταξει τοτε δεν πειραζει. Θα φαμε ομως ε? Πεινω σαν λυκος" πραγματικα μετα απο καιρο πειναω κανονικα.
Αφου παρουμε πρωινο ανεβαινω στο δωματιο μου και αλλαζω ρουχα. Βαφομαι κιολας λιγο για να αισθανθω πιο ομορφη. Στελνω μηνυμα στην Στεφ να δω αν θα μου απαντησει-συνηθως το χει ανοιχτο ακομα και στην ταξη. Κανω μια αλογοουρα και μπαινω λιγο στο λαπτοπ. Η Στεφ μου απαντησε!
Στ: Ανησυχησα για σενα εισαι κλ?
Εγ:Ναι μια χαρα ειμαι. Τι μαθημα εχετε?
Στ: Λογιστικη και τη βαριεμαιιι!!
Εγ:Χαχαχα ελα μετα το σχολειο σπιτι μου
Στ:Οκ ββ τρ με κοιταζει η καθηγητρια περιεργα ;-)

Φτανει 1 η ωρα και περιμενω την Στεφ. Σιγουρα θα ερθει δεν μπορει. Θα την ρωτησω και για την Στε...
Ωχχ! Ξεχασα σημερα στις 6 πρεπει να παω σπιτι της! Σκεφτομαι λιγο και αποφασιζω να παω αλλα να μην το αναφερω στην Στεφ.
...
Χτυπαει το κουδουνι και ανοιγω. Επιτελους η Στεφ ηρθε. Μπαινει μεσα σαν σιφουνας και μου εξιστορει ολα οσα εγιναν. Για τα αγορια που την κοιταζαν,για τον Mike που ρωτουσε που ημουν τετοια. Περναει η ωρα γρηγορα και εμεις γελαμε συνεχως. Κοιταζω το ρολοι. 5.30. Μαλλον θα πρεπει να της πω να φυγει. Αλλα πως χωρις να το καταλαβει?!
"Στεφ περασε η ωρα δεν εχεις μαθηματα να κανεις?"
"Μπαα σιγα μωρε. Γιατι θες να με διωξεις?"
Ωχχ με καταλαβε!
"Οχι βρε αλλα εχω μαθηματα κι εγω για αυριο και σε λιγο θα παω μαλλον καπου με τους γονεις μου."
"Τελος παντων φευγω τοτε. Τα λεμε αυριο εε?"
"Ναι βρε. Ελα να με παρεις"
Φευγει και εγω βαζω παπουτσια για να φυγω. Αφου βλεπω οτι εχει απομακρυνθει αρκετα φευγω κι εγω για το σπιτι της Στεισι.

Τζα! τι κανετε? Αυτο το κεφαλαιο ειναι αρκετα μεγαλο σε σχεση με τα αλλα συγγνωμη που βαζω μικρα ελπιζω να καταλαβαινετε! Τα λεμε στο επομενο και πιο σημαντικο παρτ φιλακιαα

WitchesTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon