Κεφαλαιο 9

90 13 0
                                    

Το βραδυ κοιμηθηκα πολυ ησυχα. Ξυπνησα το πρωι και πηγα στο σχολειο.
...Στο σχολειο...
Ειχαμε κενο. Ελειπε ο καθηγητης της χημειας. Απ'οτι καταλαβα ειχε και η αλλη ταξη κενο. Ετσι η ταξη της Στεισι ηταν κι αυτη εξω.
"Γεια!"λεω
"Εε γεια"λεει η Στεισι
"Θες να ερθεις με μας? Να σου γνωρισω και τις αλλες"
"Εμμ δεν νομιζω οτι ειναι καλη ιδεα."
"Ελα τωρα. Μια χαρα ιδεα ειναι. Αντε παμε"της λεω και την τραβαω απο το χερι.
Την γνωρισα στην παρεα μου. Λογικα τη συμπαθησαν αλλα οχι τοσο ωστε να γινουν φιλες. Και η Στεισι ηταν φιλικη με ολες αλλα ενιωθε αβολα. Το διαισθανομουν. Ομως εκει που ειμασταν ολες μαζι και μιλουσαμε επιασα τη Στεισι να με κοιταζει βαθια μεσα στα ματια. Ναι ναι αυτο εκανε! Στην αρχη τρομαξα. Ομως μετα καταλαβα οτι ημουν υπερβολικη. Αλλα με κοιτουσε τοσο βαθια που σε λιγο...θα διαβαζε τις σκεψεις μου. Ηταν πολυ περιεργο αυτο. Προσπαθησα να μην δωσω σημασια αλλα δεν γινοταν. Οσο πηγαινε με κοιτουσε πιο βαθια και ηταν σαν τα ματια της να σκουραιναν!? Ευτυχως με εσωσε το κουδουνι. Μολις χτυπησε πρεπει να τρομαξε ή κατι γιατι τιναχτηκε και πηρε το βλεμμα της απο πανω μου. Τις επομενες ωρες δεν μπορουσα να προσεξω στο μαθημα. Ενιωθα κατι μεσα μου...σαν κενο. Ευτυχως ειχαμε παλι 5ωρο.
...
Εφτασα σπιτι και πηγα να ξαπλωσω. Ηταν Τριτη 28 Οκτωβριου. Σε 3 βδομαδες ειχα τα γενεθλια μου. Οχι πως με νοιαζε δηλαδη. Δεν νομιζω φετος να κανω παρτι,τα μαθηματα ειναι πολλα και οι γονεις μου δεν εχουν αρκετα χρηματα για να πληρωνου σχολεια,φροντιστηρια ΚΑΙ παρτυ! Ετσι αποφασισα να μην ασχοληθω. Μπορει να καλεσω λιγες φιλες,μπορει και τη Στεισι. Ωχχ! Η Στεισι. Τωρα που τη θυμηθηκα παλι νιωθω μεσα μου ενα κενο να εξαπλωνεται. Κλεινω τα ματια μου και κοιμαμαι.

WitchesWo Geschichten leben. Entdecke jetzt