(Επιτελους!)
<<Ειμαι μαγισσα>>
Χαχα! Η Στεισι μου πεταει κατι βλακειες για μαγειες και μαγισσες. Νομιζει οτι θα την πιστεψω? Δεν μπορουσε να βρει αλλη δικαιολογια? Καμια καλυτερη! Με κοροιδευει ψιλο χαζη!
"Με κοροιδευεις? Νομιζεις οτι θα παιξεις μαζι μου? Καμια καλυτερη δικαιολογια δεν μπορουσες να βρεις? Σε λυπαμαι πραγματικα!"φωναζω εγω και πηγαινω με βαρια βηματα στην πορτα. Την ανοιγω και μπαπ! Κλεινει! Γυριζω και βλεπω την Στεισι με τα χερια της γυρισμενα στην πορτα. Οχι αποκλειεται να το εκανε αυτη. Δεν μπορει.
"Τι στο...?"
"Με πιστευεις τωρα?"
"Τι να πιστεψω? Οτι μου πουλας βλακειες αντι να μου εξηγησεις τι συμβαινει?"
"Κοιτα... ξερω οτι σου ειναι δυσκολο αλλα ειναι η αληθεια... εγω... ειμαι μαγισσα... σε παρακαλω κατσε...
Διστακτικα καθομαι στον καναπε. Δεν εχω αλλη επιλογη. Φαινεται τοσο σιγουρη για αυτα που λεει.
"Λοιπον...πρεπει να στα εξηγησω απο την αρχη... γεννηθηκα μαγισσα. Απο μητερα μαγισσα και πατερα ανθρωπο. Εγω πηρα σχεδον τις μισες δυναμεις απο την μητερα μου. Μπορω να ειμαι και μαγισσα και ανθρωπος. Γιαυτο και εχω πρασινα ματια. Ειναι το χαρακτηριστικο τον μαγισσων. Και οι πρασινες ανταυγειες οπως καταλαβες... μπορει να με νομιζεις για τρελη ομως ειναι η αληθεια... εχω αρκετες δυναμεις και μπορω να τις ελεγχω ομως ακομα εξασκουμαι με τον πατερα μου. Και μενω μονη..."
Την κοιταζω αφωνη. Δεν ξερω τι να πω. Κανονικα δεν θα πρεπε να το πιστεψω ομως τα λεει με τοση σιγουρια... κανονικα θα επρεπε να κοιταζω για καμια καμερα εδω γυρω απο εκπομπη για φαρσες αλλα δεν δειχνει να αστειευεται...
" ...Ωραια και τι σχεση εχουν αυτα με μενα?"
"Οταν σε πρωτογνωρισα ησουν διαφορετικη... σοβαρη,ωριμη... στην αρχη πιστεψα οτι εισαι μια απο μας γιατι δεν σε εβλεπα τρομαγμενη σχεδον με τιποτα... αρχισαμε να κανουμε παρεα ομως τα πραγματα...ξεφυγαν... δεν ηθελα να σε πληγωσω και δεν ειμαι απο τους "κακους" απλα διαβαζα τις σκεψεις σου για να καταλαβω αν οντως εισαι μαγισσα... αυτο μαλλον σου στοιχισε γιατι αρρωστησες... βαρια... προσπαθησα να συγκρατηθω ομως ειναι περιοδος που οι μαγισσες αφηνονται ελευθερες και οι μαγοι το ιδιο οποτε...καταλαβαινεις οτι δεν ηθελα να σου κανω κατι απλα επρεπε... να εξασκησω τις δυναμεις μου. Και τα καταφερα πολυ καλα απλα εσυ δεν τα καταφερες...
"Δηλαδη θες να μου πεις οτι εσυ τα προκαλεσες ολα αυτα? Και τα ονειρα που ειχα? Εσυ?"
"Ποια ονειρα?
"Ειχα διαφορα ονειρα με σενα..και με παραξενα πραγματα αλλα νομιζα οτι ηταν παρενεργειες...
"Δεν,δεν ξερω εγω δεν εκανα κατι δεν φτανουν οι δυναμεις μας για κατι τετοιο... θελω να πω για μια πληρης κυριευση του μυαλου... αυτο μονο οι μαγοι του σκοτους μπορουν να το κανουν..."
"Οι ποιοι??"
"Οι μαγοι του σκοτους. Ειναι εχθροι μας δεν ειναι σαν κι εμας. Προσπαθουν να επικρατησουν το σκοτος με οποιαδηποτε χρηση η κοστος και τους πολεμαμε χρονια. "
"Δεν καταλαβαινω... γιατι ειναι τοσο επικινδυνοι?"
"Προσπαθουν να κυριευσουν στο σκοτος και πιθανον ολη την γη. Προσπαθουν να ξεπαστρεψουν την γενια μας,την γενια των μαγισσων κι να καταλαβουν την θεση μας... μπορουν να τα καταφερουν...εχουν ισχυρους μαγους και μαγισσες ομως εμεις τα καταφερνουμε μεσω της αληθινης μαγειας...
"... δεν...δεν ξερω τι να σκεφτω... εννοω κανονικα θα πρεπε να το περνουσα ως πλακα ολο αυτο ομως σε ακουω τοσο σιγουρη."
"Ειναι η αληθεια σοφι δεν εχω λογο να σε κοροιδεψω ηθελες την αληθεια για οτι σου συνεβη."
"Και παλι ομως δεν μου τα ειπες ολα"
"Σου ειπα αυτα που ξερω. Αυτα που προκαλεσα εγω. Ισως απλα το υποσυνειδητο σου να αντιδρασε ετσι εγω απλα προσπαθουσα να ελεγξω τις δυναμεις μου και εσενα...
Θελω ομως να μου υποσχεθεις οτι δεν θα τα πεις πουθενα. Ουτε στην στεφ! Ειδικα εκει! Εχω αλλαξει πολλα σχολεια επειδη το ειχαν καταλαβει οτι κατι δεν παει καλα με μενα... πρεπει ομως να παραμεινω εδω,στην πατριδα μου και στην πατριδα των μαγισσων...
"Μα θα μου ειναι δυσκολο να κρυψω κατι απο την Στεφ θα το καταλαβει αμεσως"
"Λιγο καιρο σου ζηταω να μην κανεις κατι... θελω να προσαρμοστω να μιλησω με τον πατερα μου και την οικογενεια μου. Σε παρακαλω"
"... ενταξει! Μην ανυσηχεις."Τζα!! Επιτελους κοριτσια μου πιθανον να πιστευατε οτι σταματησα το βιβλιο...και για να πω την αληθεια αυτο ειχα σκοπο...=/ αλλα ειχα εμπνευση και τα χερια μου πηγαιναν απο μονα τους! Καντε vote και σχολιο πλιζζ...αυτο ηταν το μεγαλυτερο κεφαλαιο και εξηγει πολλα για την στεισι οχι ομως ολα. Θα δω πως θα το συνεχισω το βιβλιο απλα θελω υποστηριξη. Σας αγαπω πολυ αναγνωστριες μουυ💖
YOU ARE READING
Witches
Teen FictionΗ Sophie μια δεκαεφταχρονη μαθητρια ιδιωτικου λυκειου εχει τα παντα και ζει μια φυσιολογικη ζωη. Αυτο ομως θα αλλαξει οταν γνωρισει τη Στεισι η οποια κρυβει ενα πολυ μεγαλο μυστικο. Κατι που αν το μαθει η ζωη της θα αλλαξει για παντα. Ακομα και...η...