Ξεκιναω για το σπιτι της Στεισι αλλα ο δρομος ειναι λιγο μπερδευτικος κι ετσι φτανω μετα απο ενα τεταρτο. Χτυπαω. Την πορτα αυτη τη φορα για να με ακουσει. Ακουω βηματα απο μεσα κι ετσι καταλαβαινω οτι ειναι μεσα. Ανοιγει η πορτα και βλεπω τη Στεισι με αλογοουρα,προχειρα ρουχα και λιγο μεικαπ. Λογικα θα εκανε γυμναστικη ή κατι τετοιο.
"Σοφι? Τι κανεις εδω?"
"Ηρθα να δω αν εισαι καλα,δεν ηρθες σημερα και ανυσηχησα."λεω
"Αα ναι μια χαρα ειμαι!"
"Εε γιατι τοτε δεν ηρθες?"
"Επρεπε να παω με τουα γονεις μου για κατι χαρτια απο το παλιο σχολειο. Ξερεις."
"Αα ναι καταλαβα. Μονη σου εισαι?"
"Ναι ναι μονη. Θες να περασεις?"
"Βασικα ηθελα να σε ρωτησω αν θελεις να ερθεις μαζι μου για καφε. Κανονισα με την Στεφ,τη κολλητη μου, να παμε και ειπα να καλεσω κι εσενα. Λοιπον μπορεις?"
"Εμμ να απλα τωρα εκανα εξασκηση,εννοω γυμναστικη και ξερεις...
"Ναι αλλα θα χαιρομουν πολυ αν ερχοσουν. Για να γνωριστουμε κιολας καλυτερα."
"Μμμ ναι. Οκ τοτε παω να ετοιμαστω. Εσυ περασε μεσα και καθισε. Θες να σου βαλω μια κολα?"
"Ναι οκ"
Η Στεισι ανεβαινει πανω κι εγω καθομαι λιγο αβολα και πινω την κολα μου. Η ωρα ειχε παει ηδη 7 παρα κι η Στεφ θα ερχοταν οπου να ναι. Ελπιζω να φτασουμε εγκαιρα. Η Στεισι κατεβαινει και την βλεπω. Ειναι πραγματικα ομορφη αλλα δεν καταλαβαινω γιατι εβαψε τα μαλλια της στις ακρες πρασινα. Φαινεται πολυ σοβαρη για να κανει κατι τετοιο.
...
Ξεκιναμε για το σπιτι μου. Στο δρομο δεν μιλαει καμια μας. Εκεινη ισως επειδη νοιωθει λιγο αβολα κι εγω επειδη σκεφτομαι να τα πουμε ολα στην καφετερια. Καθως φτασαμε σπιτι μου η ωρα ηταν 7 ακριβως και ειδα την Στεφ να με περιμενει απ'εξω. Την αγκαλιασα και της συστησα την Στεισι. Αφου γνωριστηκαν πηραμε το λεωφορειο για την καφετερια.
YOU ARE READING
Witches
Teen FictionΗ Sophie μια δεκαεφταχρονη μαθητρια ιδιωτικου λυκειου εχει τα παντα και ζει μια φυσιολογικη ζωη. Αυτο ομως θα αλλαξει οταν γνωρισει τη Στεισι η οποια κρυβει ενα πολυ μεγαλο μυστικο. Κατι που αν το μαθει η ζωη της θα αλλαξει για παντα. Ακομα και...η...