Γεια σας! Ονομαζομαι Christina Brown και ειμαι 19 χρονων. Υποφέρω απο καρκινοο των πνευμονων 2ο σταδιο. Με το που το ανακαληψαμε με τους γονεις μου μπηκα κατευθειαν στο νοσοκομειο για θεραπεια ραδιενεργια χημειοθεραπεια και οτι αλλο χριεαζοταν για να γινω καλα! Για κανα χρονο ολα δουλευαν μια χαρα, μεχρι που μιαα μερα οι πνευμονες μου γεμισαν νερο και αρχησαν να μην δουλευουν με αποτελεσμα να μην μπορω να αναπνευσω και να πεσω σε κομμα για 2 βδομαδες!! οταν επιτελους με συνεφεραν ειχαν ειδη αφερεσει ολο το νερο απο τους πνευμονες μου ομως αυτο δεν ηταν το μονο περιστατικο....ειχα το ιδιο επεισοδειο αλλες 6 φορες μεσα σε εναν χρονο. Ολα αυτα ηταν υπερ-πολλα για μια κοπελα 16προς 17 χρονον!!! Ανακαληψαν πως εφταιγε ενα φαραμακο στην χημειοθεραπεια και ετσι την διεκοψαν και απλα συναιχισαν με τα υπολοιπα..χειρουργιθηκα 3 φορες, αποπειρες για να περιορισουν τον ογκο ομως κανενα αποτελλεσμα..μου χωριγισαν ενα άλλο φάρμακο το οποίο δούλευε για λίγο...μέχρι τα 19α γενέθλια μου όπου έπαθα το ίδιο επεισοδειο μονο που αυτη τη φορά ήταν χειρότερα και πιο επώδυνα απο κάθε άλλη φορά διότι δεν έπεσα σε κόμμα...απο τοτε δεν με εχει ξαναπιάσει τιποτα. Ακομα...ο Daniel ειναι δίπλα μου σε όλα...ειναι 20 και γνωριστήκαμε όταν εγω ήμουν Τρίτη δημοτικού και απο τοτε είμαστε αχώριστοι. Όταν μπήκα εδω μέσα με ανέλαβε μια αποκλειστική νοσοκόμα η Deina η οποία πραγματικά με νοιάζεται...σε έναν μήνα ειναι τα γενέθλια μου!! 20 επιτέλους 20! Νιώθω πως αυτά τα γενέθλια θα ειναι ξεχωριστά, δεν θα ειμαι εντελώς μόνη και Επεισης νιώθω μια μικρή ελπίδα οτι θα βγω απο δω μέσα μια για παντα!! Θα νικήσω Τον καρκίνο και θα επιζησω!! Το υπόσχομαι!!!
Γειαα σας! Λοιπον αυτή ειναι η πρωτη μου ιστορία στο wattpad! Εδώ είναι ο πρόλογος και η γνωριμία με την πρωταγωνίστρια. Ευχαριστώ όσους το διαβάσουν και αμα θέλετε ψηφηστε την ιστορία και πειτε σε εναν φιλο σας να διαβασει ετσι ώστε να συναιχιστει η ιστορία!
YOU ARE READING
Εισαι η ανασα μου...
Teen FictionΔεν αντεχω αλλο μεσα σε αυτοους τους τοιχους. Θα τρελαθω! Νιωθω μια ενοχληση, εναν πονο. Περα απο τα σωλινακια στην μυτη και τον καρκινο στους πνευμονες! Εδω και 3 χρονια μεσα σε αυτο το νοσοκομειο εχω μπουχτισει..ελαχιστος κοσμος με επισκεπτετε πι...