Medya: Sarp
"Haberlerde uzun bir gece olucağını söylemişlerdi"
--
Bunu dediği gibi beni duvara yapıştırdı ve elinde tutuğu çakıyı boynuma yaklaştırdı. Tam Çığlık atacağım sırada diğer eliyle hzılıca ağzımı kapattı. Böylelikle hem hareket etmemi hem de ufacık bir ses çıkarmamı bile engellemiş oldu.Çok hızlı nefes alıp-veriyordum,kalbim göğüs kafesimi delecekti sanki...
'Ölmek istemiyorum, Ölmek istemiyorum, Ölmek istemiyorum'
Ne zaman aktığını bile bilmediğim gözyaşlarımı sildi ve o yüzündeki sinsi sırıtışla konuşmaya başladı;
"Şhh sakin ol...Şimdi yavaşça elimi çekicem ama tek bir bağırışında bu çakı boğazının üstünde değil,içinde olur"dedi ve bana 'tamam mı?' dercesine baktı.
Başımı hızlıca 'tamam' anlamında salladım ve bana kuşku dolu gözlerle bakarak ağzımın üstündeki elini yavaşça çekti. Böylelikle benden biraz uzaklaşmış oldu.
Akan yaşlarımdan dolayı onu tam göremiyordum. Elimle minik hareketlerle gözyaşlarımı sildim ve yavaşça gözlerimi açtım. Şimdi onu tam olarak görebiliyordum. Bu gerçektende oydu Sarp Kutlay...
Odadaki tek ışık kaynağının sokak lambasından gelen hafif ışık hüzmesi olduğundan mı,yoksa yaşadığım şok nedeniyle tam göremediğimden mi bilmiyorum ama haberlerde gördüğümden daha farklıydı...
Onu en son tutuklandığı videoda görmüştüm. İlk olarak itiraf etmeliyim beklediğimden çok daha uzundu, elmacık kemiklerinden de belli olduğu üzere çok zayıflamıştı ve saçı ve sakalı birbirine girmişti.Neredeyse tanınmayacak haldeydi.Üzerinde yapışık siyah düz bir tişört vardı, altında ise normal bir kot pantolon. Sanrım buraya gelene kadar epey bir koşmuştu çünkü tüm kıyafetleri çamur içerisindeydi.
Haberlerde duyduğuma göre 25 yaşındaydı ve neredeyse 1 senedir tutukluydu. Bu kadar genç biri nasıl bu kadar suç işlemişti? Hatta bu kadar genç birinin bu kadar çok suç işlemesini bırakın kendisi neredeyse her cinayette kusursuz olmayı başarmıştı. Polisler sırf onu yakalamak için 6 yıl kadar uğraşmışlardı. O kadar kusursuz ve arkasında delil bırakmayan biriydiki kimliği sadece yakalanınca ortaya çıkmıştı. Ben dahil herkes böyle bir zekanın en az 40 yaşında olması gerektiği konusunda hemfikirdik. 6 senedir tüm medya Sarp'ın(takma adı ile 'gece hayaleti''nin) asla yakalanmayacağını söylüyordu. Tabi her şey 12 Haziran günü değişmişti. Tüm medya bununla sarsılmıştı. Twitter'ın gözbebeği, haber kanallarının baş konuğu gece hayaleti yakalanmıştı... Yanlış hatırlamıyorsam yakalanma sebebi yakınlarından birinin onu ihbar etmesiydi, polise kalsa Sarp hâlâ serbest ve özgür olacaktı. İhanetti onu yakalatan...
Sanırım fazla donup kalmış olacağımki Sarp boğazını temizledi ve elini şıklattı. Çakının soğuk demiri hâlâ boğazımdaydı.
Ben konuşmayınca o konuşmaya başladı;
"Karanlık insanları neden korkutur biliyor musun?"
Başımı hayır anlamında salladım, sanki dilimi yutmuştum.
"Çünkü o karanlığın içinden ne çıkacağını bilemezsin...Aslında bizi korkutan şey ihtimallerdir. Bilinmemezlik korkutur insanoğlunu. Bugün senin bilinmezliğin de benim ne şanslısın!"dedi ve alayla sırıtıı.
Sonunda konuşacak gücü buldum ve boğazımı temizledim;
"Neden direk beni öldürmüyorsun? Sonuçta sen bir katilsin"dedim kısık sesimle.Boşta kalan elinin işaret parmağını sağ sola salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri Katil
Teen FictionEvde tektim,annem ve babam iş için tatildeydi. Saat gece yarısını çoktan geçmişti... O Sırada izlediğim program acil bir haber ile bölündü. "Evet sayın seyirciler,az önce aldığımız bilgiye göre,seri cinayet zanlısı SARP KUTLAY saat 22.00 sularında...