Bölüm 2

40 4 0
                                    

"Vay be sonunda bizim sarışına yaklaşdın ha"kahkaha atdığında kaşlarımı çatdım "Gülme Melis biliyorsun ağlamasına dayanamadım onun için odaya girdim yoksa bir üç yılda yaklaşmazdım ona"Melis kaşlarını çatarak bana bakdı "Bak Kuzey İlayda çok hassas biliyorsun annesinin ölümünden sonra çökdü hele Çağan'ın bitkisel hayata girmesiyse daha beter bil hal aldı,Bak o benim kız kardeşim hiçbirzaman arkadaş demedim ona hep kızkardeşim gibi bildim İlayda çok saf ve çocukca haraketlerini saymasam olmaz sen yaşca ondan büyüksün çok olmasada büyüksün ona ilgi ve şevkat göstersen sana kolayca alışır ve bu yüzden uzakdan görmeyeceksin onu yanı başında olacaksın ve İlayda'dan birşeyler gizletmek ağır geliyor bana üç yılda ne çekdiklerimi bilemessin yanında ol Kuzey"Derin bir nefes aldım doğru söylüyordu artık uzakdan koruyamam ki onu büyüdü ve ,ve,"Benim bu günkü planım İlaydaya bir kez görünmekdi ama dediğini yapacağım yanında olacağım"Melis içden bir gülümsemeyle bana bakdı "İyi o halde bu gün bize gidelim zaten iki gün sonra Mert'de gelicek  kocaman büyük bir aile olucaz"Gülümsedim bu günlerin geleceğini biliyordum ama bu kadar çabuk beklemiyordum ki"Selim'i de arayayım o da gelsin"Melis başını salladı."Tamam çıkışda buluşuruz"Melis onaylayıcı birkaç hareket etdikden sonra odadan çıkdım

İlayda'nın ağzıdan

Tenbel haraketlerle gözlermi açdım nerede olduğumu öğrenmek için gözlermi açıp etrafa bakdım veeeee bilin bakalım nerdeyim.yanlış tahmin odamdayım.O yakışıklı çocuk beni evine götürmemiş.Muhtemen onun evinde olsaydım evi başına yıkardım.Baynyoya girib duş aldıkdan sonra dolapdan pijamalarımı çıkarıp üzerime geçirdim.saate bakdığımda altıya geliyordu Melis birazdan evde olur ve bam ,kapı çaldı uyuşuk adımlarla kapıya gitdim kapını açdığımda Melis Kuzey denen adam ve Selim abiye benzer biri kapıda durmuşdu ama bunlar gerçekden de kocaman "Annecim kocaman adamlar" koşarak odama girdim.Gerçekden de kocamandılar abartımıyorum Kuzey hasdane'de daha ufak tefekdi ama şimdi büyümüş.Kahkaha sesleri geldiğinde kaşlarımı çatdım bunlar neye gülüyorlar,"Küçük hanım hemen buraya gel"Melis'in sesiyle yüzüm dahada asıldı "Gelmiyorum işde onlar kocaman"ve yine kahkaha sesi "İlayda hemen buraya gelmezsen Merti arayıp bir hafta sonra gelmesini söyleyeceğim"aman Allahım beni tehdid ediyor.Yavaş adımlarla salona girdim kocaman gülümsedim "Merhaba"üç başda bana döndü yavaş adımlarla Melis'in yanında oturdum.Karşımda Selim abiye benzeyen adam bana bakıyordu Melisan'ı dürtdüm "Mel bu adam Selim abiye benziyor" ve yine kahkaha sesleri dudak büzdüm "Neye gülüyorsunuz be sadece Seni Selim abiye benzetdim o kadar"

"Çünki o zaten Selim Abi  İlayda"biran durdum şaşkınlıkla gözlerimi kırpdım Selim abi benim on yaşımdan beri yanımdaydı sonra ne oldu bilmiyorum ama gitdi onu son defa on üç yaşımda görmüşdüm"Selim ağabey" sesimin titremesine engel olamadım onu gerçekde'de çok seviyordum düyada değer verdiğim beş erkekden biriydi Selim abi"Evet benim Şirinem benim"Bu adam gerçekden'de Selim abi çünki küçükken Şirinler çizgifilminin hasdasıydım.onun için bana hep Şirine-yada Şirinem derdi "Selim abiiiii"Koşarak boynuna atladım kahkaha atarak beni o kacaman kollarıyla sardı "Hiç değişmemişsin İlayda sadece güzelleşmısin"Yine şirince gülümsedim.Kucağında oturdum başımı göğsüne koyup hasretimi gidermeğe çalışdım Kuzey denen adama bakdığımda kaşlarını çatmış bir bana bir Selim abiye bakıyordu."Selim abi sen şu kocaman adam ikini nereden tanıyorsun"Selim abinin güldüğünü duydum "O kocaman adam iki benim kardeşim Şirine"Selim abinin kucağından doğruldum.Bir Selim abiye bakıyordum Bir Kuzeye gerçekden de benziyorlardı çok olmasada Benziyorlardı"Hadi yemeğe"Melisin sesini duyduğumda Selim abinin kucağından inip koşarak banyoya girdim ellerimi yıkadıkdan sonra mutfağa girmek üzere olan Kuzeyin yanına gitdim bana bakıp gülümsedi "Şey ben özür dilerim ikinizide biran öyle görünce korkdum"Gülümseyişi dahada büyüdü"Dileme  ufaklık özür dileme sende haklısın"Kuzey bana bakıp kaşlarını çatdı "Bu üzerindekilerle rahatsız olmuyormusun"Üzerime bakıp tekrak Kuzeye döndüm sadece pijamalarımdı "Yoo neden rahatsız olayım ki"kaşları dahada çatıldı "Çünki küçük hanım evde tanımadığın iki erkek var ve çort fazla kısa değilmi"bu sefer kaşlarımı ben çatdım "yahır Kocaman adam rahatsız olmuyorum ve  bu evde tek tanımadığı erkek sensin ama Mert abi ve Çağan abimin en yakın arkaşısın ve Selim abinin kardeşin ki buda sana güvenmemi sağlıyor"

Kuzeyin yüzünde kocaman bir sırıtış oluşdu."Demek bana güveniyorsun"."Çağan abim sana beni çok sevdiğini söylemişse demmeki güvenlisin benim hakkımda sadece Doruk abi Mert abi Selim abi birde senin yanında bahis etdi doğrumuyum "Kuzey başını salladı "Vay be kurduğum en ciddi cümlelerdi"Kahkaha atarak Selim abinin yanına oturdum."Selim abi sen niye gidiş o gidiş gitdin"Bu ne saçma çümle böyle "Aslında bakarsan gidişimin üzerinden bir yıl sonra döndüm ama bazı neden lerle senden uzak kaldım"Surat asdım "Bari çabuk gelseydin şimdi sen evleniceksin çocukların olacak karını ve çocuklarını benden daha çok seviceksin"dudak büzdüm "Selim abi çenemden tutup başımı kaldırdı "Şirinem kimseyi senden daha çok sevmem ve zaten evlendim iki tane çocuğumda var"Gözlerim doldu onları benden daha çok seviyordu "Ama İlaydam onlar Selim'in çocukları onları sevmesi normal değilmi"hıçkırıklarım artdı Melis doğru söylüyordu "şşşh ağlama bakayım kimseni senden daha çok sevmiyorum"umutla Selim abiye bakdım "Gerçekden'mi "başını evet anlamında salladı.

Kuzey'in ağzından

Yemekden sonra televizyon karşısına geçip film izlemeye başladık İlayda gerçekden de çocukdu, bugün o minicik şortla hiç rahatsız olmadan geziyordu,ve Selimin kucağında oturması sinirimi tavan yapdı omuzumdaki hafif ağırlıkla sağ tarafıma döndüm İlayda uykuya dalmışdı bile gülümseyip onu kucağıma aldım odasına götürüp yatağa yatırdım.Salona geçdiğimde Selim ve Melis filmi kapatmış oturuyordular."Gel bakalım romeo"kaşlarımı çatdım "Abi"diye tısladım "Otur da konuşalım"Melis ve Selimin karşısındaki koltuğa oturdum "Bak Kuzey bugün İlaydanin benim için değerini dahada iyi anladın sanırım, biraz önce dediklerim doğruydu İlaydanı herkesden çok seviyorum.O bana olmayan küçük kız kardeşimiz gibi on yaşında tanıdım, gerçekden de temiz kalpli biri,yani söyleyeceğim şu ki İlaydanın olgunlaşması biraz zor zaten onun sevdiğimiz yanıysa çocuksu halleri ya sonuna kadar yanında kalırsın sabr edersin yada şimdiden bırakıp gidersin,zaten Mert gelicek o da koruya bilir İlaydanı"sinirlenmişdim bu ne demek vaz geç İlaydadan doğru şimdiye kadar hiç sevgilim olmadı en uzun süren ilişkim iki ay oldu ama bu tamamen farklı "Çağan'a söz verdim abi İlaydanı asla bırakmam ben onun Koruyucusuyum" Abim anlayışlı bir çekilde başını salladı "Tamam hiçbirzaman onu üzmeyeceğine söz vermeni istiyorum ve bu günden sonra bütün boş vakitlerini İlaydayla geçireceksin o senin yanında büyüyecek ona annelik babalık abilik yapacaksın buna hazırmısın"Melis'e bakıp içten bir gülümseme yolladım "Söz veriyorum onu üzmeyeceğime ve hazırım " ,"Hadi eve gidelim Yengen küplere binecek"Gülümseyerek kalkdık "Abi birdaha İlayda sana o kadar yakın davranırsa evi başınıza yıkarım"abim kahkaha atdı "Ulan eşşek herif o benim kız kardeşim gibi kıskanma","ne kıskanması be sevgilim değil ki"Selim imalı bir şekilde bana bakdı"yani?  onu sevmiyorsun"kendimden emin bir şekilde konuşdum "tabikide sevmiyorum değer veriyorum sadece Çağan iyleşene kadar yanında olacağım abi"abim kaşlarını çatdı "Çağan iyileşmeye bilir o zaman ne yapacaksın"derin bir nefes aldım "Ne zaman beni kovarsa o zaman giderim abi................................"


merhaba arkadaşlar İnşallah beğenirsiniz Lütfen beğendiyseniz yorum yapın vote verin

KORUYUCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin