Gözlerimi açdığımda saat sabahın altısıydı.Bu aralar çok huysuzdum.Kuzey'i tam bir haftadır görmüyordum.Selim abi bazen geliyordu ama Kuzey hiç gelmemişdi.Yerimde kıpırdandıktan sonra ayağa kalkdım.Banyoya girip günlük işlerimi hall etdikden sonra banyodan çıktım.Aslında bakarsak Kuzeyi özlemişdim.Aklıma harika bir fikir geldi.Kuzeylere gidip ona süpriz yapacağım.Üzerime jean şort ve askılı tül bir tişört geçirdim İçimdeyse siyah çamaşır vardı (Giydikleri yorumda şort tişört).Kaldı evlerinin adresi onuda Melisden alıcakdım.Uykulu olduğunda hiçbirşeyi farkında olmuyord.Melis'in odasına girdiğimde mışıl mışıl uyuyordu."Melis Kuzey'lerin evinin adresini versene"Melis uykulu bir şekilde evin adresini verdi.Uyandığında hiçbirşey hatırlamıycakdı aptal arkadaşım.Sabahın köründe taksı bulmak zor oldu ama buldum.Taksiye evin adresini verdikten sonra arkama yaslandım.on beş dakika içinde oraya vardım.evleri bizim eve çok yakındı.Kapıyı çaldığımda on dakika sanra bir kadın açdı.kadın şaşırmışdı tabi haklıydı saat yedi bile olmamışdı."Merhaba.Kuzey evdemi ya Selim abiler bu gün geleceklermi"Kadın bana gülümsedi "Merhaba efendim,Kuzey bey evde Selim beylerde dün burda kaldı"Gülümseyerek eve girdim kadın hala şaşkın şaşkın bana bakıyordu,"Mutfak nerede"Eliyle işaret verdiği yere gitdim.kadın hala şakınca bakıyordu bana."Siz gidin bu gün kahvaltı benden"Kadın gözlerini büyütdü "Ama ef-sözünü kesdim "Lütfen"başını salladı ve gitdi.Bir saat sonra dokuz kişilik kahvaltı hazırdı.Melisa yada not bırakmışdım yarım saate burda olur herhalde.Hizmetli kadın içeri girdiğinde gülümsedim "Kuzey'in odası nerde"Kadın teredütle bana baktı "Siz neyi oluyorsunuz"Gülümsemem yüzüme yayıldı "Arkadaşıyım"Kadının tarif etdiği odanın önünde durduğumda derin bir nefes aldım.
Kapıyı açdım gülerek içeriye girdiğimde gördüğüm manzarayla gözlerim fal taşı gibi açıldı.Çığlığı basıp odadan koşarak çıktım.Odada ne mi gördüm,tamamen çıplak bir Kuzey ve yine tamamen çıplak bir kadın gerisini siz düşünün artık.Çığlığımın sesine iki odanın kapısı açıldı.Bir odadan Selim abi ve Rüya abla diğer odadan orta yaşlı bir kadınla bir erkek çıktı bunun üzerinden on saniyye sonra Kuzey odadan çıktı.Üstünde sadece pijama altı vardı.Hepsi şaşkın şaşkın bana bakıyordu.Kuzey bana doğru geliyordu ki onu durdurdum "Sakın bana yaklaşma"gözlerimden yaşlar akmağa başladı.Selim abi ne olduğunu bildiği için koşarak yanıma geldi.beni kucağına aldı "Rüya birtane sakinleşdirici hazırla"başımı hızla sağa sola salladım "Hayır h-hayır istemiyorum o zıkkımı istemiyorum"Selim abi beni bir odaya götürdü."Yanlız kalmak istiyorum"Selim abi odadan çıkdığında Rüya abla yanıma oturdu "İlayda tatlım sen Kuzeyi seviyormusun"Rüya ablanın sözlerine güldüm "Sana anlata bilirmiyim abla"Rüya abla başını salladı "Sekiz yaşındaydım annemin amliyatı vardı babamın odasına gitdiğimde bir kadınla bera-beraberdi,Tehdit etdi hemde abimle annene söylersen abini göremezsin derdi,Birgün olanların hepsini abime söyledim.Babam abimin öyğrendiğini bildiğinde beni öldüresiye dövüyordu,az kalsın ölecektim Abim yetişdi babamın elinden aldı beni,Neden abime bu kadar bağlı olduğumu neden babam öldüğünde üzülmediğimi şimdi anladınmı Rüya abla neden o kadar tepki verdiğimi iğreniyorum onun için yoksa başka birşey yok"Rüya ablaya bakdığımda gözlerinden yaşlar süzülmeğe başlamışdı "Birde sakinleşdirici istememin nedeni o zıkkıma bağlı olduğumdu,İki yildır onsuz yaşıyorum.On beş yaşıma kadar ona bağlı oldum. hergün biraz alıyordum uyuşdurucu gibi"
Kahvaltıya indiğimizde Melisa'nında geldiğini gördüm tabi Mert abininde."Günaydın"sesim titrek çıkmışdı Hepsineden günaydın sesleri yükseldi Selim abinin annesi ve babasıylada tanışdım.Kuzeyin yüzüne dahi bakmıyordum.Suçu yokdu nereden bilebilirdi ki ama yinede bakamıyordum"Bu gün yardım gecesi var herkesin kavalyesi hazırmı"Adnan amca yani Kuzeyin babası konuşduğunda herke ona batı "Evet baba benle Rüya Mertle de Melisa gidecek"Adnan amca başını salladı "Peki sen Kuzey"Kuzey önce bana baktı sonra babasına "Ben İlaydayla gitmeği düşünüyorum"Şaşırmış bir halde Kuzeye baktım bana yalvarıcı bakışlar atıyordu "Bizim keretaya eşlik edecekmisin İlayda"Tekrar kuzeye baktığıma resmen gözleriyle yalvarıyordu"Evet Adnan amca"Adnan amca memnun olmuşcasına gülümsedi..
Kuzeyin ağzından.
"İt herif nolucak"Derin bir nefes aldım "Bi sus be Selim ben böyle olmasını itiyormuydum sanıyorsun" Selim bana öldürücü gözlerle batı."Kız g*tünü kurtardı o olmasaydı babam seni parçalardı"Biliyorum anlamında kafa salladım "Ayrı arabalarlamı gideceğiz"Selim beni onayladı,Bu gün o kadar pişman olmuşdum ki.onun böyle birşey görmesi içimi acıtıyordu.Kapılarının önünde durduğumda zile bastım bir dakika sonra kapını Mert açdı kolunda Melisde vardı Melis bana öldürücü bakışlar atıyodu "Biz gidiyoruz Kuzey geç kalmayın"Başımı salladım"İlayda hazırmısın" Topuklu ayyakabı sesi geldiğimde İlaydaya baktım aman Allahım o çok güzel olmuş."Çok Güzel olmuşsun.fazla da açık"İlayda kaşlarını çatdı "Kes sesini Dua et seninle geliyorum"Sesimi kesdim doğru söylüyordu.Kloma girdiğinde yürümeğe başladık bakalım bu gece ne olacak.
Merhaba arkadaşlar işde yeni bölüm.Multimediyada İlaydanın giyindikleri var.Yorumlardaysa sabah giydikleri ve Melisa ve Rüyanın Elbiseleri var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUYUCU
Romance"Gitme Kuzey dayanamam lütfen gitme yapacağımız çok şey var hani söz vermişdin beni bırakmayacaktın,Hadi ama Kuzey sen gitmezsin ki şaka yapıyorsun sen beni bırakmazsın" Kuzey bana baktı.Gözleri dolu doluydu."Sözümü tutamadım güzelim, abinin yüzüne...