Bölüm 6

34 2 1
                                    

Büyük binanın içine girdiğimizde herkes kendi halindeydi."Senden ricam biraz olgun davranman "Kuzey fısıltıyla kulağıma bunları söylemişdi.Eşşek herif zaten ben olgunum "Ben zaten olgunum ,Eğer beni beyen beyenmiyorsan sabahki kızla gelseydin"Kuzey kolumu sıktı."Zaten olgunsun Bella citta ama biraz daha da olgun ol,ve o hayat kadınıyla kendini bir tutma"Sinirlenmişdim aplat herif hem suçlu hem güçlü"Kuzey bey hoşgeldiniz bu güzel bayan kim"Karşımızda kırklı yaşlarında biri duruyordu "Hoş buldum Osman bey ,arkadaşım ve Çağan'ın kız kardeşi İlayda"adam şaşırmışcasına bana bakıyordu"Hoş geldiniz İlayda hanım gecenin asıl sahibi "kaşlarımı çatıp Kuzey'e bakdım ne diyordu bu adam "Biz gidelim Osman bey İlayda'nın tanışacağı çok insan var"Osman bey denilen adam gitdikden sonra Kuzey'e baktım "Ne oluyor Kuzey"Kuzey yanından geçen insanlara baş selamı veriyordu"Aslında bu geceni hep abin düzenlerdi.O iyleşene kadar ben düzenleyeceğim seninde yaşın küçük olduğu için yapamıyordun"acı bir şekilde gülümsedim.Abim ha ..

Yorucu bir gecenin sonunda eve vardık.O kadar çok insan soru sormuşdu ki.Ağlama derecesine gelmişdim.Başımı Kuzey'in omzuna yaslamış yola bakıyordum."Neden bu kadar sesizsin sarışın"yukarıya bakdığımada Kuzey gülümsüyordu."Abim, onu özlüyorum ben yani onu ahh ne demek istediğimi anladın sanırım."Kuzey başını salladı "onu hepimiz özlüyoruz o olmayınca sanki eksikmişiz gibi"gözlerim doldu daha fazla konuşamazdım ki. "İlk öpücüğünü kime verdin "Kuzey'e baktığımda afallamışdı "Bu nereden çıktı"omuz silktim."Ne bileyim ben ilk öpücüğümü kimseye vermedim"Kuzey kaşlarını havaya kaldırdı "Sen şu ilk öpücüğü önemseyen kızlardanmısın"kahkaha atdım "Yoo hayır sadece kimden alacağımı merak ediyordum"Kuzey  ukalaca gülümsedi "İstersen benden ala bilirsin"yüzümü buruşdurdum Kuzey mi .

Tamam yakışıklı çocuk ama sevdiğim birinden olmasını isterim "Hayır Kuzey sevdiğim birinden olmasını isterim"Kuzey surat asdı "Beni sevmiyormusun"gülerek başımı sağa sola salladım "Seviyorum ama o anlamda değil"Kuzeyin yüzü bir anda düşdü,ne oluyor buna,telefonumun sesiyle irkildim kim olduğuna bakmadan telefonu açdım "Prenses nasılsın"Bu Doruk abinin sesiydi "Doruk abi"."Evet prenses benim"gülümsedim "İyim be abi sen nasılsın" karşıdan ses gelmesini bekledim "İyim prenses,sıkılıyorsundur sen orda dimi"gülümsedi bu çocuğu seviyorum herşeyi biliyor "Evet hemde çok"Derin bir nefes aldı biliyorum çünki duydum"O zaman bir iki haftalığına tatile gelin.Sen Melisa Kuzey Mert Selim Rüya ve çocuklar ne dersin"şaşkınlıkla gözlerimi büyütdüm "Gerçektenmi"kahkaha atdı "Tabi ki de"ellerimi çırpdım.Tabi telefonda düşdü neyse."Tama ben diğerlerine haber veririm"

"Allah seni kahr etmesin Kuzey şu sakallarını kes"Kuzey kaşlarını çatıp bana baktı "tamam küçük hanım keserim"Gülümseyip kolunun altına girdim.Bir haftadır tatildeyiz.Herkes eğleniyor.Ben de ama Kuzey sakallı ve ben gıcık oluyorum."İlayda ablaaaa"sağ tarafıma baktığımda Efe koşarak bize doğru geliyordu "Gel bakalım Efe"Efeyi kucağıma aldım.Kuzey de bir kolunu omzuma atdı beni kendine çekti.Gülerek sahile doğru gitdik.Efe kucağımdan inip koşmağa başladı."Efe koşma düşüceksin"Efe bana aldırmadan koşmağa devam etdi "Amcasının oğlu"Kuzey kahkaha atdı Efe ağlamağa başladığında koşarak yanına gitdim.

Benden önce bir kadın onu kaldırdı,"Anne"annesini istediği belliydi ama annesi burda değildi oteldeydi "Şhhhh tamam geçdi Efe geçdi"Kuzey benimle beraber Efe yi sakinleşdirmeğe çalışıyordu."Kuzey hadi otele gidelim"Kuzey beni onayladı"Şey bu oğlunuzun olmalı"Kadının sözleriyle afalladım oğlum ha Efe yi oğlum sanıyordu "Aslında-sözümü yarıda kesen Kuzey oldu "Evet o Efe'nin teşekkür ederiz,Hadi İlayda gidelim"Kadına kocaman gülümsedim.Otele vardığımızda Kuzeye döndüm "Neden izin vermedin ki yeğenimiz olduğunu söyleyeyim"Kuzey sırıtmağa başladı."Deneyim olur ikimiz içinde"bu sefer ben sırıtmağa başladım"Benim on yedi yaşım var senin gibi yaşlı değilim"Kuzey kaşlarını çatdı.Kahkaha atmağa başladım."Çatma kaşlarını şaka yapdım gel Efe'yi annesine götürelim"kaşları düzelmesede beni  onayladı.Ayyy çok şeker............

Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.Multimediyada Kuzey ve İlayda.Yorumlarda Efe var

KORUYUCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin