Bölüm 7

15 1 0
                                    

"Melis ben çok heyecanlıyım"Melis sırtımı sıvazladı.Gerçektende buna ihdiyacım var.Ne oldu diye sorarsanız yarın ünverstemin ilk günü.Ben çok heyecanlıyım."Minik doktor heyecanlanma"Kapıya baktığımda Kuzeyi gördüm.Bir dakika Kuzeymi."Koca adam hoş geldin"Kuzey kahkaha atdı.Gülümseyerek yanıma geldı"Hoş buldum sarışınım nasılsın"gülümseyerek boynuna atladım.Nerdeyse bir aydır yurt dışında ve ancak telefonla görüşüyorduk."İyilikdir be adamım sen nasılsın"Kuzey yine o güzel kahkahasını sergiledi."Sokak dili ha ama sana yakışmıyor"off ben o manada demek istemedim ki.

"Ya Kuzey ben o manada demedim benim Adamım manasında dedim ben"Kuzey gülümsedi beni tekrar kendine çekti "Gel bakalım özlemişim"sıkı sıkı sarıldım ona.Bir yıla aşkın bir süredir onu tanıyorum ve harika biri buna eminim."Aşk olsun Kuzey bizi unutdun"Kuzey bakışlarını Melisa ya döndürdü."Aaaa hiç öyle şey olurmu Melisa'cım ben sana unutmakla hatırlamağı şirketde göstereceğim bayan"Pfff ne oluyor be bir afralar bir tafralar. ne oldu bunlara.Abi kardeş gibi kavga ediyorlar.Abi kardeş ha... ben geçen yıl abimle ünversteye gideceği dedim ama abim yok.Ben onsuz yarımım ne yaparım ki."Kuzey biliyorum yoruldun ama beni a-abimin yanına götürürmüsün"Kuzey burukça gülümsedi "Tabi sarışınım gidelim"odama girip çantamı aldım Melis'in yanaklarına öpücük kondurdum.Kuzey'in yanından geçip kapıdan çıktım merdiveni kullanarak aşağıya indim.

Araba hastanenin önünde durunca arabadan indim.Kuzey gelip elini belime yerleşdirdi.Yavaş adımlarla hastaneye girdik.Odanın kapısı önünde durduğumuzda derin bir nefes aldım.Kapını açıp içeri girdik.adımlarımı hızlandırıp abimin yanına oturdum."Merhaba abi nasılsın.Biliyormusun Kuzey döndü abi bir yıl önce gelip sana Beni ünversteye sen götüreceksin dedim ha yarın ünverste var dotor olacağım abi eh kısmet değilmiş.Belki gelecek yıl götürürsün.Biliyormusun abi Mert abi Fransaya gitdi ama bu gün akşam gelecek benim için.Doruk abi ve Melis arasında birşeyler oluyor ama anlamadım neyse işte.beni yarın Kuzey götürecek ünversteye.Neyse abim seni çok yordum ben gideyim.Unutma abi seni çok seviyorum.Hoşçakal.

****************************************************

Lunaparkın önünde durduğumuzda Kuzey'e döndüm.Aklından neler geçiyordu bunun.Neden buraya geldik ki.Gerçektende onu seviyorum ne anlamda onu bende bilmiyorum ama işte seviyorum."Neden burdayız Kuzey"Kuzey bana bakıp gülümsedi.

"Hadi Bella citta çok soru soruyorsun.İn bakalım"Kollarımı önümde birleşdirdim ve dudaklarımı büzdüm."Çok konuşuyorsam neden benimle geldin ki"Dudaklarımı öne doğru uzatdım."Ya anlamıyorum madem beni çekemeyeceksin neden beni buraya ge--dudağımın üstündeki baskıyla afalladım.Kuzey beni kendine biraz daha çekti.Nasıl karşılık vereceğimi bilmediğim için acemice dudaklarımı oynatdım.Şu anda Kuzey beni öpüyor ve ben buna inanamıyorum.Nefes nefese kaldığımızda Kuzey geri çekildi.Alınlarımızı bir birine dayadık.Kuzey gözlerimin içine o kadar derin bakıyordu ki.Nasıl hiss edeceğimi bilemedim ilk öpücüğümü böyle aldı diyemi Kuzeye kızayım yoksa beni öpdüğü içinmi sevineyim ne yapacağımı bilemedim."Sarışınım sevgilim olurmusun"Afalladım.Sevgilisimi hemde Kuzeyin.

"Be-ben"Kuzey parmaklarını dudaklarıma bastırdı."Şhh sadece evet yada hayır"Biran durdum ne yapmalıydım.Yani Kuzeyi seviyordum ama bu sevgi o sevgidenmi bunu çözemiyorum.ama kabul etmeliydim değilmi."Ben yani şey evet olurum"Kuzeyin gözleri parladı bir an.Yüzümü elleri arasına aldı."Seni asla ama asla hayal kırıklığına uğratmayacağım ve seni bırakmayacağım"o kadar güzel konuşuyordu ki sanki dünyanın en mutlu insanı benmiş gibi hiss ediyordum.Korkuyordum ya bırakırsa o zaman ne yaparım."Sözmü"Gülümsemesi yüzünde büyüdü."Söz sarışınım" .

***********************************************



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KORUYUCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin