Pohádka

1.8K 136 2
                                    

Ráno mě probudila docela moc hlasitý zvuk.

,, Ty vole, nemůžete mě polejt aspoň vodou, ještě ohluchnu!"

,, Aaaaaa, je zpátky!" Křičel Daniel.

,, Ještě hodinku mi dejte."

,, Tak to ne!" Řekl David.

Najednou jsem byla politá a zase jsem vylítla z postele.

Kluci tam popadali na zem z toho, jak se smáli.

,, Haha, moc vtipné, abych se neprobudila hodně brzy a nebudila vás!"

,, To bys nám neudělala!" Věřil v pohádky Petr.

,, Myslíš, pamatuješ si na TU noc?"

Mlčel.

,, Co se dělo? Co se dělo? Vy jste spolu spali?" Zajímal se hned Daniel.

,, Ne, řeknu vám to, když do 5 vteřin budete pryč. Jedna!"

A byli všichni pryč kromě Petra.

,, Tak aspoň zavři oči, chci se převlíknout."

Petrův pohled:

Naskytl se mi pohled na její tělo bez oblečení, ale stačila si to uvědomit.

,, Otoč se, Petře!"

,, Proč?"

,, Už seš jak Peter!"

Počkat, co?

,, Ty ses převlíkala před Peterem?!"

,, Jasně že ne, ale skočil si na to."

Já se otočil, ale stejnak jsem podváděl a nenápadně se díval do mobilu.

Byla převlíklá a rychlostí blesku vyběhla do jídelny.

Po snídani jsme šli všichni do společenky i Honza, ale držel se u Premiho. Ale Bára už byla v poho, tak se jen na něj vždy usmála.

Sedla si do vaku a všichni jsme se seskupili k ní.

,, Kluci, měli byste slyšet pohádku o tom, jak se Petr skalil."

Báry pohled:

,, Jo, tu máme rádi!" Začal tleskat Stejk.

,, Skvěle. Jednou se Petr rozhodl, že půjde oslavit svoje úspěchy do klubu. Vrátil se asi po dvou hodinách. A já Bára mu musela jít otevřít, protože řval na sousedy. Takže jsem ho odtáhla do bytu a s oporou jsem ho doprovodila do jeho pokoje. Petřík se ale rozhodnul, že spát jen tak nebude, tak chtěl abych mu zazpívala ukolébavku. Zabralo to a Petříček tvrdě usnul a Bára toho využila. Vzala barvy na obličej a Petra vylepšila. Nakonec vzala černou fixu a udělala z něho kočičku, ale ne ledajakou. Vypadal jako avatar křížený s kočkou.
Ráno se Petr vzbudil do krásného rána s kocovinkou. Ale byl nahněvaný kvůli tomu jak vypadá. Bára jen byla spokojená se svojí prací, ale kvůli vydírání pomohla udělat z avatarka Petra. Konec."

Kluci se postavili a začali tleskat.
Já se taky postavila a uklonila se.

,, Tak a objednávka pomsty stojí 29,90 a objednáka je o korunu levnější. Ne, dělám si srandu, namaluju vás grádis."

,, A sakra, co si měla z výtvarky?" Zeptal se Stejk.

,, Vždy za jedna!" Odpověděl Petr.

Youtube tábor 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat