Aquapalace

2K 131 4
                                    

,, Tak vemte si věci. Autobus tu bude za chvilku, tak makejte."Oznámil všem Premi.

Všichni vstali a usmívali se na mě.
NE, PROSÍM, NE.

Petr ke mně přistoupil vzal mě za ruku a zatáhnul do našeho pokoje.

,, První úkol pro tebe bude si sednout někomu z kluků na klín a zůstat tam po celou cestu." Informoval mě Petr.

,, Takže si můžu vybrat, jo?"

,, Jo."

,, Tak dobře a hlavně nežárli."

Vzala jsem si bágl a odešla ven s Petrem za zády.
Všichni tam už stáli a hned se na nás dva usmáli, když nás viděli.

,, Tak už ti to Petr řekl?" Ptal se Jirka.

,, Jo, řekl, ale sednu si až bude sedět on."

,, To mě teda zajímá na koho si sedneš." Dodal Premi.

,, Autobus je tu!" Řekl Daniel.

Přijel mini autobus a všichni do něj nastoupili. Ale ON furt nesedí, rozmýšlel se, kam si sedne, a když je ten bus malý, moc výběru není. Jsou tady jen 3 řady sedaček.
Konečně si sedl a všichni utkvěli zrak na mě. Usmála jsem a přešla k němu.
Byl uplně u okýnka takže jsem prošla kolem Stejka a Honzy. A sedla si na Petera.

,, Hele, stejnak tady není ani jedna volná sedačka, takže bych si musela sednout stejně na někoho!"

,, Přišla na to." Řekl Petr.

,, Mně to nevadí."

Peter mě objal kolem pasu, aby mě držel kolem pasu. Položila jsem si hlavu na jeho rameno a koukala mu do očí. Cítila jsem, jak mi rychle tluče srdce.

,, Seš dost pohodlnej víš o tom?" Zeptala jsem se Petera.

,, Nevím, ale nedivil bych se." Řekl Peter.

,, No jo, náš kasanova." Řekl přidušeným smíchem Honza.

Jeli jsme asi přes půl hodiny a já si tenhle "úkol" užila až až. A Petr ten si ho naopak neužil.

Vystoupili jsme a já zas našla svůj batůžek. Stála jsem vedle Petera a opírala se o něj, protože si kluci ještě vytahovali věci.

Najednou mě někdo zezadu obejmul a zvednul do vzduchu.

,, Šikana! Šikana" Křičela jsem.

,, To jsem já!" Ujistil mě Petr.

,, Právě, šikana!"

Položil mě zas na zem a objal mě kolem ramen.

,, Tak co chceš tentokrát?"

,, Vždycky jsem chtěl vidět dámské sprchy."

,, To si ze mě děláš srandu, ne, Petře?"

,, Ne."

Dostali jsme náramky pro skříňky, a pak se rozdělili do šaten. Samozřejmě jsem se naštěstí převlíkala sama. Dala jsem si ty dvojdílné plavky, co mi zabalil Petr a dala si ručník kolem sebe a vyšla ke skřínce na věci. Našla jsem svoji a dala si tam bágl a vzala igelitku s vodou a sprcháčem a šampónem.
Najednou mě zezadu někdo objal leknutím jsem vyjekla.

Youtube tábor 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat