První trest

1.9K 130 4
                                    

Báry pohled:

,, Žluté auto!"

Praštila jsem zas Petera do ramena protože se ta hra tak hraje.

,, Kde?! Já žádné nevidím."

,, Už odjelo."

,, Ty si zase vymýšlíš!"

,, Neeeeee."

,, Tak že jo. To si zaslouží trest."

Kousl se do rtu a já rychle vstala a začala utíkat jelikož zamnou taky běžel.

,, Tady jsem! Pojď si pro mě!"

Křičela jsem na něj z druhé půlky plácku před aquapalace protože je tak pomalej že mě ztratil.
Otočil se na mě a ďábelsky se usmál pomalu ke mě šel já se jen taky na něj usmívala a čekala až ke mě dojde. Něco mi ale došlo.

,, Peter když si hrál fotbal nemůžeš být tak pomalej."

,, Na to si přišla brzo."

Než jsem se stačila otočit držel mě v náruči. Oba jsme se strašně moc smáli. Dopadlo to tak že jsme spadli na zem a leželi.

,, Jé ahoj co tu děláte?" Ptal se Prooxy.

,, Už nás to vevnitř nebavilo tak jsme šli ven a Bára si myslela že mi dokáže utéct."

,, Můžu se k vám přidat?"

,, Jasně."

Lehl si vedle mě a všichni jsme koukali na oblohu a vůbec nám nevadilo že ležíme na zemi.

,, S tím trestem neboj chci s tebou a bráchou natočit video."

,, Super to bude zábava a jaký?"

,, Asi challenge nebo speciální pátek s madbros."

,, Super. Jak dlouho jim to bude ještě trvat?"

,, To netuším ale slyším kroky."

Jo kluci se opravdu objevili před náma teda Daniel nás málem zašlápl.

GoGo: Co tady tak ležíte?

Já: Opalujem se.

Petr: Budete uplně špinavý pojď stávej.

Vzal mě za ruce a vytáhnul na nohy. Chápu že mu na mě záleží jsme přece nejlepší kamarádi. Proto jsem mu dovolila aby mě oprášil.

Premi: Autobus je tady tak jdeme.

Já: Petře sednu si k tobě promluvíme si.

Petr: Souhlasím.

Sedl si uplně vzadu k okýnku nakonec se ukázalo že tady je jedno volné místo ale na něj jsme si teď s Petrem sedli. Kluci seděli před námi a my si mohli ale šeptem povídat. Sedla jsem si mu na klín a položila mu hlavu na rameno přesně tak abych mu mohla mluvit do ucha.

Petr: Báro promiň nechci ti nijak ubližovat.

Já: Já to vím vždyť si můj nejlepší kamarád ikdyž tě někdy chci zabít třeba za toho otroka.

Petr: Takže se nezlobíš?

Já: Ne.

Petr: Super a co si dělala na zemi s klukama?

Youtube tábor 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat