,, Ahoj lidi tady je Ponny a po dlouhé době natáčím normální random vlog. Jsem tady s Mentem a právě tady sedíme u rybníku a užíváme si ranního sluníčka."
,, Ano je krásné, ikdyž nás trochu oslepuje ale jinak je krásné."
,, No a chtěla bych vám říct že už se blížíme ke 4 milionům odběratelům a zatím vám odměnu za to nebudu prozrazovat ale řeknu vám že tam budou i kluci. A dolů do komentářů pište které video se vám z mých videí nejvíce líbilo. Tak jo to bude asi vše co jsem chtěla říct tak se tady s Mentem loučíme a čauuuu."
,, Ahojky."
Vypla jsem kameru a lehla si vedle Honzy.
,, Co myslíš že znamená to že se nám zdál stejný sen?" Ptal se mě.
,, Já nevím ale myslím že to znamená, že máme držet při sobě."
,, Asi jo, vím že jsem ti už dost ublížil ale teď potřebuješ pomoct a já nedopustím aby ti ubližovali tak že se nebudeš moct rozhodnout."
,, Díky. Oba mi pomáhají ale je pravda že Petr jde rovnou k věci a Peter je tak tak milej a vždy mi pomohl když se to právě stalo s Petrem. "
,, Myslím že Peter by k tobě seděl. Petr je tvůj nejlepší kamarád on by to pochopil."
,, Asi máš pravdu, děkuji. Nepudem do jídelny?"
,, Ta je ještě zavřená tak pudem do společenky."
Oba jsme se zvedli a společně došli do společenky. Sedli jsme si do dvou vaků a povídali si. Najednou bouchli dveře a u dveří stál Peter.
Explův pohled:
Probudil jsem se docela brzo tak jsem se trochu upravil a oblékl. Otevřel jsem okno a koukal ven a všimnul si dvou lidí u rybníka jak u sebe leží.
Bára a Ment?
Mnou projel nějaký divný pocit něco jako vztek?
Zavřel jsem okno a sedl si na postel. Přemýšlel jsem.
Bára.
Ponny.
Zdálo se mi o ní.
Musím se jít projít.Mířil jsem ke dveřím společenky a otevřel je. Ale to co jsem viděl mě na tolik překvapiko že zamnou prákli omylem dveře a oba se na mě podívali. Žárlil jsem na Menta vždyť jí tolik ublížil a ona se už s ním baví jako by se nic nestalo.
Najednou se postavila a rozběhla se ke mě. Skočila mi kolem krku a smála se.,, Ahoj!" Pozdravila mě.
,, A-Ahoj." Zakoktal jsem se.
,, Promiň asi jsem tě vyvedla z rovnováhy."
Chtěla mě pustit ale já si ji k sobě víc přitáhnul aniž bych o tom věděl. Hlavu odtáhla a koukali jsme si do očí trvalo to věčnost ale někdo nás přerušil.
,, Ehm ehm já tu jsem taky." Ozval se Ment.
Bára se odtáhla a koukala se na svoje boty ale viděl jsem že se červená. Ooooo je tak sladká.
,, Vtipný Honzo. Pojď si k nám sednout." Řekla mu.
Táhla mě za ruku k vaku, na kterým předtím seděla. Strčila mě do něj a sedla si na mě.
,, Nevadí?"
,, Ne."
Zachumlala se víc ke mě a já jsem ji opatrně vzal kolem pasu.