[12] Letter

2.2K 163 7
                                    

Do Nash'a

Przepraszam, że dowiadujesz się o tym w taki sposób, ale wyjeżdżam szybciej niż myślałeś. Pewnie, kiedy będziesz czytał ten list, ja będę już na lotnisku albo bardzo prawdopodobne, że w Londynie. Dostałam się na uczelnie i nie mogłam odpuścić sobie takiej okazji.

Zawsze będę pamiętać to, co przeszliśmy i to jak bardzo Cię kochałam.

Wybacz mi Nash..

Za wszystko, co zrobiłam i za mój wyjazd, ale nie mogłam Ci tego powiedzieć. Bałam się, że będziesz próbował mnie zatrzymać, ale tak nie było..
Pamiętasz sytuację w barze? Wtedy, kiedy wyszedłeś. W tamtym momencie wiedziałam już, że muszę odejść. Nie wiem czy mnie kochasz, ale po naszym związku chciałam Ci dać jakieś odpowiedzi..

Dlaczego wyjeżdżam? Nie tylko na studia, ale chce zostawić Ciebie w spokoju i pozwolić znaleźć kogoś, kto nie ucieka tak jak ja.

Uciekam tak często, a ty zasłużyłeś na kogoś lepszego.

Zaproponowałam Ci Lilly, bo wygląda na sympatyczną dziewczynę, ale nie mogłam zostać i patrzeć jak ona ma wszystko, czego ja chciałam. Ciebie.
Uciekłam.

I choć wiele razy próbowałam się wyprzeć, że Cię kocham.
Chciałam ukryć prawdę przed sobą i to było najgorszym błędem. To, że od razu nie powiedziałam prawdy.

Kocham Cię Nash.

Zawszę będę.

Ann.

Go far || Nash GrierOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz