~ 3.Bölüm ~

264 18 0
                                    

Medya: Mert ÇAKIR

Ben de sırıtıp kapıya doğru yürüdüm. Sonra Mert belimden tuttu ve Batı'ya sert bir bakış atti ve bana dönüp gülümsedi sınıftan çıktık. Kantine doğru ilerledik ve her zamanki masamıza oturup tost ve ayranlarımızı yedik,içtik

Sonra gürültü duyunca o tarafa baktım ve neyse ki bir şey olmadığını yalnızca Batı'nın etrafının kızlarla çevrili olduğunu kızların çığlık attıklarını gördüm. Batı'ya şöyle bir baktım ve ulan Mert olmasa buna çoktan yapışmıştım ha diye düşündüm yakışıklı çocuk yani. önüme döneceğim sırada gözlerimiz birleşti demek ki o da beni arıyormuş diye düşünürken sonra soğuk ifadesine tekrar bürünüp bir masaya oturdu onla beraber bir sürü kız oturdu.

Hayır düşünmüyor değilim acaba Mert'i ekip Batı'ya mı baksam. Ama yok ya benim sevgilimde yakışıklı siyah saçlı yeşil gözlü ama sorun şu ki babamın dediğine göre Mert bizim gibi zengin olmadığından bana göre değilmiş.

Batı'ysa tam babamın ve benim isteklerim var yakışıklı, zengin ama bir playboy yani tek kızla yetinemez be genellikle aşık olmaları çok zordur.

Ben kendimle böyle konuşup düşünürken Mert düşüncelerine beni sıyırıp " Eylül aşkım bu Batı denen heriften uzak dur bak sana bir şey yapmaya çalışırsa hocadan rica et Senem'le yer değiştirsin." Ben tabi normal bir şekilde " Tamam aşkım o bana bir şey yapamaz merak etme.Yapmaya kalkarsa yumruklarımla yüzleşir." dedim tabi hepside bana güldü.

Zilin çaldığını duyunca hemen kalktık sınıfa doğru gittik Mert'le sınıflarımız ayrıydı bu yüzden sınıfta olanları bilmiyor en azından. Sirama oturdum ve yine çığlıklar yükseldi tahminim galiba Batı bey teşrif edicekler sınıfımıza neyse ki kısa sürede çığlıklar durdu.

Ve Yanımda bir şey hissettim ve hissettiğim şeyin Batı olduğunu da kısa zamanda anladım. Ve ikinci zilimiz çaldı, hoca sınıfa girdi.

Ben tabi dersi dinlemeyip ve uyumaya başladım ta ki bir durtmeden sonra kafamı kaldırdım ve kim yaptı diye baktım ve Senem'in yaptığını anladım ve ne var dermişçesine baktım.

O da bana telefonu verdi. Ve " Eylül bu gördüğünden sonra lütfen sakin kal." dedi. Ben de acaba bu kadar büyütecek ne var ki diyerek telefona baktım ve fotoğrafı görünce delirmemek için kendimi zor tuttum.

" Bunu bana nasıl yaparsın Mert " dedim fazla bağırmamaya çalışarak tabi Batu duymuş olacak ki o da telefonuma doğru edilmeye başladı.

Sonra kulağıma " Bak sevgiline kendine yeni kız bulmuş ha güzelmiş ama yani " diye söyledi buldu konuyu tabi dalgasını geçiyordu.

Bende " Tabi buldun bir şey geç hemen dalganı." dedim.

Batıda Bir EylülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin