~ 7.Bölüm ~

219 17 2
                                    

Kapı yumruklarını duyunca noluyor lan dedim biran sonra olanları hatırlayıp elimi yüzümü yıkayıp kapının kilidini açtım ve hiç bir şey yokmuş gibi çıktım ve karşımda Batı'yı buldum galiba benim için çok endişelendi.

"Bende ne var da kızlar tuvaletinin önünde toplandiniz." dedim.herkes bana tuhaf tuhaf bakmaya başladı. Galiba kapıyı kilitleyince intihar falan edicem sandılar herhalde ama sadece biraz elimi yüzümü yıkamak istemiştim ama agladığımdan bayıldım.

"Eylül iyi olduğuna eminmisin?" diye sordu Batu allahım bunlar salak ya cidden ben çok iyiyim ama fantezi olsun diye kendimi buraya kilitledim.

"Evet noldu bir şey mi oldu Batıcım." dedim. Ve sırıttım o da bana baktı ama tuhaftı ve

"Sen ses çıkarmayınca bir şey oldu diye düşündüm ama hala yaşıyorsun." dedi bu beni deli etmeyi çok seviyor.

"Öldüğüme çok sevindin biliyorum ama yaşıyorum." deyip sırıttım. Sonra da hiç takmadan düz giderek ona güzel bir kapak yapmış oldum. Ve bu beni çok sevindirdi.

Ben böyle düşünürken zil çaldı. Sınıfa tam girecekken birine carptim Kim ki sizce hayır Batu değil Mert Öküzü Ayağa kalktım ve

"Öküz gibi ne diye kapının önünde dikiliyon." dedim.ve "Bu arada senin bizim sınıfın önünde ne işin var." deyip ters ters baktım.

"Ben öyle bir şey yapmadım Eylül yemin ederim. Lütfen başkalarının söylediklerine inanma." derken Kaan kankam gelip şu Mert'in yüzüne bir yumruk indirdi ama sormayın ya çocuğun zaten sol gözü morarmıştı şimdi de sağ gözü morardı.

"Sen hala ne hakla Eylül'ün karşısına çıkıyorsun." diye kükredi yalnız bildiğin kükreme yani ben bile ürktüm.

Karşıdan da Senem koşa koşa geliyordu. Ve yanıma gelip hemen bana sarıldı. Ben de ona, açıkçası şu an ikimizde Kaan'a bulaşmak istemiyorduk. Arkadan da

"Aynen ne hakla Mert Bey" diye bir ses duyup kim olduğuna bakacakken bu sesin Batı'ya ait olduğunu fark ettim.

+Sen nerden biliyorsun Batı'nın sesini yoksa ezberledin mi.

-Mal iç ses zaten insanların seslerini duya duya artık ayırt edebilecek hale geliyorsun.

+He yani değişik ya da olağan dışı bir şey değil.

-Tabi ki de değil sen ne anlamıştın.

-Hiççç Neyse hadi ben gittim.

Bir baktım çoktan Batı dibime girmiş hem de beni korur pozisyonunu almış ay ne tatlı ya sonra Mert'e baktım o da sinirlendim Batı'ya bakarak

"Sen de olmayan hakla Batı Bey" sonra vaziyete bakılınca galiba Mert'in iki gözünün de morarması yetmemiş gibi duruyordu. Çünkü biraz sonra Batı, Mert'in üstüne atlayabilirdi. Bense hala olan biteni izliyodum. Sonra aklım başıma geldi.

"Tamam sakin şimdi Mert sen usul usul sınıfına Batı sende ve bu olay da burda bitmiştir. Bu arada Mert senin yüzünü görmek istemiyorum o yüzden şuradan kibarca defolurmusun?" dedim güzel güzel sırıttım.

Ve zaten sonuç olarak Mert gitti ve Batı'da sakinleşti. Ve olay sonlandı. Ve ders zili, yine yanımda Batı neyse bu kez ona sabredebilirim çünkü bugün bana biraz olsun iyi davrandı.

Batıda Bir EylülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin