Medya: Senem ATASOY ve Kaan ÇANKAYA
Benim adım Eylül Yıldırım okulunun popüler ve herkesin olmak istediği kişi. Babam Yıldırım Holding'in sahibi. Bu sene lise sona başladım ve çocukluğumdan beri arkadaşım olan Senem ve Kaan'la aynı okuldayız.
Yarın okula başlıycam ve ben çok kötüyüm koca yaz tatili ne yazik ki bitti. Size biraz da odamı anlatayım odam büyük ve çok güzel duvar rengi okyanus mavisi ve yatagımda prenses yatakları gibi bir şey işte. Odanın içinde kendine ait banyo bile var yani muhteşem.
"Kızım hadi gel artık akşam yemeği hazır." Diye seslenen annemin sesini duyunca koca villadan aşağıya doğru indim genellikle merdiven yokmuş uçuyormusum gibi inerdim.
Ve masaya oturdum. "Merhaba baba nasıl geçti günün." Babam gülümseyerek bana " İyi geçti kızım asıl sen söyle sen nasıl hissediyorsun yarın okul başlıycak sen koca kız oldun artık."
Ben de hemen tabi gülerek " Nasıl hissedeyimki normal işte ama yaz çabuk bitti ona üzülüyorum ben." dedim.
Ve kalkıp "Herkese iyi geceler " diyip odama gittim ve üstümü değiştirdim ve ışıkları kapatıp yatağa girdim.
Yarını düşünmeye başladım acaba nasıl olacaktı ilk günüm heyecanlı değildim ama yeni gelen varmı diye de meraklıydım. Hemen Merti yani sevgilimi aradım " Nasılsın Eylül yarın okul var biliyon diyimi " canım benim ya konuşması bile çok tatlı
" Evet biliyorum ama okul başlamasa daha mutlu olurdum."
" Aşkım okul başlamasa biz nasıl beraber oluruz ki dimi ama neyse yatalım bak yarin erken kalkcaz öptüm hadi by by."
" Tamam hadi bende öptüm by by." Bu çocuğun konuşması çok tatlı ya. Bayaa uykum geldi benim ama yatmak istemiyom dur bakiyim Kaan la konuşayım telefonumu elime aldım pardon iphone 6 mı sonra mesajlara girdim ve Kaan a bastım sonra da
" Kaan uyku tutmadı konuşalım." yazdım.
O da bana cevap gönderdi " Uykum var yatıyorum." diye. Ben iphoneden oyun oynamaya başladım. Aslında şöyle bir düşününce iphone demekte zormuş telefon diyim bari. Oyunlarimi oynarken elimde telefonla uyuyakalmisim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batıda Bir Eylül
Roman pour Adolescents"Benim adım Eylül Yıldırım okulunun popüler ve herkesin olmak istediği kişi. Babam Yıldırım Holding'in sahibi. Bu sene lise sona başladım ve çocukluğumdan beri arkadaşım olan Senem ve Kaan'la aynı okuldayız." Eylül'ün okuduğu okula Eski okulun Playb...