Bahagian Terkahir

4.1K 49 1
                                    

Didy's POV

Seperti biasa Diba akan terus masuk kebilik air untuk membersihkan badan. Aku mengunci pintu dengan lebih awal lagi. Takut nanti terlupa. Diba tidak menutup pintu rapat pintu bilik air. Aku yang hanya berpakaian singlet dan shortpant masuk kedalam bilik air. Aku join Diba didalam bathtub. Terus aku mencium dia dibibir lalu disambut mesra olehnya.

"Diana, how many are they before me?" tanya Diba sambil melentokkan kepalanya kedadaku.

"I don't know."

"Okay. Am I special ?"

"We will see." kata aku sambil tersenyum.

Tak lama kemudian kami keluar dari bilik air tanpa seurat benang. Diba duduk diatas katil kesejukkan, lalu aku mendapatkan dia dan memeluk dia. Dia menolak ganas sehinggakan aku terbaring di atas katil. Diba menahan bahuku dari bergerak. Dia melihatku dengan penuh cinta. "What should I do now?" Aku bangun mendekatkan muka aku kepadanya. Lalu aku senyum. "Macam ni." Aku mencium dia dengan penuh kerakusan. Dari mulut turun keleher, aku menghisap lehernya dan juga telinganya. Selepas itu, terus ke dada dan perut. Payudaranya yang montel ini takkan ada sesiapa pun yang berani tolak. Gebu. Kedengaran suara manja rengekan perempuan berambut perang dan panjang itu. Rengekan demi rengekan didengari. Lama kelamaan, mulut turun ke kemaluannya. Well-shaved, berbau yang menghairahkan. Aku menyentuh dikemaluannya. Diba tidak berkata apa-apa. Lalu aku membuka bibir vaginanya. Diba menepis tanganku buat kali kedua tapi aku sempat menangkap tangannya dan berkata "trust me, sayang." lalu aku cium Diba dibibirnya. Setelah itu, aku kembali posisi sebelumnya. *censored*

Diba's POV

Kami pergi ke tepi pantai buat kali kedua selepas selesai projek mega kami tadi. Sesungguhnya kenikmatan itu tidak dapat ditandingi. Diana is a good licker. Kenikmatan itu masih menyelubungi diriku. Ya, aku memang agak gementar pada mulanya, tapi setelah Diana meyakinkanku, aku mula memberi mahkotaku sebagai seorang wanita kepada wanita yang lain. Aku tak pernah terjangka benda seperti ini akan berlaku pada diriku. Menjadi seorang lesbian. Menikmati seks lesbian. Tapi tidak dapat dinafikan bahawa memang nikmatnya tidak terhingga, tidak boleh diucap dengan kata-kata, sesiapa sahaja yang merasa tahu kebahagiaannya. Dari mula Diana memegang vaginaku, aku sudah merasakan goose bumps. Pada masa itu, aku masih tidak mahu merelakannya kepada Diana, tetapi aku masih mahu merasa nikmatnya, lalu aku relakan sahaja. Diana menjilat vaginaku dengan sahaja, gayanya seperti professional. Setelah habis licking, Diana fingering pula, dia memasukkan dua jari tengahnya ke dalam lubangku hingga ke dalam. Menggerakkannya up and down, up and down dan sambil dia menekan abdomenku. Lama juga. Aku hanya mampu berbaring menahan kenikmatan dan memaksa untuk suara manjaku tidak keluar, tetapi aku tewas. Tidak semena-mena aku berkata "I want more Diana". Lalu, Diana menggerakkan jarinya dengan lebih pantas, punggungku terangkat-angkat tanda kenikmatan yang berganda. Sedang aku merasai dan menikmati kenikmatan ini, Diana keluarkan jarinya and lubangku memuntahkan cecair lendir yang aku sendiri tidak tahu apa. Sungguh aku puas tetapi mahu lagi.

Kami mengambil angin dengan berjalan bertelanjang kaki, memijak-mijak pasir pantai yang suam. Kedengaran deruan ombak memukul ke pantai. Bayu laut sungguh enak sekali pada malam ini. Berhenti di satu tempat. Memerhati keadaan sekeliling. Diana ghaib entah kemana. Tidakku sedari bila dia menghilangkan diri. Sedang aku berdiri mengelamun menghadap pantai dan mengagumi kesebesaran Ilahi, Diana memelukku dari belakang, memeluk pinggangku dan menyuruh aku duduk diatas butiran-butiran pasir. Diana masih dibelakangku. Aku dapat merasa yang dia sedang meletakkan kepalanya di kiri belakang badanku.

"Diana, apa yang kau buat?"

"Aku sedang bagitahu hatimu, bahawa aku sangat cintakan kamu."

Lalu Diana bingkas bangkit berdiri dan memandang kearah lautan yang terbentang luas. Aku menoleh kebelakang, melihat rupanya yang sangat kacak, rambutnya dibelai angin sepoi-sepoi bahasa. Diana menundukkan wajahnya dan tersenyum menampakan lesung pipitnya yang sanagt cantik. Aku terasa hangat lalu aku memalingkan muka. Diana duduk dan memelukku sekali lagi.

"Diba. Close your eyes."

"What for?"

"Just close your eyes." Aku buat bagaimana yang disuruh oleh Diana.

"Now, open it."

Didepan mata aku terdapat sekalung rantai yang diperbuat dari silver, mungkin. Loketnya berbentuk hati dan tertulis "DLD". Diana memakaikannya kepada aku dan dia memelukku sekali lagi. Kali ini, dia meletakkan dagunya dibahuku.

"Diba, you've asked 'Are you special to me?'"

"Emm hmm."

"Would you believe me if I said yeah."

"Hmm."

"Diba, you are very special to me. I've been waiting for this time to come."

Menurut Diana rantai itu ditempahnya sewaktu Raya Cina hari itu. Waktu itu emas putih murah. Aku tak sangka yang rantai itu sebenarnya emas putih. Dan huruf DLD ialah Didy loves Diba. Aku menangis, tidak dapat menahan sebak didada. Terharu dengan pemberiannya.

"Stop crying okay?"

"Isk isk isk. I I can't ssstoppp." kata aku tergagap-gagap.

"I llloovvvee yoouuu Ddiiana." kata aku lagi.

"I love you too Adiba Aida."

Diana menarikku, lalu aku terbaring melihat langit yang terbentang luas. Melihat bintang-bintang yang berkelipan di alam semesta. Diana memegang tanganku dan mengelap air mataku menggunakkan tangan satu lagi. Setelah itu, kami berbaring beralaskan butiran-butiran pasir pantai, berbumbungkan langit malam. Aku memejamkan mata, menikmati pukulan ombak dan hembusan bayu malam. Tiba-tiba Diana melepasakan genggaman tangan. Lantas aku membuka mataku yang tertutup rapat tadi dan mendapati bahawa Diana berada diatasku. Dia merapatkan mukanya kepadaku dan kami hanyut dibuai asmara.

TAMMAT

Aku Cinta Kamu (gxg) (bahasa melayu)Where stories live. Discover now