Kendisini istemsizce karanlık bir bilinmeze götüren ayaklarına baktı. Korkuyor değildi, ama içinde bir şeyin tıpkı paslı bir mengene gibi tüm iç organlarını sıktığını hissediyordu. Bir yandan da çevresini saran sisin içinden gelen çıtırtılar izlenildiği hissini veriyordu. Ayaklarının altında ezilen kuru dalların uğursuz sesleri bir kez daha kulaklarını doldurdu. İyice rahatsız olmuştu, sanki mümkünmüş gibi kaşlarını daha fazla çattı.
Biraz olsun kendisini kontrol edebilseydi bu kadar rahatsız olmayacaktı ama hareketleri tamamen istem dışıydı, bir o kadar da sistemli. Sanki göremediği ama iliklerine kadar hissedebildiği bir güç tarafından kontrol ediliyor gibiydi. Kendi vücuduna söz geçirebilseydi omuz silkecekti, kendisini kontrol edebilen kişi bu kadar sistematik bir düzen kurabiliyorsa gitmesi 'gereken' yeri de bilmeliydi çünkü.
Sürekli yürüyordu ve izlendiği hissi kendisini asla terk etmiyordu. Etrafına baktığında ise görebildiği tek şey karanlık sisti ve bu iyice canını sıkmaya başlamıştı.
Ne kadar olduğunu bilmediği bir süre yürüdü, bir süre sonra etrafında küçük farklılıklar gözlemlemeye başladı. Etrafını kabus gibi saran karanlık sis yavaş yavaş dağılıyordu, görebildiği kadarıyla bir ormanın içinden yürümüştü ve şu anda dümdüz bir açıklığa doğru ilerliyordu. İçine bir anda yerleşen, birbirine tezat iki his vardı; git gide büyüyen korkutucu bir boşluk ve garip bir şekilde tatmin olan bir çeşit açlık..
Açıklığın tam orasına geldiğinde vücudu durdu, kendisi gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı. Nedensizce içindeki rahatsızlık çoğalıyordu ve bu aptal gezi bittiği halde burada ne halt yediği hakkında hiçbir fikri yoktu. Gözlerini tekrar açtığına istemsiz olarak irkildi. Kendisine uzak bir mesafede duran bir siluet vardı. Bir kadın silueti olduğunu tahmin etti. Uzun, kahverengi saçları hafif meltemle bir sağa bir sola ahenkli bir şekilde dans ediyordu. Yüzü görünmüyordu, belirgin özellikleri saçları ve yıpranmış elbisesiydi. Kızın ince kolu havaya kalktı ve yavaşça kendisine yöneldi. Bir şeyi kavramak için uzanmış gibi görünüyordu. Az önceki hafif meltem şimdi güçlü bir rüzgara dönüşmüştü ve kızın eteklerini savuruyordu.
Sinirlendiğini hissetti, bu kızda rahatsız edici bir şeyler vardı. Kızın bir şey söylemek amacıyla ağzını açtığını fark etti saçlarının arasından. Söylediği cümleyi önce duyamadı, bir kez daha yüksek sesle tekrarladığında boğulduğunu hissetti, bir cümle ancak bu kadar etkileyici olabilirdi..
'Sana ihtiyacım var..'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerinin Hapsinde
Fiksi UmumBu kez gözlerimden akan ve yanaklarımı ıslatan gözyaşlarını görmezden geldim ve bıçağın kabzasını iki elimle sıkıca kavradım. Keskin kısmını kendime çevirdim ve boğazımdaki yumruyu geri göndermek amacıyla yutkundum. Az sonra yapacağım şey karın kasl...