Kap. 1 - bye Uk! hello USA! suk.

589 13 1
                                    


"Jeg forstår altså virkelig ikke hvorfor det er jeg skal afsted far" siger jeg og kigger på min far. Han sidder og læser avis og hørte sikkert kun halvdelen af hvad jeg sagde til ham, hvis han da overhovedet hørte noget. "så så Celeste, nu ikke så meget brok. Det er en fantastisk mulighed for at se verden og for at lære nogen nye mennesker at kende" jeg sukker. han forstår da bare ingenting.

Jeg, Celeste Wayne, skal til USA i et år som udviklings student og det er altså ikke mig det har bestemt det. nej! Hvis det havde været op til mig havde var jeg ikke engang begyndt i 0. klasse! okay, måske havde jeg taget folkeskolen men det er kun på grund af at jeg ikke vil være helt lonely hele mit liv. jeg har lige klaret mig igennem hele 1 g. og så bliver jeg sendt til USA af mine forældre. Great! Mærk ironien. 

"Tak for mad" siger jeg og tager min tallerken af bordet, min far brummet et eller andet utydeligt uden at kigge op. Jeg går ind på mit værelse og skifter tøj. Jeg tager en grå t-shirt og et par sorte bukser på. Intet specielt. Derefter tager jeg mine to kufferter og ruller dem ud af mit værelse. "far og mor jeg er klar til at gåååå" råber jeg og lidt efter kommer både min mor og far gående ud i entréen. "Glæder du dig ikke bare, søde?" spørger min mor glad. "jo" siger jeg og smiler stift til hende. "så så lille skat det skal nok blive fedt" siger hun og prøver på at opmuntre mig.   

...

Enlig er vi ankommet til lufthavnen efter en meget meget MEEEGGGEEETTT lang bil tur, hvor mine forældre plaprede løs om hvor fedt det var at jeg skulle til USA og hvor heldig jeg var at jeg fik sådan en mulighed. Jeg mistænkt mine forældre for bare at sende mig til USA for at slippe for mig!

bye UK! hello USA! suk

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tusind tak fordi at du læste med det betyder utrolig meget.

håber at i kunne lide det første kapitel på min historie. Jeg lover at de andre kapitler nok skal blive lidt længere men jeg vil bare rigtig gerne skyde historien i gang.

Skriv meget gerne hvad du syntes om historien:)                                                                                                      Vi seeeeeesssss!!

- Rainbowlbp

Let's play a game.Where stories live. Discover now