Kap. 4 - yoga and pole dancing

331 12 1
                                    




*bank bank bank* jeg vågner med et sæt da nogen banker på døren. "kom ind" siger jeg søvndrukkent. Døren åbner langsomt og Alex træder ind. Han hoster akavet og siger "øhhmm, det var bare det der i går, altså ja ehh, jeg- jeg øhhh" gud hvor er han C U T E! "Det er fint nok, altså jeg overreagerede måske også en smule" siger jeg, stadig meget hæst. "men celeste" siger han og kigger på mig "jeg ved at du inderst inde har lyst" han smiler selvfedt og skynder sig ud af døren.

Træk været stille og roligt ind og ud, ind og ud. Lad være med at flippe ud Celeste.

***

Døren bliver hevet op og Alex kommer ind "Cele, hvad er det du laver, det lyder som om at du har inviteret hele byen ind på dit værelse" Jeg kigger op og stopper med at rykke til min seng. "ehhm, jeg skal lige have hængt noget op i loftet" siger jeg og smiler lidt akavet til ham. "Hvad for noget?" spørger han nysgerrigt. "Jeg laver noget der hedder aerial yoga" han kiggede mærkeligt på mig og jeg sukkede. "kom med din mobil" siger jeg bestemt og rakte min hånd ud mod ham "hvorf..." begynder han men jeg, men jeg afbryder ham "bare kom med den" han trækker en sølv iphone 6s op af lommen og rækker den til mig. Jeg går ind på Youtube og finder en video af det og rækker den tilbage til ham. Imens han så videoen går jeg hen til sengen igen og rykker den helt ind i et hjørne. "Det er sku da en blanding af yoga og pole dancing" siger han efter han har set den. "ja det kan man vel godt sige, men jeg foretrækker nu at sige at det er yoga i en snor" et selv fedt smil planter sig på hans læber "giver du et show?" spørger han "Det har altså intet med pole dancing at gøre" svarede jeg med en anelse af irritation i stemmen. "jeg kommer forbi senere for at se hvad det er for noget" siger han og blinker til mig. Jeg ruller med øjnene og rynker næsen. Halvt ude af døren råber han "Det kan være jeg tager nogen venner med, så stil lige nogle stole op til os, gider du?"

Efter blod, sved og tåre har jeg endelig fået hængt denne her snor, eller hvad man nu kalder det, op. jeg skifter til sportstøj, nogen bløde shorts og en sport bh, andet tager jeg ikke på. Nu mindre tøj, nu mere behageligt er det. okay det lyder lidt sjovt men hvis det var så kunne jeg godt finde på at gøre det kun i trusser. jeg er en meget upassende og akavet person
i know.

jeg sætter sangen Ride på af SoMo. DEN ER SÅ GOD! Til at starte med strækker jeg lidt ud, men så begynder jeg på min serie. jeg lukker øjnene og svinger mig rundt og rundt og rundt. det føles som om at sangen vare en evighed, men misforstå mig ikke en dejlig evighed. da sangen slutter hænger jeg på hovedet og jeg åbner øjnene. i døren står ingen ringere end Alex og en af hans venner. jeg for så stort et chok at jeg kommer til at give slip på snoren og falder ned på jorden med et bump. "shit, det må i altså aldrig gære igen, jeg kunnet have brækket nakken" siger jeg, stadig i chok. "ja undskyld, men jeg havde sådan set sagt at jeg ville komme" forsvarrer Alex sig. Jeg rejser mig kluntet op og ser hen på den anden dreng. Han havde brunt hår og blå øjne ligsom Alex, men han havde et mere markeret ansigt. Han havde en hvid t-shirt på og et par ripped jeans på. "Cele det her er skyler, sky celeste." Siger Alex hurtigt. " Nå, men hvis i vil have mig undskyldt, så har jeg noget jeg skal øve mig på her" siger jeg og ser på de to drenge. "Jamen du kan da bare fortsætte" sagde skyler og smilede selvsikkert til mig. "ud" sagde jeg kort og gik hen mod døren for at lukke den. "ej, kom nu cele, bare lidt mere" sagde Alex og kigger bedende på mig. "nope" siger jeg og skubbede med besvær de to drenge ud og lukkede døren efter dem.

Let's play a game.Where stories live. Discover now