Kap. 3 - Excuse me!

327 11 0
                                    

Lige nu sidder jeg og spiser aftensmad med hele familien Hilton. Jeg sidder overfor Alex, som bliver ved med at sende mig flirtende blikke. Arhhhhhh!!!! Jeg klare helt sikkert ikke at bo her i helt år. Jeg går ned med en meget alvorlig sygdom kaldet Alex-influenza.

"Tak for mad" siger jeg høfligt og rejser mig op, med min tallerken.
"Det var så lidt" siger Lily og begyndte at ryde af bordet.

"Tak for mad" siger Alex og bære hurtigt sin tallerken af bordet efter mig. Jeg går op af trappen og Alex følger efter mig.

Jeg tager det sidste trin op ad trappen og mærker lige pludselig en hånd på min skulder. Jeg vender mig om og kigger lige ind i Alex's blå øjne, jeg ELSKER blå øjne og hans var ivertifælle ikke nogen undtagelse.
"Skal vi få det overstået?" Spørger han og jeg bliver revet ud af min trance og ser undrende på ham.
"Få hvad overstået?" jeg lyder sikkert mega dum, men han forvirrer mig altså.
"Jeg mener skal vi du ved få dét overstået?"

Jeg var helt lost. Typisk mig.

Jeg kiggede mærkeligt på ham og han sukkede. "Okay nu siger jeg det bare lige ud. Skal vi bare få det med sex overstået?!"

Excuse me!

Har han lige spurgt mig om vi skulle have sex? WTF! Hvad tror han lige om mig? Jeg er sku da ikke en af hans bimboer!
Jeg kan mærke vreden og jeg blev helt varm i kroppen. Ikke fordi jeg var flov, men fordi jeg var sur.
Jeg stirede vredt på ham.

"Hvad fanden? Det kan du sku da ikke bare spørge om, hvad tror du lige om mig? Du kommer sku da aldrig til at se mig i mindre tøj en store sweatre" siger jeg irriteret. Han kiggede mærkeligt på mig.
Han var sikkert ikke vandt til at blive afvist på den måde.

Jeg vendte mig om og gik surt ind på mit værelse.

AARRRHHH!

Okay Celeste nu slapper du altså lige lidt af. Jeg sukker af mig selv. Nu tror han helt sikkert at jeg altid er mega sur og aggressiv. Super godt gået.
Jeg skifter til nattøj og børster tænder, derefter ligger jeg mig i sengen og tager min MacBook op for at se om der sker noget spændende på de forskellige socialemedier.
En venneanmodning på Facebook fra selveste Alex Hilton. Suk. Efter lidt tid ligger jeg min computer væk og ligger mig til at sove.

Drømmeland, i am on my way.

************************************
Undskyld for komma-og stavefejl

Let's play a game.Where stories live. Discover now