"You ain't gotta answer none of my calls
I'm believing you'll pick up one day
I don't wanna add to your pain at all
I'm praying that time makes a change in your life
I'm realizing how much you made a change in my life
And I don't wanna spend it with nobody else
Hear me? Don't nobody deserve myself
Oh no, baby what I'm saying isYou ain't gotta make your mind up
You ain't gotta make your mind up right now
Right now, don't rush, no pressure
You ain't gotta make your mind up
You ain't gotta make your mind up rig-""Du synger godt" hvisker en stemme i mit øre. Jeg fryser. En hånd kører fra min højre skulder og hele vejen ned til min hånd. Hårende på min arm rejse sig og en kuldegysning bevæger sig gennem min krop. Jeg står som sømmet fast til gulvet, foran køkkenbordet med min mobil i hånden. Hånden kører tilbage af armen og fortsætter ned af min krop, ned forbi min talje og videre ned til min hofte. En anden hånd ligger sig på den anden side af min hofte. Stadig helt paralyseret kommer jeg til at tabe min mobil ned på bordet og det giver en høj klar lyd. Jeg kan mærke en varm ånde i nakken og personen der står bag mig begynder stille at dreje mig rundt og før jeg ved af det står jeg og stiger ind i et par blå øjne, først tror jeg at det er Alex, men efter at have scannet hans ansigt adskillige gange, går det op for mig at det Skyler. Jeg åbner munden og skal lige til at sige at han skal fjerne sig fra mig, men han tager sig finger op foran min mund og tysser på mig. Hans finger lander på min mund og kører den blidt rundt på min under læber, løber den rundt på min over læbe, ned langs min kæbe og rundt til min nakke hvor han ligger hele sin hånd. Jeg står stadig helt stille og siger ikke noget. Skyler nærmer sig lige så stille mit ansigt. Med ét bliver jeg revet ud af min trance, da jeg hører nogen gå ned af trappen. Jeg går hurtigt ud af Skylers greb og op af trappen, forbi Alex og ind på mit værelse.
Hvad var det lige der skete der? Jeg føler mig pinligt berørt over min 'opførelse'. Det ligner slet ikke mig, jeg stod bare og lod ham gøre lige hvad han ville med mig. Jeg tager mine hænder op til mit ansigt. Jeg kan mærke mine fugtige håndflader mod min hud. Endelig tager jeg mig sammen og rejser mig op for at gå ud på badeværelset og i bad. Inden jeg går ud fra mit værelse, åbner jeg døren for at tjekke om Skyler er der. Til mit held er han der ikke. Jeg vil nødigt støde ind efter ham efter den episode. Jeg løber hurtigt ud på badeværelset og stripper ud af mit tøj. Jeg tænder for brugserne og lader det kolde vand drive ned af min krop. Jeg gyser og skruer op for det varme vand.
Da jeg er færdig med badet stiger jeg ud og vikler et håndklæde rundt om min krop. jeg åbner stille badeværelses døren og skynder mig ud. Halvvejs hænde ved døren kigger jeg til siden for at tjekke om nogen har set mig (spørg mig ikke hvorfor jeg ikke gjorde det inden jeg gik ud af badeværelses døren) og selvfølgelig står Alex og Skyler og kigger på mig. Hvorfor kommer de altid når jeg... ja når jeg har mindre tøj på en andre tidspunkter. Det lød dumt, haha. Jeg skynder mig videre og lige inden jeg lukker døren kan jeg høre de to drenge bryde ud i grin og gå ind til Alex.
*****
Tusinde tak fordi at du ville læse med:))))
Lad mig vide hvad du syntes om den.
Vi seeeeeeeesssss!!!
YOU ARE READING
Let's play a game.
Teen Fiction"Cele, vi ved jo godt begge to at du elsker mig og har lyst til mig" han smiler kækt til mig "jaja helt sikkert" siger jeg afværgende "Vi kunne blive det perfekte par" lokker han. Som om jeg kunne finde på at gå i seng med ham, hvor dum tror han lig...