Jeg vågner med et sæt og kigger mig omkring. Jeg ligger i en stor dobbelt seng på en drengs værelse. Det er tydeligt at se at det tilhører en dreng da der hænger halvnøgne piger på væggene. Og jeg tvivler stærkt på at der er mange piger der har sådan noget hængende. Desuden ligger der en dreng kun i boxershorts ved siden af mig. Jeg sukker. Jeg har gjort det igen. det er femte gang på en uge. Jeg lister stille ud af sengen for ikke at vække drengen i sengen. jeg kan ikke engang huske hans navn, men det kan vel også være lige meget, jeg får ham alligevel aldrig at se igen. Jeg lister stille rundt på værelset og samler mit tøj op der er blevet smidt forskellige steder og tager det på. derefter tager jeg min taske og min jakke og lister ud af værelset. Det er en stor lejlighed jeg var havnet i. Inden jeg forlod den tog jeg et hurtigt smut ind på badeværelset for at tjekke mig selv ud. Mit hår havde jeg sat op i en rodet knold og det lignede lidt en fuglerede. Min mascara var tværet ud under mine øjne, men det fiksede jeg med min finger og lidt vand. eller fikset er måske ikke lige det rette ord, men det blev i hvert fald lidt bedre. I nogen minutter stod jeg bare og stirrede på mig selv.
'Hvor er du ussel Celest'
Var den eneste tanke i mit hoved. En tåre trillede ned af min kind, men jeg tørrede den hurtigt væk og forlod lejligheden.
Da jeg kom hjem til mig selv listede jeg stille op på mit værelse, så mine forældre ikke hørte mig. Klokken var kun halv 8 og de havde haft venner på besøg i går, så jeg kan nok lige nå at gå i bad inden de vågnede. Hvis de så mig sådan her ville de få et hjertestop og hvis de ikke døde af det så ville de dræbe mig. jeg listede ind på mit værelse og smed mine ting. Derefter gik jeg hen til min bogreol og tog min dagbog frem for at sætte et 'hak'. Jeg åbnede den og bladrede hen til de sidste sidder, som jeg havde reserveret til mine 'hakker'. Jeg havde delt siden op i tog en til det ægte og en til en gangs knald. Ja, jeg sætter et hak for hver eneste fyr jeg har været i seng med. Jeg satte et hak på den næsten fyldte 'en gangs knald' kolonne og kiggede så over på den kolonne hvor jeg havde besluttet de 'ægte' knald skulle hakkes ned. Men der var ingen hak. ingenting. Jeg mærkede tårende presse på og jeg lod dem komme. De trillede livligt ned af mine kinder og jeg lagde mig på min seng og kiggede op i loftet. 'hvad er det jeg gør med mit liv' tænkte jeg og lukkede mine øjne...
*****
Jeg vågnede med et sæt. Mareridt. Eller minder fra min 'dårlige tid' som jeg kalder den. Meget fantasifuldt navn i know. Inden vi flyttede til Gentofte havde vi boet i den baske del af KBH og det havde ikke været sundt for mig. Jeg var i byen næsten vær dag og hang ud med dem jeg kaldte mine venner den gang. De pressede mig til alt mugligt jeg ikke havde lyst til, men jeg lagde ikke selv mærke til hvor dårlige de var for mig og de gik først op for mig da vi flyttede at jeg ikke behøvede at drikke mig stiv vær nat og gå i seng med en masse drenge.
Jeg steg ud af min seng og fandt hurtigt noget tøj. Jeg blev nød til at komme lidt udenfor. Jeg kiggede på mit ur 17 minutter over 2 om natten. Jeg åbnede døren og listede nedenunder og ud af døren. Duften af nat ramte mig da jeg gik ud af døren. Jeg gik ud på vejen og begyndte at gå. Der er helt stille. Det er også derfor jeg godt kan lide at gå her når det er nat. Jeg går rundt om et hjørne og ser et hus hvor der bliver holdt en fest. Musikken pumper ud af huset, der lugter stærkt af alkohol og fulde teenagere vælter rundt på vejen. Der står en gruppe drenge mit på vejen. Jeg tjekker drengene ud de ser alle sammen ret godt ud. Da jeg kommer lidt tættere på opdager jeg at jeg kender to af drengene. Alex og Skyler. Selvfølgelig. Skyler står med en blond pige klistret op af sig. Jeg kigger hen på sky og pludselig kigger han op og får øje på mig. Han siger noget til de andre drenge og de kigger over mod mig, Skyler begynder at gå over mod mig og jeg begynder panisk at gå hurtigere, men for sent!
Skyler er allerede kommet hen til mig og har lagt en arm over mig. Jeg prøver at skubbe den væk, men han er stærkere end mig, så det må jeg opgive.
"Hva så Celeste? Hvad laver du her på denne tid af natten?" sagde han højt. Han lugtede af alkohol og lå næsten helt hen over mig. "jeg kunne spørge dig om det samme" siger jeg og prøver igen at rykke hans arm. "jeg er til pppaaarrtttyyyy!" siger han overgiret og læner sig ende mere ind over mig. "ja det kan jeg hører, du har vist fået lidt for meget at drikke". Han stopper op og begynder at trække mig over mod huset. "Hvad skal vi?" siger jeg forvirret og prøver at stoppe op, men Skyler er for stærk, så jeg bliver nød til at følge med. "Vi skal ind og have det lidt sjovt" siger han. "Hvilken slags sjov?" siger jeg og kigger nervøst på ham. Jeg håber godt nok ikke at han mener den slags sjov jeg tænker på! "Vi skal bare ind og have os et par drinks" Jeg ånder lettet op, men kommer så i tanke om at jeg havde aftalt med mig selv at jeg ikke måtte drikke. Jeg samler alle mine kræfter sammen og prøver en sidste gang at rive mig løs fra hans greb og til min store overraskelse lykkedes det. Skyler vender sig om og kiggede spørgende på mig. "Nej" sagde jeg bestemt "Nej, det skal jeg ikke". Jeg kiggede direkte ind i hans lyse blå øjne. Et øjeblik ser han lidt forvirret ud, men så kommer hans sædvanlige smørrede smil tilbage. "Ej kom nu, der sker jo ikke noget ved en enkel lille drink" siger han lokkende. Jeg står frosset fast til stedet og minder af mine 'venner' der lokkede mig til at drikke næsten vær nat kommer frem igen. Jeg stod bare og stirrede ind i hans øjne. "Jeg sagde nej!" sagde jeg med en rystende stemme og vente mig om for at gå, men skyler greb fat i mit håndled og vendte mig om. "Hvis du hellere vil lave noget andet sjovt kan vi da også bare gøre det" sagde han og blinkede til mig. Det var dråben. Vreden blussede op i mig og jeg kunne bare ikke styrer mig, min højre hånd fløj op og landede på hans kind med et klask. Jeg tog mine hænder op til munden og kiggede forskrækket på Skyler overrasket over min egen handling. Jeg vente mig hurtigt rundt og begyndte at løbe hjem den vej jeg var kommet fra. Jeg kunne mærke tårende presse på. ikke fordi jeg lige havde slået ham, for det havde han fortjent, men fordi alle mine dårlige minder kom tilbage.
********
Tusind tak fordi du læste med :) håber i kunne lide det.
Elsker den her sang mega meget, så jeg fik bare lige lyst til at sætte den ind her, hahah
YOU ARE READING
Let's play a game.
Teen Fiction"Cele, vi ved jo godt begge to at du elsker mig og har lyst til mig" han smiler kækt til mig "jaja helt sikkert" siger jeg afværgende "Vi kunne blive det perfekte par" lokker han. Som om jeg kunne finde på at gå i seng med ham, hvor dum tror han lig...