Kap. 2 - Hilton!

405 10 0
                                    

Enlig er jeg ankommet til Californien som er den stat jeg skal være i i USA. Jeg sidder og venter på min bagage og jeg har det helt seriøst som om at summerfuglene holder OL inde i min mave. Jeg er spændt på at se min værts familie. MEGET spændt. Endelig kommer mine kufferter kørende hen ad rullebåndet, jeg løfter først den ene af og fordi den er så tung når jeg selvfølgelig ikke at tage den anden af. suk. Imens jeg venter på at den anden kuffert kommer tilbage til mig, falder jeg i staver og den kører lige forbi mig inden jeg når at løfte den af. ahhrrr! pis. okay, Tredje gang er lykkens gang. Jeg følger kufferten opmærksomt med mine øjne og fem meter før den kommer hen til mig, stiller jeg mig parat til at tage den. Jeg for endelig fat i den og ruller derefter afsted med begge kufferterne.

jeg går ud af lufthavnen. Jeg kigger lidt rundt og får til sidst øje på en dame med brunt halvlangt hår og et skilt i hånden. På skiltet står der ' Velkommen Celeste Wayne'. Jeg går smilende over mod hende og vi fanger hindandens blik, hun smiler og går mig i møde. "Du må være Celeste, jeg hedder Lily" siger hun stadig smilende "ja, det er mig" siger jeg og rækker min hånd hen mod hende. Istedet for at tage den krammer hun mig, til jeg næsten ikke kan få noget luft. "Vores bil er denne vej" fortæller hun og begynder at gå. jeg følger efter hende og ikke så lang tid efter når vi til en bil. Ja, jeg kan det svære ikke fortælle jer hvilken bil det er, fordi øhhmmm... jeg er ikke lige den der har mest forstand på biler, så ja. I bilen fortæller hun lidt om de andre medlemmer i familien. Hun har en kæreste ved navn Ian og 2 sønner. Den ene hedder Mason og er 8 år. Den anden hedder Alex og er 17 år, ligsom mig. De har også en bomulds hund der hedder Daisy.

Da vi ankommer standser hun bilen og kigger på mig. "Du kan bare gå op til huset, jeg skal lige ned og købe ind" siger hun " Alex og Mason er der inde og jeg har sagt til Alex at han skal vise dig rundt"

jeg går op til huset og banker på. En lille dreng åbner døren. Han har blond hår og blå øjne, det må være Mason. I et øjeblik står han bare og glor på mig. Men til sidst drejer han hovedet og råber "AAAAlllleeeexxxx. Der står en pige udenfor døren!" En dreng på min alder træder hen til døren. Han er omkring 180 og har brunt hår og blå øjne ligsom sin mor. Han er Meget lækker. Han giver mig et elevaterblik og smiler kækt.

"Hva så smukke?" siger han selvsikkert. 

"Øhm... Altså... jeg skal bo hos jer" siger jeg en smule usikkert.

Han kigger lidt mærkeligt på mig, men lyser med ét op "Nårrr, du er hende udvekslingstudenten"

"Yep, Celeste Wayne" siger jeg og rækker hånden frem mod ham

"Alex Hilton" siger han og tager imod min hånd " kom ind"

 "tak, øhm... Hvor skal jeg stille mine ting?"

Han vender sig om og gør tegn til at jeg skal følge med ham.
Vi gik op af en trappe og drejer til højre ned ad en gang. Alex stopper op, så pludseligt at jeg er lige ved at gå ind i ham. Han åbnede døren til et værelse og går ind, med mig lige i hælene. Vi træder ind i et mellem stort værelse. Under et vindue i midten af højre side står en seng. på værelset står der også et skrivebord, et skab og en bogreol. Det egentlig ret basic, altså der er intet specielt fancyt over det. Ikke fordi det var noget galt i det overhovedet, faktisk havde jeg gået og været lidt nervøs over om de havde farvet vægende regnbue farvet og at sengen var en køjeseng med tre etager. jear, man kan sagtens sige at jeg er tilfreds. 

"Du siger bare til vis du har brug for noget ik?" siger Alex og jeg kigger på ham. "jo, tak" svare jeg ham og smiler. Han går ud af døren og jeg går med det samme hen og ligger mig i sengen. 

*****

Weeeeee, jeg er back on track! Håber i kunne lide kapitlet.

Lad mig vide hvad i syntes om det:)

Vi sesssssss!!!

Let's play a game.Where stories live. Discover now